Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Lala90, ja die symptomen van iets meer winderigheid heb ik ook, maar dacht dat het aan het eten te verwijten was ;-)

 
Haha ja op een gegeven moment ga je bij alles wat je voelt denken, zou het dan toch???  Wel leuk dat we allemaal ongeveer gelijk zijn. Veel succes allemaal.

Ik had dus vrijdag /zaterdag dus al ongesteld moeten worden. Daarna wel gestopt met drinken (en meeste rode vlees vind ik niet lekker dus makkelijk excuus ;-)).  Ik ken ook een vriendin die vanaf de eisprong niet meer dronk maar dat vind ik veel gedoe en stel dat het een jaar duurt dan ben je een gegeven moment ook uit je smoesjes. Dus alleen als ik overtijd ben, zoals nu drink ik niet. Zoveel kwaad zal het niet kunnen die eerste weken on 1 of 2 drankjes te doen.

Vanavond wel een borrel van de sportvereniging waar ik in het bestuur zit. Drink normaal wel een wijntje dus ben benieuwd of mijn broer die erbij is het door heeft.  Maar aangezien ik nu dus 6 dagen over tijd ben wil ik het risico niet lopen. Moet morgen vroeg werken dus mooi excuus....
 
@zonnebloem66 haha heel herkenbaar! Heb nu weer een zeurende hoofdpijn en dan komt de gedachte alweer voorbij.

Begrijp ik het goed dat je nu een week overtijd bent? Dat lijkt me wel heel spannend zeg! En heb je al getest? Ik zou mezelf echt niet kunnen tegenhouden en ga de dag na mijn NOD meteen testen, mocht ik dan (vrijdag) nog niet ongesteld zijn.

Wachten is zo spannend hè. Vorige maand was ik uiteindelijk meer dan een week overtijd en werd daar erg onzeker van... Was de eerste maand na spiraaltje, dus logisch ook, maar toch..

 
Jeeeej ik kijk even niet en er zijn hele verhalen bijgeschreven :) Leuk dat we een actief forum hebben....en hoe spannend is het wachten!!

Ik heb mezelf inmiddels weer wat beter onder controle..zit nu op dag 23 van mijn cyclus dus ik ga maandag een test doen...denk ik...misschien...ach ik weet het niet, ene moment denk ik ja ik ben zwanger ik ga testen zodra het kan, andere moment denk ik nee toch niet, laat die test maar zitten.

Nu gelukkig lekker weekend..kijken of het dan makkelijker is om er niet aan te denken..

Ik gebruik trouwens Sensitest ovulatiestets..de midstream, die zijn iets duurder dan de dipstick, maar geen geknoei. 29 euro voor 12 ovutesten en 3 zwtesten.

fijn weekend allemaal!

 
Haha ja lala90 een week overtijd.  Maar dit is nog maar de 2e cyclus dus begin nu toch te denken dat het door het ontpillen komt (al was de eerste wel netjes op tijd). Heb inmiddels al wel 3 testen gedaan;-)

Heb wel gewacht tot dag 30 met eerste dag. Vind het zonde om iedere keer voor de menstruatie te testen en dan steeds die teleurstelling van een negatieve test.

@wannabemom ja gezellig zo
 
Haha ja lala90 een week overtijd.  Maar dit is nog maar de 2e cyclus dus begin nu toch te denken dat het door het ontpillen komt (al was de eerste wel netjes op tijd). Heb inmiddels al wel 3 testen gedaan;-) Heb wel gewacht tot dag 30 met eerste dag. Vind het zonde om iedere keer voor de menstruatie te testen en dan steeds die teleurstelling van een negatieve test. @wannabemom ja gezellig zo
 
hmm denk toch dat ik gewoon ongesteld ben...maar dus wel weer een week te vroeg:S. Morgen begin ik toch maar weer met chlomid in te nemen. hopelijk krijg ik dan weer een normale cyclus...

Hoe werkt dat precies met die ovulatietesten?
 
Terug
Bovenaan