Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Wow SapjeDaantje! Wat geweldig, tenminste als t ook daadwerkelijk is! Wanneer ga je nog een keer testen? Succes
 
Sapjedaantje gefeliciteerd! Zou wel raak moeten zijn nu ook je tweede test twee streepje geeft!

Morgen mijn nod. Ik heb nog geen signalen dat ik ongesteld moet worden. We gaan het zien..
 
Hoi ik ben nieuw hier, maar ondertussen wel bezig met rondje 3. Vorige week mijn eisprong gehad en nu weer wachten op nod op 10 december! Ik kan niet wachten! Gelukkig veel afleiding deze week met sinterklaas enzo, vorige keer maakte ik mezelf gek.. Denk niet dat ik de enige ben haha
 
@sapjedaantje, er is mij verteld, een lichte streep is ook een streep.

@pilaf, spannend zeg voor jou! Hopelijk blijft de ongesteldheid weg.

@Riotje, het is zo 10 december. Succes met afwachten!
 
Hoi dames

Ik ben inderdaad zwanger!!

Zo even bij de huisarts urine inleveren, heb er volgens mij al een blaasontsteking bij zitten.. Hopen dat dat niet een teken hoeft te zijn voor een miskraam! Daar ben ik zo bang voor! 12 januari pas de eerste echo.. Dus nog even geduld hebben,  kan mn mond zo moeilijk houden!!

Straks met de feestdagen biefstuk en rosé en champagne laten staan,, hoe ga ik me daar onderuit praten.

Ben wel echt heel blij., wel voorzichtig blij,, ben 4weken en 3 dagen zwanger..  Dus echt nog heeeeel pril,, duimen dat het goed blijft gaan!!

 


Gefeliciteerd Sapjedaantje!!

Dat duurt nog lang dat je naar je eerste echo mag, ik ben net 1 week verder dan jij, maar mag 16 december al komen. Wat een verschil.
 
Gefeliciteerd, SapDaantje! Wat super!!

En inderdaad wat een verschil in echotijden. Het schijnt tussen de 7-10 weken te liggen, de eerste echo. Pfff, moet er niet aan denken zolang te moeten wachten...
Hier beetje spannend, 12 dec volgens mij NOD. Beetje onhandig, mijn telefon is gecrasht en ik kan nu ook mijn gegevens niet meer terughalen van kalenderapp.. Maar goed, ik denk dat het een teken is het meer los te laten, hahaha. Herkenbaar hoor, Suus, veel te veel mee bezig. Af en toe even adempauze. Vriendlief ziet het allemaal wel, ik vind het toch best emotioneel, het wachten, proberen, testen, teleurstelling, vrienden die het wel gelukt is, weer proberen... Misschien is dat het wel, niet meer proberen, maar doen ;)

Succes dames die bezig zijn en veel plezier dames die zwanger zijn! Over kerst en oud en nieuw: kun je zorgen dat je moet Bob-en? Of een smoes verzinnen dat je je niet lekker voelt al een paar dagen en daarom licht eet en niet drinkt?
 
Terug
Bovenaan