Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@81261 spannend! Ga je ook testen dit weekend mocht NOD uitblijven?

Dat is irritante het ruikt niet anders, ik ken schimmelinfecties, maar toch is net iets anders. Het voelt wel droog, maar jeukt niet en dat ben ik wel gewend als symptoom.

@mirjam2015 wat balen zeg, lichaam kan je echt voor de gek houden😠
 
Wie weet, leotje! Spannend! Hoop voor je dat het een zwangerschapskwaal is :) of dat het gewoon snel over is.

Hier een negatieve test. Door naar ronde 4. Helaas, het is niet anders.
 
@81261 balen!

Hier verder nog geen symptomen, verwacht deze x ook niet. 27e afspraak int ziekenhuis en zien of wij groen licht krijgen voor de komende 6 maanden. Ivm mijn suikerziekte is dat...
 
Ik heb wel wat symptomen. Moe, zere/gevoelige tepels, viezige smaak in mijn mond..  eigenlijk wil ik gewoon testen maar moet echtop mijn nod wachten.. die is vrijdag.. en dan wil ik pas zondag testen.. anders kan ik vrijdag/zaterdag zeker mijn mond niet hoiden op t werk.. hihi mocht hij positief zijn natuurlijk.
 
<p style="text-align: left;">wow wat goed van je Siebel dat je de discipline kunt opbrengen om zo lang te wachten! Trouwens ik teste 3 dagen voor m'n vermoedelijke NOD ook negatief. Pas 3 dagen later heel licht positief dus mss is wachten wel echt beter. Hoe voel je je inmiddels?</p>
 
Hoi meiden/lotgenoten,

Ik ben een tijdje niet actief geweest omdat ik het heel slecht trok (werd er alleen maar sip van). Wij zijn nu een half jaar bezig en dat voelt zo definitief..

Vorige maand had ik dus wel een schimmelinfectie waardoor we de hele ronde niet hebben kunnen benutten :( Behoorlijk balen. Ben er erg gevoelig voor en vooral in de herfst als je weerstand lager wordt.. herken je klachten wel trouwens leo-tje. Bij mij jeuken het ook niet altijd meteen..

Maar goed, nieuwe ronde.. woensdag zou mijn eitje moeten sprongen en we klussen netjes om de dag. Ovulatietest zegt nog niks..

Succes voor de gene die rond haar nod zit, spannend weer!

Ik gun het iedereen zo!
 
Ik voel me eigenlijk super. Ben wel moe(maar kan ook komen omdat t najaar is) en mijn tepels/borsten zijn veel gevoeliger.

Ik wil eigenlijk gewoon testen. Maar mijn vriend is heel streng haha. En daarbij mochtik positief testen, kunnen we zondag heel de dag samen blij zijn. Andere dagen moet steeds een van ons werken, dus dat is lastig.
 
Pilaf welkom terug, ik herken het verhaal van je wel. Ik heb verder nog niet echt symptomen, en de jeuk is overdag echt niet te merken. Pas in de avond voel ik wat. Ik heb wel hele dagen zere rug, maar denk dat komt door nieuwe werkplek.

Maar rustig afwachten, ook al wordt ik wel beetje gek dat het ronde 6 is en veel dames hier op forum al voor zijn gegaan, sorry! Terwijl het iedereen zeker gegund is. Denk dat ik als het deze ronde niet raak is ik het forum wat minder ga bezoeken en ga focussen eerst op andere dingen nog. Wellicht hier vast aan de slag op deze opdracht, vakanties enzo boeken, toch koophuis. Misschien is er wel net iets teveel aan de hand op het moment.

Moeilijk Siebel dat je eigenlijk wel wil testen maar heel begrijpelijk dat je het samen wil doen! Maar ja een man voelt niet hetzelfde als ons tijdens het wachtbankje. Toch wellicht misschien optie om 's avonds te testen ook al ben voor je NOD?

Succes iedereen!
 
Terug
Bovenaan