Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Rode leger is gearriveerd.



Gisterenavond rond 21uur begon de hevige buikkrampen, enorme steek down under, misselijk.

Vannacht rond 3uur wakker geworden van hevige krampen, zo hevig dat ik geen houding kon nemen, pijnstillers, kruik, warme douche hielpen niet.  Vroeger toen ik 16/17 was met zulke klachten ging hardlopen en toen kwam de rode leger. dus vanochtend rond 6 uur een stukje gaan lopen.

Eenmaal thuis naar wc gegaan en JA HOOR! Helder rood bloed!

We gaan voor December en dat wordt onze babymaand <3. Misschien tijdens kerstdiner hebben we een babynieuws te vertellen. We never know...

Met volle moed gaan we er tegen aan..
 
Net etentje gehad met de familie van mijn vriend.. Daar wist iedereen zeker dat wij al concrete babyplannen hadden. Ik zat gelukkig aan de wijn(1tje maar, moest nog rijden) . Dus mijn schoonzus zegt. Ze is iig nog niet zwanger want ze drinkt nog.. haha
 
@Diyaa, heh bah wat ontzettend balen weer dat het rode leger zich heeft aangemeld :S Het zou jullie toch een keer gegund zijn.

@Siebel88, oops dat is niet zo leuk van je schoonzus om toch openbaar te roepen, ben je wel even middelpunt van het gesprek en moet je maar net niet een rood hoofd van de zenuwen krijgen. Gelukkig dat je dan aan de wijn zat als verbloeming van de plannen. Maar toch familie kan het je best moeilijk maken soms ;-)

Hier vanavond maar eens aan de klus, vanochtend was de temperatuur iets hoger dan voorgaande dagen. Ik dacht geen ovu-testen dit keer maar obv temperatuur. Slijm heb ik nog niet gezien, vorige maand ook niet. Terwijl andere maanden wel zo was.

Hopelijk dat het deze rondje keer gegund is voor ons ook.
 
@Leo-tje, dat met dat slijm vond ik ook mega ingewikkeld. Ik vond het heel moeilijk om ze van elkaar te onderscheiden. Wanneer is jouw volgende NOD?

@Siebel, oef ik kan me voorstellen dat je wel ff door de grond wilde gaan. Behoorlijk lomp om zoiets te zeggen to be honest... Ik zou het zo leuk voor jullie vinden als het deze ronde lukt! Spannend... Wanneer is jouw NOD?

@Diyaa, shittttt weer een rood leger.. Jakkes wat is dat toch telkens een teleurstelling:( Ben je heel erg down ervan of ga ja vol goede moed door naar een nieuwe ronde?

Ik blijf graag nog even met jullie meeschrijven ook al "hoor"ik in een ander groepje. Ik heb het gevoel dat ik jullie een beetje ken haha.
Hier nog niet veel bijzonders te melden. Het feit dat ze test aangaf dat ik zwanger ben is de enige aanleiding om te weten dat het zo is, want ik voel er nauwelijks iets van. Niet misselijk, niet super moe, geen pijnlijke borsten. Vreemd wel... Enige wat ik heb is een rommelende buik en ik denk wat bandenpijn. Althans het is wat zeurende pijn onderin mn buik en een beetje last van mn rug. Hoop deze week een afspraak bij de vk te kunnen maken voor een intake en termijnecho...
 
Hee dames,

<span style="line-height: 1.5;">Even weggeweest, want ik wil het veel te graag en ben een beetje bang dat het voor ons een lange weg gaat worden. Mss ook wel de stress, mer werk en verbouwen. Ook omdat mijn lijf veel optaters gehad heeft afgelopen jaren. Vriendinnen om me heen zijn allemaal bijna meteen zwanger, dat maakt het niet makkelijker moet ik zeggen. Hoe is dat voor jullie? </span>

<span style="line-height: 1.5;">Hoe dan ook, blijf hopen! 60ste verjaardag van mn vriends moeder dit weekend, wat zou het mooi zijn om haar wens oma te worden, uit te kunnen laten komen! Heb nog hoop, nod is dit weekend!! Fingers crossed. </span>

Hoe dan ook: superblij voor jullie, evi en loessie! Fijn dat het gelukt is!! Genieten, plannen maken en meer genieten!
 
leotje & evi2015

Het gaat weer hier goed. Het was heel wat ik de afgelopen dagen heb meegemaakt. Zaterdag op zondag nacht letterlijk op stoel gezitten want anders alles was door lekt. 42 maandverbanden en 5 strakke oma onderbroeken verder..

Nu dag 4 en het is alleen bruin verlies en evht druppels.

Ik begin morgen met ovtesten en we gaan zien waar de schip strand :).

Hoe is het met jullie?

 
He meiden,

Zondag was mijn NOD. Werd om 4 uur 's nachts wakker en moest plassen, dus dacht doe het maar. Test negatief. Inmiddels nog steeds niet ongesteld. Dus hebben nog hoop. Ontzettend lastig allemaal dit.

Nu bedacht dat als ik morgen nog niet ongesteld ben, dat ik donderdagochtend ga testen... Had testen van de trekpleister, maar wat een ondingen. Moet je in een potje plassen, die je apart moet kopen. Dat hadden we gelukkig in huis voor de inseminatie. Als er een volgende keer nodig is, dan andere kopen. Donderdagochtend nog maar wel de 2e uit het pakje gebruiken.

Ben erg aan het duimen dat ik niet ongesteld wordt. Voel niks, maarja dus ook geen tekenen van zwangerschap. Dat heb ik me de eerste 12 dagen ongeveer wel erg in mijn hoofd gehaald, maar nu niks. Behalve dan vermoeidheid, maar dat kan goed komen van mijn hoofd die vol zit met van alles!
 
Pfff.. (ja, alweer een zucht) ik ben gestart met een cursus reiki 1. Voor de gene die het kennen, dat is heel erg met je eigen gevoel omgaan en energieen voelen(heel kort gezegd) Sinds kort heb ik het gevoel dat ik op sommige punten heel erg op mijn intuitie kan vertrouwen. En dit is ook al een paar keer uitgekomen.  Nu zegt mijn intuitie dus ook heeeeeeeeeeeeel sterk dat ik zwanger ben. En bij de reiki is dat bevestigd, doordat anderen het al aan mij hadden gezien(en dit dus nog nooit fout hadden)... ik ben erg benieuwd wat de test gaat uitwijzen, want het zou echt nog heeeeeel pril zijn.. maar goed!! We gaan t meemaken.
 
Terug
Bovenaan