Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@maris20 de clearblue test rekent de weken dat je echt zwanger bent. Maar je krijgt 2 weken cadeau (vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie gerekend) dus je bent nu 3-4 weken zwanger
 
@maris20

wauww gefeliciteerd!

Ik heb maandag me nod, maar kan ook echt niet wachten om te testen..

Heb ook wat 'klachtjes', maar ben bang dat me lichaam me voor de gek houdt.

 
@Loessie87 dankje voor je uitleg. Dan heb ik dus bijna meteen na verwijderen implanon mijn eisprong gehad. Want vandaag zou dag 35 van cyclus zijn. Heb ook nog geen menstruatie gehad, maar die komt voorlopig ook niet :)

Iedereen bedankt voor de felicitaties, probeer te genieten maar ben zo bang dat het misgaat!
 
Wow @maris20 dat is wel echt heel snel idd.. lucky bastard. Lekker gaan genieten.. stress is niet goed voor jullie kleintje
 
Ik heb gisteren getest, 4 dagen voor nod, deze was negatief. Dus ik dacht ok niet erg, we proberen het gewoon nog een keer.  Maar nu blijf ik dus misselijk en veel plassen. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest?  Ik heb de kruidvat early test gebruikt, een vriendin testte daar 6 dagen voor tijd al positief mee…
 
Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het meteen gelukt is! Stiekem best jaloers op, maar het is je van harte gegund! :) geniet ervan!
 
@2mamas innesteling is bij bij 5 dagen na eisprong berekend. Maar ik zit natuurlijk met de stres van: ben ik niet vruchtbaar??? Omdat ik geen lh-piek heb kunnen detecteren. Nou lees ik overal dat het idd makkelijk is om hem te missen.. Ik hoop dat het bij jou raak is, met al dat hoofdpijn.. dient het tenminste ergens voor. En ik natuurlijk ook zo zenuwachtig als ikweetnietwat. Dus vandaag.. (week voor tijd) een vroege zwangerschapstest gedaan :) Niet kunnen wachten natuurlijk. Stond een week eerder testen op het pakje, dus denk wie weet.. Beter dan lopen kibbelen over of het nou positief zou zijn als ik zou testen :) En natuurlijk was hij negatief.. (tja best logisch eigenlijk) Nog maar een weekje wachten dan.
 
Terug
Bovenaan