Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@evie2015, vl7, loesje87 en nog 1<span style="line-height: 1.5;"> mammatobe van harte gefeliciteerd! Ik ben tijdje niet geweest, even gedachten verzetten. Deze week mogen mijn man en ik weer klussen. Wordt ronde 6 voor ons, mocht dit x niet raak zijn eerst eind november naar internis en oogarts of wij Door mogen gaan met klussen of niet. Dit ivm mijn suikerziekte. Heb mijzelf ook voorgenomen om er iets minder op te gaan focussen, wellicht dat dat helpt ofzo.</span>



Maar alle net zwangere ben mega blij voor jullie!!!Hopelijk voelen jullie je goed en verloopt alles voorspoedig.
 
Dankjewel Leo-tje. Ik hoop heel erg voor jullie dat het deze ronde lukt! Gedachten proberen te verzetten inderdaad, maar dat lukt helaas niet altijd. Spannende tijd voor jullie even dan.

@ siebel88, als je de testen in huis hebt staat er wanneer je moet beginnen met testen, dat ligt aan je cyclus. Staat allemaal in de bijsluiter beschreven. De testen van clear blue met dubbele hormoonindicator geven dan aan wanneer je vruchtbare dagen zijn. Meestal is 4 normaal ik had er meer. Als de display een rondje geeft komen de vruchtbaren dagen er als het goed is aan, als de display een knipperende smiley geeft heb je piekvruchtbaarheid en als de smiley stil staat heb je hoge vruchtbaarheid. (als ik het uit mijn hoofd even zo goed vertel) je moet wel elke dag opnieuw een test doen. Maar ik vond het heel fijn omdat ik dus niet op de normale lengte zat qua eisprong maar het bij mij dus schijnbaar later kwam. Dat heb ik door middel van deze testen kunnen zien. Ik vond ze dus erg fijn. Dit is een beetje in het kort hoe het werkt. Alles staat uitgebreid omschreven in de bijsluiter. Ik hoor het graag van je. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
 
Yes Evi! Super blij voor je. Natuurlijk ook voor alle andere zwangeren.

Wij hebben de test samen gedaan omdat het een van de weinige momenten is waar hij ook echt van kan genieten!  Zeker ook omdat het bij ons eerste kindje mis is gegaan was dit een heel bijzonder moment.





 
dankjewel allemaal, super lief.

@siebel, wat ik deed was die zelfde testen van Clear blue kopen, de paarse testen niet die roze. En als ik dan de 1 vruchtbare dag te pakken had, teste ik verder met goedkope testen van de action. Die geven alleen je eisprong aan. Maar dan zit je iig op het juiste spoor. Testen van cb zijn namelijk wat duurder, iets van 33 euro.
 
@loessie, ik snap het heel goed. Ik wilde eigelijk ook wel samen testen maar ik teste eigelijk just in case. Had het totaaaaaal niet zien aankomen en was totaal overdonderd. Toen kon ik niet meer wachten tot savonds haha

@jl, haha mijn vriend had een beetje dezelfde reactie. Ik had 2 boekjes voor hem gekocht, voor het eerst papa en het zwangerboek voor mannen, een setje Jip en Janneke rompertjes van hema en een knuffel. Daarbij had ik een kaartje geschreven. Hij voelde het al aankomen zei hij.

Officieel schijn ik nu 4/5 weken zwanger te zijn. Maandag de verloskundige bellen. En als alles goed gaat ben ik 29 dec 12 weken waarop ik het mag vertellen. Dat willen we dan iets ervoor doen, met kerst.
 
Ik heb sinds deze avond klein beetje bruin slijm.. ik denk dat dit bij de eisprong hoort.. maar dan zijn we goed bezig. Gisteren en vandaag geklust.. pfff ik wil dit echt te graag, kan het gewoon niet los laten... :$ hebben/hadden jullie hier ook zo'n moeite mee?
 
@siebel88

Ja ik ken het gevoel.. Voor mijn miskraam was ik erg relaxt en had ik zoiets van we wachten het rustig af. Nu kan ik bijna aan niks anders denken dan zwanger worden. Ik vind het wachten erg lang duren en dan heb ik ook nog eens een lange cyclus. Ik en vooral mijn vriend probeert allerlei leuke dingen in te plannen dat ik daar naar uit kan kijken en niet alleen met het zwanger worden bezig ben.
 
Terug
Bovenaan