Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hey babes,

Maris20 super goed nieuws! Gefeliciteerd!!!
Hier kijkt mijn menstruatie om de hoek. Vandaag mijn NOD volgens de app, maar vanmorgen ontdekte ik al bruin slijm. Beetje teleurgesteld natuurlijk maar ik had niet anders gedacht. Ik had een beetje mn eisprong gemist, althans we waren laat met klussen dus ik denk dat mn eisprong toen al geweest was.

Mn vriend had echt nog wel goede hoop deze keer, dus volgens mij was hij wel wat teleurgesteld. Wel super jammer, ik wilde het zoooo graag vertellen met Kerst :( Nu hoop ik dat het met onze wintersport kunnen vertellen, fingers crossed!

Hoe is het met alle andere nog niet zwangeren?
 
Hoi allemaal,



Wat fijn om elkaars verhalen te kunnen lezen en wat met elkaar te overleggen.

Ik ben 29 jaar en sinds eind april gestopt met de pil. Ik heb helaas 4 weken geleden een miskraam gehad met 6 weken.

Gisteren mijn lh piek gemeten. Ik had voor mijn miskraam ook al een langere cyclus van rond de 38 dagen dus dit is aardig hetzelfde gebleven. Daar ben ik wel blij om wat voor de rest is mijn lichaam echt flink van slag geweest, ik was bang dat het nu nog langer zou duren.

Nu dus afwachten of het heel misschien alweer gelijk raak is.

Succes voor iedereen!
 
Vandaag nod volgens de app maar nog niks te zien.  Gisteren wel wat roze slijm bij het afvegen maar thats it. Maar ik denk dat het deze maand niet raak is. Wij wilden het met kerst vertellen dus een beetje teleurgesteld ben ik wel.  Mrja,  volgende ronde misschien beter!
 
@Loes, we zitten idd in het zelfde schuitje. Hier wel sporen van ongesteld te merken. Vanmorgen bruinig slijm bij het afvegen, maar het wil nog niet echt doorzetten. Ik heb wel last van mn darmen, en dat heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden. Dus ik denk dat het morgen wel zal komen.

Ik ga zo eerst lekker sporten, kijken of ik het rode leger los kan springen ;-)
 
Ik ben benieuwd of het je is gelukt. Hier nog steeds niks te merken, maar we wachten wel af. Ik wil iig niet voor donderdag nog een test doen, ik ben zelf een wandelende zwangerschapstest dus wie weet!
 
hmm.. dat is balen zeg. Wat dat betreft kan het rode leger maar beter meteen goed in actie komen he.. Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid!
 
Terug
Bovenaan