Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hey Phoebe, leuk dat je meeschrijft. Ik ben het met Maris eens. Wat je nog zou kunnen proberen is om de digitale ovulatietesten van Clear Blue met dubbele hormoonindicator te kopen. Die geven je vruchtbare dagen aan. Ik kan zelf ook heel slecht tegen die onrrust en ik vond dat heel fijn omdat je dan iig duidelijk inzicht hebt in je cyclus. Je kunt dan ook wat gerichter letten op symptomen omdat je weet wat het mogelijk kan zijn en wat het zeker niet kan zijn. Die testen zijn niet super goedkoop overigens, iets van E30,- maar ik heb het er graag voor over. Ik bestel ze overigens altijd via Bol.com, lekker anoniem;)

Ik zit nog braaf op het wachtbankje. Verwacht volgende week mn NOD. Althans als ik dit keer een beetje een "normale"cyclus heb... Ik ben er minder mee bezig dan vorige ronde, hoewel ik wel scherp ben op symptomen. Soms ben ik een beetje misselijk en ik ben onvoorstelbaar moe geweest de afgelopen paar dagen. Inmiddels lijkt dat weer over volgens mij. Ik heb niet bijzonder last van mn borsten, alleen dat ze wat harder aanvoelen, maar niet echt pijnlijk. Wel heel onrustige huid en veel pukkeltjes, super grumpy dat dan weer wel! haha maar al het bovenstaande kan ook goed te maken hebben met de naderende ongesteldheid. We'll see... ik verwacht 2, 3 of 4 november mn NOD. Ik ga zaterdag over een week testen als er niets g ebeurd.. SPANNEND!!!
 
Leuk, zo'n welkom !

Het is ook niet dat ik van de app uitga wat betreft mijn eisprong hoor maar wordt zo onzeker van die onregelmatige cyclus hahaha wat nou als ik wel een cyclus van 35 dagen had en dat het vorige week nestingsbloeding was ... Ik heb eigenlijk nooit last van gevoelige borsten.

We hebben al een keer een ronde gebruik gemaakt van ovulatietesten maar volgend de dipsticks van zwanger&kids heb ik geen vruchtbare dagen gehad... Nu eerst even gewoon klussen en dan na de vakantie weer aan de ovulatietesten als dat dan nog nodig is, dan wil ik ook mijn temperatuur gaan bijhouden.

Hebben jullie ovulatietesten gebruikt ? Zo ja welk merk ? Evie van Clear blue dus, lees ook veel over sensitest. Spannend zo met z'n alle wachten. Maris, ik laat zeker nog van me horen hoor :)
 
Hi Phoebe, spannend allemaal. Blijft een puzzeltje. Ik heb de ovulatietesten van kruidvat gebruikt, maar 2 maanden mijn eisprong op die manier gezocht, maar niet gevonden.

Evi: Mijn NOD is volgende week zondag. Super spannend! Ik wil ook wel echt wachten tot die dag. Duurt zo lang!! Nu sinds een paar uur een heel trekkend gevoel in mijn onderbuik. Ik ben aan het duimen!

Doordat ons bod is geaccepteerd op een huis, vervalt daarmee ook een beetje mijn smoes. Als mensen vroegen wanneer we gingen beginnen zeiden we steeds; eerst een huis.. Nu krijgen we de sleutel pas 1 mei, maar ik verlies geloofwaardigheid vrees ik haha.





 
Spannend @phoebe80 even afwachten dan. Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten, tis pas mijn 2e ronde. Ik geloof niet dat mijn vriend t goed vind als ik daar aan ga beginnen(nu al). Hij zegt nu al dat ik er teveel mee bezig ben
 
phoebe80

welkom en heel veel succes , ik zit ook op het wacht bankje ☺️

Morgen vroeg moet ik mn stonde krijgen , anders wordt ik 5 nov niet geopereerd , en ik kijk er zo naar uit .

normaal wil je niet je stonde krijgen , maar nu moet het om verder te kunnen in mn onderzoeken . Anders hopen op in wonder in m'n buik na 11 jr .
 
@evi2015 ik loop gelijk met jou dus ook maandag of dinsdag. Gelukkig ben ik heel regelmatig ongesteld dus ik kan het allemaal redelijk plannen haha! Ik kan de klok er op gelijk zetten!
 
Terug
Bovenaan