Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Spannend, siebel! Dat zou geweldig zijn! Heb zelf ook reiki gedaan, mooie manier van energie voelen en in balans brengen. Mooi dat ze dat nu al kunnen voelen, nooit bij stilgestaan. Wel fijn als je kindje er is ook, lijkt me bijzonder om bij je kind te doen.

Wanneer kun/wil je testen?
 
@Evi, wat lekker dat je nog niet veel slechte symptomen hebt :) Hier is mijn NOD 24.11. Ik heb wel voor eerst getemperatuurd, maar had eigenlijk niet echt een verhoging in mijn vruchtbare dagen? Herkenbaar bij 1 van jullie?

@2mamas, dat is spannend zeg! Dit is jullie 1e poging toch? Trekpleister testen ken ik persoonlijk niet, ik gebruik Kruidvat testen mocht ik te vroeg willen testen, overtijd dan gebruik ik Clear Blue digital.

@Siebel dat zou wel heel speciaal zijn als je via Reiki al weet dat jullie zwanger zijn! Spannend zeg, wanneer mag je testen / is je NOD?
 
Volgens mijn berekeningen pas volgende week vrijdag 20-11... maar ik weet t allemaal niet meer.. ben helemaal van de wijs nu..

Ik heb besloten pas volgende week zondag te gaan testen. Dan is mijn vriend ook thuis. Dus zijn we samen.. hopelijk houd ik t zo lang vol!!!
 
Hoi dames,

Een vraagje van deze kant en sorry alvast voor rare uitleg.

Vorige week was de gezellige week met klussen. Sinds gisteren had ik wat last van bubbelig gevoel onderaan onderaan zeg maar. Vanmiddag voelde ik rare borrel in mijn buik. Vanochtend bij afgeven wel wat wittig / korrelig iets. Ga ik zojuist naar de wc, heel veel wittig/korrelig substantie op papier en in de wc een dikke klodder...

Ik word nu een beetje bang wat dit is. Ik ben heel schuldig na het klussen niet naar de wc gegaan om kans te 'vergroten'. Maar herkent 1 van jullie dit als wellicht een schimmelinfectie of iets wat hoort bij beginnende zwangerschap? Ik heb nl vaker een infectie gehad, maar had dit niet als symptoom. Verder voel ik nog niets qua zwangerschapssymptomen zeg maar.

Alvast bedankt voor het reageren!
 
Hee Leotje,

Hmm, vooral naar voor je! Ruikt het ook "vissig"? Als dat zo is, even langs de huisarts, inderdaad een infectie in dat geval. Korrelige afscheiding ook weleens eerder gehad, toen was het een schimmelinfectie, candida. Daar kun je bij de drogist gewoon canesten voor halen, 1 eitje dat je in je vagina inbrengt als je al in bed ligt, en meestal is het daarna over. Of je dat mag gebruiken bij zwangerschap, weet ik echter niet. Misschien even wachten tot je volgende periode? Geen idee of het een zwangerschapskwaaltje zou kunnen zijn, dames? Weten jullie dit?
Ik zou het heel even afwachten, het kan ook van zelf weer over gaan, de huisarts zei dat veel vrouwen er korte periodes last van hebben en dat het binnen een paar maanden over moet zijn. Ik heb er een periode veel last van gehad, sinds ik ben gestopt met zuivel niet meer. Maar ja, om dat nu iedereen aan te raden :S

Mijn NOD is morgen... zo spannend!! Morgen testen, ik laat wat weten... Ik hoop het heel erg, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. We gaan het zien! Duimen jullie mee? Maakt natuurlijk niets uit, maar die steun doet toch goed ;)
 
Dag meiden,

Ik ben een tijdje weg geweest... paar weken weg geweest voor het werk dus ik mocht mijn gedachten ook niet teveel op zwanger worden richten, want dat zou hem deze maand toch al niet worden.

In de week dat ik met mijn man op vakantie was flink geklust en afgelopen weken een aantal keer goed misselijk geweest, dus ik ging stiekem toch hopen. Maar vanavond is mijn ongesteldheid weer op gang gekomen, helaas.

Nou ja, het lag in de lijn der verwachtingen. Na deze week gaan we aan de slag met ovulatietesten. Ik zag als tip al die van Clear Blue voorbij komen. Ik ben benieuwd!

Gefeliciteerd aan alle zwangere meiden! Sterkte met het nog even voor je houden!
 
Terug
Bovenaan