Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hai Mae,

Welkom hier! Lastige schoonouders, omdat zij niet willen dat je nu zwanger wordt of meer omdat je het gevoel hebt dat ze jullie samen niet zien zitten?

Ik heb schoonouders die heel graag opa en oma willen worden en dat geeft mij veel druk om te presteren, zo gezegd. Dat is echter hoe het op mij overkomt, wat het met mii doet, niet perse zoals mn schoonmoeder het bedoeld.

Hebben jullie gesproken over kinderen met je schoonouders? Wat geeft je het gevoel dat het niet gewenst of welkom zou zijn vanuit hen?
 
@Mae13 Welkom in de groep! Mijn schoonouders gaven eerst aan dat ze niet zouden gaan oppassen ivm de afstand. Maar nu afgelopen weekend zeiden ze nog als we op wintersport gaan en schoonvader kan niet meer ski-en kan hij wel mee voor de oppas. Ze draaien al iets bij. Voor hen zou het ook het 1e kleinkind zijn. Mijn ouders zijn al opa en oma van 2 jongens, en er is een tweeling onderweg. Voor hen is het niet meer vreemd kleine kinderen en evt oppassen.

@ Siebel88 wat ontzettend balen zeg! Je lichaam kan soms echt rare dingen met je doen! Je had zoveel symptomen. Kan toevallig niet zijn dat HCG nog laag is ook omdat je weinig bloedverlies hebt? Misschien toch nog een test doen als bloedverlies niet doorzet?

Hier zaterdag getest, negatief. Zondag flinke buikpijn en leek de ongesteldheid te komen, te vroeg.  NOD is morgen. Zojuist bruine afscheiding bij het toiletbezoek. Steken in de zij en wel wat gerommel in de buik. Maar ongesteldheidssymptomen zijn er ook niet. Ben nu wel beetje in de war...
 
Ow laat maar, net toilet bezocht en licht bloedverlies. Ipv rode kleur wel bruinachtig. Het is in ieder geval anders dan andere maanden. We gaan voor ronde 7 hier ons opmaken...
 
@gebruiker81261 niet vanwege dat ze ons samen niet zien zitten dat is gelukkig niet zo we hebben al 4 jaar een relatie en ze weten dat het serieus is ookal zijn we nog vrij jong , het is meer dat ze vrij dominant en bazig zijn en ons behandelen alsof we 16 zijn ik denk zelf dat ze nog niet willen inzien dat mijn vriend volwassen is ze willen nog veelste veel over hem te zeggen hebben en vandaar dat ik denk dat ze het niet zullen waarderen als ik zwanger zou zijn ook omdat we nog vrij jong zijn en de meeste vrienden vanons nog lekker uit gaan en dat soort dingen en wij nu al aan een kindje willen beginnen, zijn ouders zullen zoiets hebben van ga nu nog lekker feesten en al die dingen nu ben je nog jong en begin later aan kinderen

maar we zijn er beiden klaar voor daar zijn we heel zeker over , mijn vriend zat laatst met mijn nichtje te spelen en ik keek toe en zag een grote glimlach op zijn gezicht en vervolgens kwam hij naar me toe en zei hij dat hij het nu echt helemaal zeker wist dat hij er klaar voor was

voor mijn schoonouders zullen we het dan ook niet laten , mijn moeder weet ervan en die vind het wel erg leuk maar die is heel erg zo van zie eerst maar dat het gaat lukken , dus dat is allemaal niet echt leuk dus het is fijn om er hier mijn ''ei'' kwijt te kunnen
 
@leo-tje balen zeg! Hier zijn de menstruatieklachten inmiddels ook aanwezig.. misschien waren ze er al wel, maar liet ik ze niet toe, in de veronderstelling zwanger te zijn. Maar ook jij kunt dus voor n leuk kerstkadootje gaan ;)
 
@siebel miss heb je te vroeg getest ik heb nl van 12 oktober tot 20 okt dezelfde klachten gehad alleen met afvegen & ongesteldheidsgevoel

De dokter zei testen miss innesteling.... Maar was negatief! Te vroeg dus 8 okt moest ik weer ongi worden maar had me verteld dacht week later 15e pas🙈 dus na 10  dagen overtijd test gedaan en die was positief! Ik zou nog even afwachten en opnieuw testen... Wann moest je ongi komen?
 
Afgelopen weekend was eigenlijk mijn NOD.. maar mijn symptomen zijn ook bijna allemaal weg. Zoals zere borsten... enzo.. ik denk dat t eitje wel degelijk bevrucht was, maar dat t niet heeft kunnen nestelen. Maar dat is heel jammer, maar we gaan er gewoon weer voor. 8dec is mijn eisprong(als t goed is)



@mae13 ik heb gelukkig geen lastige schoonouders. Ik kan altijd bijhen terecht. Het zijn schatten van mensen. Zowel mijn ouders als schoonouders zouden het geweldig vinden om een kleinkind te krijgen. Zou voor beide de 1e zijn.
 
Terug
Bovenaan