Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@maris20

De tepelhof ook van kleur veranderd?

1ste ronde, spannend. Hoe jong ben je? :) Ben je al begenonen met foliumzuur slikken?

Ik weet niet of het met cyclus te maken heeft, ik heb het in iedere geval nooit gehad.

We zijn bezig met 4ronde.



 
Ik heb hetzelfde, mijn borsten zijn zo gevoelig!  Maar of het een teken is? ?  Ik moet ook nog steeds 10x op een dag plassen en ben vooral savonds misselijk. Allemaal dingen die ik bij de eerste ik had, maar ik durf niet te hard te hopen :) afwachten maar.... 2 november zou ik weer ongesteld moeten worden.
 
@Diyaa Oh, nee andere kleur is wel vreemd, dat heb ik dan weer niet :)

Ik ben 20 en mijn vriend 25, dus ik ben nog wel vrij jong :) Jij dan?
 
Oh, dames! Heel herkenbaar, heb ook gevoelige borsten, vooral net na mijn eisprong. Ik zit precies in de andere weken, eisprong dit weekend zegt de app, poging 3! Mijn nod is dan pas 14 nov... Duurt lang! Wil nu wel gewoon zwanger zijn en blijven. Hihi, ongeduld. Ik ben trouwens 33. Had wel voor mn 30ste moeder willen worden, maar niet zonder leuke man om het mee te delen ;) misschien dat ik daarom zo ongeduldig ben, haha.

Enne, die baaldag kun je juist hier fijn delen, dus kom maar op! We weten allemaal dat het een volgende dag weer beter voelt haha
 
Haha ja die baaldag herkennen we volgens mij allemaal wel.

Mijn eisprong is pas 11-11 volgens de app.. dus ik heb nog wel ff de tijd om warm te draaien. Als ik de 1e thuiskom, eerst alles opruimen en dan flink aant klussen haha.

Ik vind het zo grappig om een soort van schaamteloos te kunnen zeggen dat je gaat seksen of juist gesekst hebt. vinden jullie dat niet?
 
Hoewel de kans klein is dat het meteen raak is, ik er niet van uit ga en mocht het wel zo zijn de innesteling na 5 dagen waarschijnlijk nog niet is geweest, toch wat dingetjes..

Pijnlijke borsten blijven aanhouden, gisteren en vanochtend wat misselijk en vanavond weer. Dan denk ik dat het door de honger komt, dan eet ik wat, is het eventjes weg en dan begint de misselijkheid opnieuw. Verder heb ik soms wat kramp in mijn buik, onderin en rechterkant. Ook voelt het alsof er veel lucht in mijn buik zit al weet ik niet of dit ermee te maken kan hebben.

Sorry voor mijn geklaag, wordt nu al moe van mijzelf :(
 
Terug
Bovenaan