Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Oh @evie2015.. ik voel voor jou super spanning. Ik zou echt nog n keer testen.. :) pfff haha hoop voor je mee..

Mijn temperatuur was vanochtend hoger, maar mijn cervix/slijm was niet draderig... ik snap er niksmeer van..
 
@siebel88

heb je dat altijd rond je eisprong? Kan de soms de ene maand ook wat minder zijn of minder naar buiten komen met afvegen zeg maar.. Ik heb het ook niet elke cyclus heel duidelijk.
 
Ja volgens de app is mijn eisprong pas woensdag,. Maar mijn temperatuur was ineens hoger.. dus haha ik was helemaal in de war. Ik ben benieuwd.

Hoe is het @ evie2015? Weet je al iets meer?
 
Ik heb sinds gisteren af en toe last van melkwitte afscheiding.. Hebben anderen hier ook last van na de klusweek? Of ervaring mee?
 
Goedemorgen allemaal,

lekker dagje vrij en heerlijk uitgeslapen. Op jullie advies net ff een test gedaan en ik heb behoorlijk de schik gekregen. Het lijk alsof daar een 2e streepje staat. Niet heel duidelijk, licht. Maar het is echt een 2e streepje....  Dat zou betekenen dat ik zwanger ben maar ik k an het niet geloven, ik voel niets!!! Ik vertrouw de zaak toch niet echt en ik ga zo eerst naar de Etos om een Clear blue test te halen, daar staat het duidelijk op. Ik ga nog steeds uit van niet zwanger, kan haast niet anders...Wow mijn hart bonkt in m'n keel!

ik heb m'n vriend niet verteld dat ik ging testen en al helemaal niet dat het mss raak is, ik wil m niet teleurstellen.

Super lief dat jullie allemaal zo meeleven en meedenken, daar heb ik echt veel aan.

@johanna dat heb ik ook wel eens hoor, vlak voor je NOD veranderd het slijm nog weer. Je kunt heel veel dingen vinden op zwangerpagina over de substantie van je afscheiding.

@siebell, vreem idd, mss komt je eitje wat eerder tevoorschijn? Ik weet dat je er niet zo van bent, maar als je een ovulatietest doet weet je wat het betekent. Toch mss overwegen?

wow ik ga snel douchen en naar de Etos, ik kan niet meer wachten... Zodra ik meer weet horen jullie het!

 
@evi2015 wauw wat spannend!! Kan me voorstellen dat je twijfelt, ik had dat namelijk ook. Dat woord 'zwanger' zien is meer een bevestiging :) Je laat ons wel in spanning zeg! Duim voor je en laat het ons weten als je meer weet :)
 
holy moly!!!! Hij zegt ZWANGER!!!!!!! 2-3 weken... Ik kan het niet geloven ik ben helemaal flabbergasted! Ik ga het m'n vriend na z'n werk vertellen, nog even 4 uurtjes voor me houden. Ik ga denk ik allemaal papa dingetjes kopen en die inpakken. Jemig ik kan het niet geloven.

Toen ik net ging testen had ik wel wat bloed bij het afvegen, dus ik maak me wel zorgen.
 
@Evi2015: Jaaaaaaaaa!! 🎉🎉🎉🎉 Zijn we toch nog samen zwanger! Super leuk zeg. Gefeliciteerd! 😘

Ik weet uit ervaring dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar probeer je miet teveel zorgen te maken. Was t veel?
 
Terug
Bovenaan