Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Dan is de concentratie met dat hormoon minder, dus voor de nod is het dan helemaal een grote kans dat de test negatief is. Ik doe mijn best om t uit te stellen. Maar heb er super erge moeite mee. Heb vandaag al 3x de test in mijn handen gehad. Maar ik weet dat mijn vriend echt heel boos gaat zijn als ik t alleen doe. Hij vind t al moeilijk genoeg dat ik als enige veranderingen voel en het dus alleen ervaar...
 
Hoi dames,



Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Sanne, 23 jaar., getrouwd. Wij gaan voor ons eerste kindje. We zijn halfweg september gestopt met de pil. Cyclus van 29 dagen. Mijn NOD is 27 november dus heel erg spannend nu! Ik heb al allerlei symptomen, maar probeer me nog niet te blij te maken.

Zijn hier meer dames die voor hun NOD al symptomen hebben? Bij mij gaat het om buikkrampen, zere tepels, weeiig in de maag en heeel moe, maar slecht kunnen slapen...

Ben benieuwd naar jullie reacies :D



Lieve groet
 
jaaaa sanne! Hier nog zo een.. in bed liggen en super onrustig zijn... pfff weet mezelf er geen raad mee! Die buik ook idd.. en mijn tepels ook, ksn niet eens gewoon in bed liggen(overdag valt t wel mee).
 
ik heb vorige maand gereageerd met talloze kwaaltjes en negatieve testen . Ben in juni gestopt.. Vorige maand had ik 4 dagen voor nod bruine afscheiding dit 10 dagen lang met licht roze. Heb de dokter gebeld en ze rade me aan een test te doen want het kon wel eens een innesteling zijn! Omdat ik onregelmatig ongesteld was afgelopen 3 mnd vond ik 14 dagen menstruatie een beetje lang! Resultaat negatief.. Ik heb gerekend en zou 15 nov opnieuw ong moeten worden alleen kwam ik er afgelopen zondag 15nov achter dat ik me vertelt heb en ik dus al een week "overtijd" was... Ik heb al een week pijnlijke borsten af en toe steken in buik verder niks.. Ik ging vanmorgen 18 nov na het toilet en dacht zal ik toch maar eens een test doen.. Met meer d gedachten zal toch wel weer negatief zijn en de ongestelheid komt natuurlijk weer morgen ofzo.... Na half jr onzekerheid wann word ik ongi.. Waarom voel ik vanalles wat niet klopt een half jaar lang........raad eens ik ben zwanger! Dus toch een innesteling geweest ( beetje lang ) nou heb ik terug gerekend en zou ik nu 5 weken en 2 dagen pas zijn dus is nog pril... Ben zo blij en toch redelijk snel na 10 jaar pilgebruik! 3 dec krijg ik onze eerste echo! Superspannend! Blijf positief denken en alles komt goed!!  Succes allemaal 🍀🍀
 
@sanne..

die klachten heb ik vanaf juni iedere maand gehad.. Toen ik aan de pil was had ik nooit ergens last van.. Ook ik was er erg mee bezig omdat ik er niet omheen kon!

ik had voor mijn nod ook 4 maanden pijnlijke borsten.. Honger gevoel.. Duizelig..hoofdpijn.. Slecht slapen.. Steeds negatief!

nu heb ik alleen pijnlijke borsten met zichtbare aders en af en toe hoofdpijn! En was het positief!

je lichaam kan je zo voor de gek houden!

het komt als je lichaam er klaar voor is! Geduld is een schone zaak zeggen ze



hoop dat je snel goede nieuws kan vertellen... Succes🍀
 
Sinds gisterenavond heb ik een soort van bruine afscheiding.. oud opgedroogd bloedlijkt t wel. Het is maar erg minimaal, eigenlijk alleen een beetje bij t afvegen na t plassen.

Zou dit innestelingsbloed zijn?
 
Super raar, maar helaas... 2 negatieve testen verder lig ik nu huilend terug in bed.. dat je lichaam je voor de gek kon houden, ja dat wist ik... maar zo erg... ik ben 2 weken anders geweest dan normaal, heb geen menstruatieklachten(alleen heel minimaal bloedverlies) dit gaat echt nog wat worden.. pfff vreselijk
 
Terug
Bovenaan