Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Jaaa ik wist het, ik ben zwanger!  De clearblue test zegt 1-2 weken. Ik ben zo blij maar het wordt ook heel spannend. Ik heb het een vriendin  (ook mijn verloskundige) meteen vertelt omdat zij er de vorige keer bij was toen het mis ging. Ik weet dat ik nu heel veel aan haar ga hebben.  Alleen kwam mijn man daar achter en die is not amused. Dus een gezellige start van mijn zwangerschap is het niet!
 
Aaaaaa gefeliciteerd Loessie87!! Leuk zeg. Lekker van genieten nu. En dat je het je vriendin hebt verteld is erg logisch, komt je man vast ook wel weer overheen.
 
@siebel, JL2014,

Ik was zo enthousiast dat ik het haar moest vertellen, maar hij zei idd dat hij dat liever wat later wilde doen. Toen ik had uitgelegd waarom ik het had verteld begreep hij het wel.  Gelukkig heeft hij bij de eerste het boekje van Kluun gelezen, gisteren riep hij al heel hard: ohja hormonen hè, meeveren dus!
 
<div class="bbp-reply-content">

Hey babes,
Jaaaaah wat super te gek voor je Loessie! Super gefeliciteerd en spannend ook! (had ook al ff gereageerd in het andere forum) (ik knip en plak ff :p)

Hier wil mn menstruatie totaal niet doorbreken:S Ik snap het niet goed. Vorige maand was het echt behoorlijk hevig en moest ik om de 2 uur zeker mn tampon wisselen. Nu heb ik allen dinsdag een beetje bruin slijm gehad en kon ik praktisch een hele dag met 1 tampon doen… Gister en vandaag niet eens wat gebruikt. Ik heb een paar dagen voor mn NOD een test gedaan, die was negatief. Ik heb nog 1 liggen, mss voor de  zekerheid nog maar 1 doen? Ik zal morgenvroeg weer eens testen. Ik gok op negatief. Ik heb totaal geen sypmtomen, niet extreem moe, niet misselijk, geen last van mn boobies niets!

Ik heb er sinds deze week barweinig om gelaten: lekker geborreld, leverworst op mn brood en meer van die zaken:O

</div>
 
@loessie87 Gefeliciteerd! Wat een top nieuws, geniet er maar lekker van!

@evi Ik zou er zeker nog een testje aan wagen! Innestelings bloeding heb je vaak wanneer je ongesteld zou moeten worden en houd ook een paar dagen aan, maar is alleen een stuk minder dan een menstruatie. Dus het zou heel goed kunnen kloppen. En je hebt alleen nog maar voor nod getest en ik persoonlijk vertrouw dat nooit zo.. Maar ik snap het heel goed hoor het vroeger testen en niet kunnen wachten.

Mijn nod is pas 15 nov. Ik heb 1 nov lh piek gemeten met ovulatie test. Maar ik wacht denk ik tot 17 nov. Dan is het 6 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad en dat had de verloskundige geadviseerd. Duurt alleen nog zo ontzettend lang!!
 
@evi, tnx!  Ik heb ook een paar dagen ervoor getest, ook negatief. Daarna ook wat roze en bruin slijm en nu toch een positieve test. Dus idd, ik zou het gewoon nog een keer proberen want het zou maar zo een innestelingsbloeding kunnen zijn!
 
Terug
Bovenaan