Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

dankjewel JL, ik ben er behoorlijk ondersteboven van haha. Was niet echt veel. Had vanaf dinsdag al wat bruin slijm, nu wat bloed. Niet veel hoor maar ik dacht steeds dat m'n menstruatie niet op gang wilde komen.
 
Wauw Gefeliciteerd dames waarbij het gelukt is! :D super leuk!

Ik ben even een tijdje afwezig geweest omdat ik me er teveel op aan het focussen was. Maar ik heb ook goed nieuws mijn clear bleu test gaf van de week ook 1-2 weken zwanger aan! Ik kan het nog steeds amper geloven.. Maar tegelijkertijd ook helemaal happy! Ik hoop alleen dat alles goed blijft gaan omdat het nog zo kort is , je hoort het zo vaak tegenwoordig.

 
Wow VL7!!! Super gefeliciteerd met dit super goede nieuws!!!

mijn vriend had al wel iets door haha. Ik had m naar huis gelokt met een smoes die niet zo geloofwaardig was. Ik had allerlei cadeautjes voor hem gekocht en de test ingepakt. Die pakte hij als eerste uit en moest huilen, net als ik!

hoe heb jij het aangepakt loessie en vl7?
 
Dankjewel Evi2015 :D! Ik had ook wat babyspulletjes gekocht en daar de test op gelegd. Hij keek me echt zo aan van ja is het echt waar? haha zo grappig. Ik zeg ja volgens de test wel haha. Ik moet zeggen ik voel soms ook wel iets hoor en jullie?



 
Echt super leuk voor jullie @evie2015 & @ VL7... al vind ik het nu wel balen dat hier nog niets bekend is... pffff



@evie2015 welke ovulatietest had jij? Misschien moet ik er toch maar aan geloven.. en hoe werkt dat dan?
 
Ik heb ook ovulatietesten gedaan @ siebel88 . Ik had ze van clear blue zijn wel duur maar ik vond dat ze wel echt werkten en dat ze ook duidelijk zijn. Blijf vertrouwen hebben bij jou komt het ook goed! Maar ik snap heel goed dat je het zo graag wilt!
 
Terug
Bovenaan