Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Misschien inderdaad een kerstcadeautje, maar eerst de afspraak vrijdag doorstaan in ziekenhuis. Maybe zijn mijn ogen veranderd ten opzichte van 6 maanden terug en krijg ik geen groen licht voor de komende 6 maanden... Deze ongesteldheid is echt anders dan andere maanden, geen zware buikkrampen en geen helderrood maar bruinachtige kleur. Ik had geen symptomen, maar toch wel weer raar dat de cyclus net weer iets anders is dan andere rondes. Ben al wel begonnen met temperaturen, dan heb ik dat iig bij de hand mocht de gyn hier al naar vragen tzt.

@Siebel88 dan lopen wij ongeveer tegelijk met onze rondes... Hopelijk beide een kerstcadeautje dan :)
 
Spannend, leotje, duim voor je!! Hoop dat het allemaal goed verloopt! Ik zit net tegengesteld van jullie qua cyclus, deze week mijn ovulatie, nod op 11 dec... Spannend! Zou het dan toch lukken in 2015? We hopen het wel.

<span style="line-height: 1.5;">Mijn ouders en schoonouders vermoeden wel wat, maar goed we zijn dan ook al 33. Ze willen allemaal graag opa en oma worden, verwacht eerder bemoeizucht dan dat ze het niet willen, haha. Maar zou het wel echt heel erg leuk vinden. We kopen nu ook een huis waar kinderen in passen en kijken ook qua werk hoe dat kan passen. We zeggen nog niets, want ik wil niet elke keer de vraag hebben. En qua lijf is het even kijken, heb 6 jaar geleden een ernstig ongeluk gehad, heeft wel wat gevolgen voor mijn nek, die instabiel is nu, whiplash, en misselijkheid, dus symptomen... Ben heel benieuwd of ik die ga herkennen. Daarom testen we gewoon elke keer dat mn ongesteldheid later is.. Gewoon weer lekker sexen deze week met wellicgt een bonus. Ik bedoel : sex moet wel leuk blijven. Vind dat soms wel een beetje krampachtig ofzo, jullie? We hebben in de vruchtbare week toch meestal net iets meer sex, maar na een lange dag heb ik daar niet perse altijd veel zin in (al komt dat wel als we bezig zijn, haha).</span>
 
Dat is heel herkenbaar hoor gebruiker81261(misschien handig als je je naam aanpast :)) sex is natuurlijk leuk, maar in de vruchtbare dagen kan t wel als moet voelen.. en dan geniet je er uiteindelijk wel van, maar voelt toch anders.. er ligt teveel druk op misschien..
 
Ja, ik weet het, zou mn naam moeten aanpassen. Ik kies wel iets uit, we willen het nog niet vertellen. Ben ik heel paranoide als ik mn naam wil verbergen omdat ik bang ben dat er iemand achter komt? Hihi. Ik kies wel even een andere naam ;)

Ja, precies dat. Is ook zo! Is ook een gek idee dat je misschien wel een mensje aan het maken bent.

 
hallo, ook ik wil me graag even voorstellen.



Ik ben Marian Vos, en ben in september gestopt met de pil zodat we hopelijk ons eerste kindje binnenkort verwachten.



misschien wel erg optimistisch, maar ik heb wel het gevoel al zwanger te zijn, en hoef nog maar een paar daagjes af te wachten voor ik een test mag doen. (anders zou ik er elke dag een willen doen). ik heb zoveel dingetjes waardoor ik dus denk dat ik zwanger ben, maar ben ook bang dat ik spoken zie (en voel)... en toch....

heb ik nu last van misselijkheid die ik niet kan verklaren...



hoe gaan jullie met je ongeduld om, en wat doe je om te voorkomen dat je je partner ondersneeuwd met je hoop dta het al zover is?
 
Dat seks als een moet aanvoelt af en toe is hier ook herkenbaar vooral als je een lange dag hebt gehad en erg moe bent maar dat gevoel zul je altijd wel een beetje hebben als je gericht op je vruchtbare dagen seks hebt maar ik zeg dan vaak tegen mezelf dat ik weet waar ik het voor doe en dat moedigd dan wel weer aan

Ik heb laatst gelezen dat het ook een symptoom kan zijn als je vaker moet niesen,een verstopte neus hebt maar  niet ziek bent en last hebt van veel slijm in je keel

Herkennen jullie dat? Ik heb sinds ik mn innesteling zou moeten hebben gehad last van deze symptomen en dat zet me wel erg aan het twijfelen of het dan misschien toch gelukt is ik heb ook die rare borrelingen in mijn onderbuik

Heeft iemand hier ook last van of weet iemand hier iets meer over of dit ook symptomen zijn?
 
Welkom gebruiker882424

Het woord geduld komt niet in mijn woordenboekje voor haha ik heb 0,0 geduld maar het zal toch moeten wat ik dan meestal doe is mngedachten proberen te focussen op iets anders door een serie of film te gaan kijken of iets anders waarbij je even lekker bezig bent zodat je er niet aan denkt

Ik weet het, erg lastig
 
Terug
Bovenaan