Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Mae13, ik herken het borrelen in de onderbuik wel, maar dat heeft nog niet geleid tot positief resultaat. Het niesen en verkoudheid kan ik niet zeggen aangezien ik chronisch verkouden ben.

Het verplicht voelen bij de vruchtbare dagen herken ik wel, tot ronde 3/4 is het nog wel leuk zeg maar, maar hoe verder je komt voelt het tot meer als een verplichting. Aangezien ook maar 20% raak is van alle pogingen.



Tot nu toe ook best zwaar ongesteld, deze ongesteldheid is anders dan normaal. Hopelijk is het snel voorbij...Vanavond maar even gedachte verzetten door taart te bakken voor collega wie met zwangerschapsverlof gaat morgen.

@wachtweken, heb ik ondertussen geen geduld meer voor, irritante eigenschap van mij ongeduldig zijn.

Fijne avond!
 
Ik heb een beetje een verwarrende situatie momenteel

1november werd ik ongesteld dat stopte na 7 dagen 2 dagen later kreeg ik bruin bloedverlies dat heeft 7 dagen aangehouden en is toen helemaal gestopt als ik van mijn ongesteldheid uit moet gaan die 1 november begon dan zou 1 december mijn nod zijn maar het kan ook langer duren vanwege het bruinbloed verlies dat daarna kwam

Maar hoe dan ook moet ik dus pas over 1 week of langer pas ongesteld worden

Nu heb ik vandaag ineens een heel klein beetje lichtbruin bloed met witte afscheiding in mijn ondergoed dat was maar een klein beetje en daarna de rest van de dag nergens last van gehad dit heb ik normaal nooit alleen als mijn ongesteldheid daarna doorzet heb ik bruin bloed maar ik hoef nog niet ongesteld te worden

<span style="line-height: 1.5;">Herkend iemand dit</span>

Of weet iemand wat het kan zijn?
 
Dit is de 3e maand dat ik met de pil gestopt ben

<span style="line-height: 1.5;">Ik heb ook last van niesen,oorsuizen,traan ogen,boeren en af en toe misselijkheid op internet staat dat niesen oorsuizen en traanogen ook symptomen zijn dus ik snap er helemaal niks meer van </span>

 
dames, ik heb hier een tijdje niet geschreven, maar wel mee gelezen. Merkte dat ik er te veel mee bezig was voor mezelf.

Vorige week had ik ineens super last van temperatuur verschillen, maar dacht dat ik ziek zou gaan worden, dus ook niet aan gedacht dat dit een symptoom kon zijn. Toen werd ik maandag niet ongesteld, maar nog steeds niet een helder lampje, dinsdag ook niet, toen bedacht ik me dat dat wel toevallig was, dus woensdag maar een test gehaald en ja hoor positief, donderdag nog een test gedaan en weer positief. Dus ik denk dat ik mag plaats nemen op een andere bank voor de komende maanden. Voor nu allemaal erg spannend.
 
<p style="text-align: left;">Wat leuk!! Gefeliciteerd, ik1!!  Fijn dat het jullie gelukt is! Geniet ervan! Heb je nu kwaaltjes?</p>
<p style="text-align: left;">Als het goed is rond vandaag mijn eisprong, goed excuus om te sexen en dan begint maandag het wachtbankje weer, bleugh!</p>
 
@Ik1 Ontzettend gefeliciteerd! Echt leuk voor jullie! Haha dat je wel aan het temperaturen bent, maar dan nog geen lampie krijgt dat het wellicht raak is ;-)



Ik ga vanmiddag richting KV om ovu-testen te halen voor de volgende ronde. Vanmiddag afspraak in Z'huis om groen licht te krijgen voor komende 6 maanden, maar verwacht eigenlijk wel dat dit komt. Aangezien ik meer mijn bril ben gaan gebruiken dan lenzen. Lijkt mij van een positief effect te hebben op mijn ogen.



Fijn weekend allemaal!
 
Terug
Bovenaan