Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Siebel wat balen :( je lichaam kan je inderdaad heel erg voor de gek houden :( Wanneer is/was je nod precies? Zeker weten niet te vroeg getest?

Wij zitten op het wachtbankje. Ik ben en dus achter dat mijn cyclus een paar dagen langer duurt. Volgens de app had ik mijn eisprong woensdag en toen hadden mijn ovulatietest inderdaad een donker streepje. We hebben om de dag geklust en op woensdag zelf. De dag er na kon helaas niet. Ik hoop zo dat het raak is.
 
Mijn app is niet betrouwbaar, mijn eisprong was namelijk voelbaar paar dagen eerder(ook volgens mijn temperatuur)

. Maar mijn gevoel zegt heel sterk, dat t bevruchte eitje niet heeft genesteld(zoals 90% vd bevruchte eitjes) en dat dit kindje niet voor mij is weggelegd. Die zou geen fijn leven bij mij krijgen of hij/zij was niet sterk genoeg voor een mooi en fijn leven!



Ik had namelijk vrijdagavond best een flinke bloedprop bij het afvegen na t plassen.. dat had ik nog nooit zo gehad.
 
Oh, siebel, wat balen zeg!! Zeker omdat je het zo voelde! Heel verdrietig. En ja, natuurlijk zijn er altijd meer kansen, maar dit is wel superbalen! Sterkte! En succes iedereen op het wachtbankje. We gaan hier weer een nieuwe ronde in na een heftige ongi periode. Ergens volgende week mijn eisprong. Nog steeds koppig, wil tm kerst nog niet temperaturen of testen op ovulatie. Succes dames!!
 
Hoi hoi,

Ik schakel vandaag pas en in het het begin en einde van dit topic gelezen!

Balen Siebel :( Ik herken het onrustige, spannende gevoel... en nu de teleurstelling. Heb je vandaag wat leuks gepland voor afleiding?

Mag ik een vraag stellen? wat betekent NOD?
 
Hai! Leuk dat je meepraat. Nod staat voor niet ongesteldheids dag. De dag dat je normaal gesproken ongesteld zou worden, maar niet dus als je zwanger bent. En dus de dag dat je kunt testen. (Ja, je kunt met sommige testen een paar dagen ervoor al testen, maar vanaf je nod zijn de testen betrouwbaarder ;))



 
Tjaa het is enorm balen. Ben vanochtend ook wel heel verdrietig van geweest. Maar ik, uh wij, gaan er deze maand weer voor. We hebben er weer zin in ;)

Mijn menstruatie is nu trouwens echt heeeeel minimaal, hoef niet eens een tampon in.. heb alleen bloed/afscheiding als ik afveeg. En mijn klachten beginnen nu een beetje te komen..
 
hoi allemaal ik ben nieuw hier

en wij (ik 21 en vriend 22) zijn ook helemaal klaar voor een kindje

we zijn al 4 jaar samen en gaan er voor

2 maanden terug gestopt met de pil

eerste maand licht ongesteld geworden en gaan tellen hoeveel dagen het duurde tot mijn volgende ongesteldheid dat waren 30 dagen, ik had veel kwaaltjes in die maand en dacht er zeker van te zijn dat ik het was..niet dus want ik werd keihard ongesteld na 7 dagen goed ongesteld te zijn stopte het maar 2 dagen later had ik ineens last van bruin bloed en dat heeft een week lang aangehouden wat erg raar was

ook erg onzeker geworden daardoor en naar de HA gebeld deze zei dat dat kwam doordat mijn cyclus in de war is ik weet nu ook niet wanneer ik mijn eisprong heb/had heel erg verwarrend maar we hebben wel seks gehad

heb hierdoor allemaal het idee dat het deze maand niet gelukt is

maar heb wel duidelijk voelbaar en hoorbare borrelingen of plopjes (weet niet goed hoe ik het moet omschrijven) in mijn onderbuik

maar wil mijzelf niet teveel wijsmaken dat het zo is omdat ik afgelopen maand zwaar teleurgesteld was dat ik het niet was

officieel zou 1 december mijn nod zijn uitgaand van afgelopen maand maar dat is even afwachten

ik merk wel dat mijn schoonmoeder steeds vaker met opmerkingen komt zoals ''als jullie een kindje hebben'' en ik kan dan heel moeilijk mijn blikken verbergen want mijn blikken verraden vaak een hoop

nou laat ik maar weer even stoppen met schrijven want volgensmij is dit een behoorlijke lap tekst geworden

iedereen succes met proberen en wachten

 
Terug
Bovenaan