Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

dank jullie wel!

@johanna82, ik voek me psychisch nog het zelfde, niet emotioneel ed en ook niet chago volgens manlief. Wel heb de hele dag een misselijk gevoel tot nu toe.

@leo'tje, heb geen dag me temperatuur bij gehouden, alleen het ene moment brak het zweet me (letterlijk) uit en een moment later had ik het weer koud. Hoe was het in het ziekenhuis?

succes meiden!!
 
hallo allemaal.

wat leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Lees zoveel dingen die ik allemaal eigenlijk nog niet eens wist. Ik slik al 8 jaar de pil. Maar de laatste 4 maanden heb tussendoor wel eens een dag vergeten. Heel stom maar ben ongeveer 2a3 weken geleden gestopt met de pil en niet goed bijgehouden wat precies de datum was dat ik de laatste nam. Slikte hem ook regelmatig door dus durf even niet meer precies te zeggen wanneer mijn laatste ongesteldheid was. Ong zo'n anderhalve maand geleden. Nu nog steeds niet ongesteld. Al 2x een test gedaan maar helaas negatief.. Las hier en daar dat het langer kan duren ongesteld te worden? Ik blijf mee lezen! Succes allemaal.

liefs Kim
 
Hoop dat je gewoon door mag leo-tje!

Ik1 van harte gefeliciteerd!
IamVos, wanneer mag je testen?
En Meae13, heeft je ongesteldheid toch doorgezet of nog niet?

Ik vind het soms wel lastig om alles van ieder bij te houden trouwens. Al zoveel nieuwe namen weer!

Ik heb woensdag mijn NOD. Ik heb in ieder geval nog geen symptomen behalve dat ik af en toe opeens ''jankerig'' ben. Maar misschien komt dat gewoon omdat ik veel aan mijn hoofd heb..
 
Spannend pilaf!!!

Ik kan t ook allemaak niet meer bijhouden... Alle vertrouwde namen zijn inmiddels inverwachting en verplaatst... maar goed ik leer de rest vanzelf kennen.. (ben wel iets minder fanatiek op t forum, t leid me dagelijkse leven teveel...)
 
Hallo allemaal,
ik ben ook even iets minder actief geweest. Merkte dat ik er wel heel veel mee bezig was.
Sinds juni gestopt met de pil en sindsdien pas 1 keer ongesteld geweest.

Super leuk om te lezen dat het bij veel dames al wel gelukt is!
 
Hallo allemaal, weer terug van een paar weekjes weggeweest!

Kon mezelf helemaal gek maken door elke dag op het forum te zijn, vandaar toen even wat afstand genomen. Sorry!!

Maar nu kan ik het toch niet meer laten.

Ben nu 3 dagen overtijd, helemaal niet het gevoel ongesteld te moeten worden. Gister ochtend een test gedaan (2voor€5 van de kruidvat) ik ben alleen erg eigenwijs geweest en heb geen 5 minuten gewacht. Urine begon op te lopen en controle streepje was uiteraard verschenen, zwanger streepje kwam niet. Test weg gegooid.

Later toch de test gepakt, paar uur later zelfs, ja hoor,,, 2Streepjes!! Is de test nu wel of niet betrouwbaar?

Nu net een test van de action gedaan. Gelijk het controle streepje en een licht streepje voor zwangerschap.. Is dit nu wel of niet zwanger,, ik weet het niet meer.. Wil ook geen valse hoop.

Ik dacht, misschien heeft iemand hier meer ervaring mee?

Oja, mocht ik wel zwanger zijn, is het heel snel gegaan. Augustus was mijn eerste officiële pilloze maand!

Liefs van mij!
 
Terug
Bovenaan