Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Loes87, oehh spanned zeg! Wanneer wil je gaan testen als er geen menstruatie niet komt?  Maar jij hebt wel veel meer symptomen, dus ik denk dat jij positief test :) Ik verwacht geen succesverhaal aan mijn kant.

Ik heb vandaag alvast een test gekocht, voor de zekerheid... ;-)
 
@evi2015,  ik kon niet wachten en een vriendin had veel gebruik gemaakt van de kruidvat early testen. Dus die heb ik net gedaan, hartstikke negatief! Zij testte al 6 dagen van te voren positief, dus ik denk dat het deze maand niet raak is! Die symptomen zeggen dus ook weinig.
 
Mijn nod is eigenlijk pas volgende week vrijdag. Dacht ik... Moest van mijn vriend verplicht een test doen ivm verschillende kwaaltjes. Was een test van de action en ik zie echt een heel licht streepje.. Dus ik ga nu meteen naar de winkel een test van clearblue halen met indicator, ben zo bang dat ik het mis heb gezien. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten!!!
 
De test van clearblue zegt zwanger 1-2 weken!!! Poging 1 meteen raak zonder te weten hoe mijn cyclus is na de implanon.

Ben zo bang maar ook blij!! Mijn gevoel was dus goed al heb ik de laatste dagen geen symptomen meer gehad. Ja nu, spanningsmisselijkheid haha
 
@Diyaa eigenlijk vrij weinig. Klein beetje misselijkheid maar dacht dat door de honger kwam elke keer. En ik zei vandaag tegen mijn vriend dat ik vond dat ik een opgezette buik had (maar ben al stevig van mezelf) dus hij zei test gewoon. Hij wou al bijna een weddenschap aangaan haha want ik riep 2 uur terug nog heel hard dat hij toch negatief zou zijn.

Maar het is nog maar heel erg kort en weet niet hoever ik eigenlijk ben.. 1-2 weken via clearblue betekend dat dat ik er 2 weken nog bij op moet tellen?
 
Terug
Bovenaan