Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@maris20

Meid, je klaagt niet!

We zijn hier voor elkaar om naar de verhalen en klachten te luisteren.  Geef jezelf de tijd. Wat je ook kan doen, accepteer de klachten en laat het aan je lichaam over.

Je bent niet de einge met klachten. Zojuist mijn man gevraagd om mijn borsten te voelen want ik personlijk vond ze voller, hangerig en pijnlijk.

(Hij zegt: de beste ochtend van mijn leven om gelijk met borsten onderzoek te beginnen. Hahaha)

ik heb ook gevoelige onderbuik, soms steekjes, opgeblazen gevoel. Vannacht wakker gelegen en soort angst aanvallen, slecht dromen.

Bah bah!
 
@Siebel88 wie als eerst mocht dragen waren we snel uit. Bij mij is de wens er al langer. De tweede is voor mijn vrouw. Dat mag je natuurlijk vragen!

Hier een wat emotionele achtbaar laatste dagen. Maandagavond is mijn oma plotseling overleden, heel verdrietig. Gister een huis  bezichtigd en een bod gedaan, vandaag gehoord dat het bod geaccepteerd is, dus weer heel blij.

Verder hoopte ik dat ik wat meer nuchter zou zijn, maar ik denk bij alles, ja het is een teken. Ijzersmaak in mijn mond, wat kramp in mijn onderbuik etc etc. Ik heb er een goed gevoel over, maar dan is de teleurstelling des te groter als ik niet zwanger blijk te zijn.

Die wachtweken zijn hels!



 
hoi hoi

Proficiat aan de inmiddels gelukkige zwangere onder ons!!

ik zit nu te wachten op mijn ongi. ik had hem vandaag eigenlijk verwacht. test gedaan maar was 'niet zwanger' dus misschien komt hij morgen nog. maar normaal heb ik 1 a 2 dagen van tevoren al beetje buikkrampen en tot nu toe helemaal niks. gevoelige tepels soms en soort van misselijk/vol gevoel in mijn maag waardoor ik minder zin in eten heb. naja ik heb het al eens eerder dat mijn lichaam allerlei signalen aangaf terwijl er niks aan de hand was. ik wacht morgen af en anders vrijdag/zaterdag weer een test doen.
 
Haha 2mamas heeel herkenbaar!  Ik denk ook bij elk krampje, zal het? Ik heb wel wat dingen die gelijk zijn aan mijn eerste zwangerschap maar ik durf niet teveel te hopen, dan valt het zo tegen als het niet zo is!
 
Hallo dames,

Wij zijn ook bezig met zwanger worden, maar geen lh-piek kunnen detecteren helaas :s Voel me ook helemaal niet anders dan gewoonlijk ofzo. Maja, volgens berekeningen morgen innesteling.. Ben benieuwd of ik morgen wat zal voelen.
 
Hi Strawberry. Ook bij mij geen LH piek kunnen detecteren, mogelijk waren we te vroeg. Omdat wij met een donor werken, stond de afspraak al en daarna niet meer getest. Volgens mij kun je hem makkelijk 'missen'.

Na hoeveel dagen is de innesteling berekend? Ik lees online dat het niet precies 1 dag is, maar tussen de 6e en 12e dag?

Ik barst van de koppijn. Kan zijn omdat er nogal veel speelt, maar hoop dat het door hormonen komt. Dan heb ik het er voor over!
 
Goedemiddag allemaal,

Mag ik hierbij aansluiten ? Ik ben ook helemaal klaar om zwanger te worden van mijn 1e kindje :)

Ik ben Phoebe, 35 jaar en sinds 5 juni gestopt met de pil, 7 juni was ik al ongesteld. Daarna wisselende cyclussen van 22-24-27 en 35 dagen op 18 okt na 25 dagen ongesteld geworden dacht ik, het was maar twee dagen en heel weinig, denk dat een inlegkruisje genoeg zou zijn geweest. Het kwam ook als verrassing want had helemaal geen kramp oid en normaal wel. Dit alles ingevuld in een app op mijn telefoon en die rekent uit dat ik een gemiddelde cyclus heb van 27 dagen en dat ik zondag a.s. mijn eisprong zou moeten hebben.

Maaar, gisteravond stond ik onder de douche en merkte ik op dat ik gevoelige borsten heb, met een soort ophopingen erin ? Weet niet hoe ik het kan omschrijven dus ben ik gaan googelen... Innestelingsbloeding geweest die twee dagen licht bloed verlies ? Als ik dan doorreken naar een cyclus van 35 dagen dan was gisteren mijn nod geweest, dus vanmorgen vroeg een zwangerschapstest gedaan, helaas negatief maar pas een dag 'overtijd' als dat het is.....

Ik wordt helemaal gek van al die redenaties van mezelf hahahahaha vandaag tussendoor hier op het forum wat zitten lezen en herkende zat dingen... Slaap al een paar dagen echt heel slecht, veel wakker tussendoor en had van de week ineens twee puistjes... Na het weekend toch nog maar een zwangerschapstest doen denk ik ???

Ik hoop hier met jullie mee te kunnen schrijven, lijkt me prettig om al die verwarrende gevoelens en symptomen te kunnen delen :)
 
@Phoebe80 welkom :) Gevoelige borsten kunnen ook te maken hebben met je eisprong. Je zou natuurlijk wel kunnen testen en anders over een week of 2 weken nog eens (als dit je eisprong was dan)

Ik vind zo'n app niet betrouwbaar als je daarbij uit gaat dat je een eisprong hebt op de dag dat de app dat aangeeft, vooral omdat de app een gemiddelde weergeeft en je zelf aangeeft dat je een onregelmatige cyclus hebt.



Hoop dat je hier iets aan hebt.. Ik kan er namelijk ook gewoon dik naast zitten. Maar herinner mij dat ik voor de implanon wel gevoelige borsten had tijdens mijn eisprong. Laat je het nog wel weten?
 
Terug
Bovenaan