Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@pilaf

Mijn ongesteldheid heeft nog niet doorgezet,normaal gesproken volgens de app hoorde ik het maandag 1december te worden dus ben pas 1 dag over tijd maar ik heb na mijn ongesteldheid vorige keer nog een week lang bruin verlies gehad dus misschien word ik daardoor wel pas een week later ongesteld dus ik wacht het nog even af, ik heb wel al een test in huis liggen dusja even afwachten



Gefeliciteerd aan degene die zwanger zijn :)
 
@johanna

voor jou dus weer mega spannend! Ik zal voor je meeduimen.

Bij mij is het nu 4 weken voor het laatst ongesteld. Daarvoor zat er 17 weken tussen. Dus bij mij is er nog niks spannend, want er kan nog niet echt een serieuze poging gedaan worden.
Moet zeggen dat ik daar al heel veel last van heb. Dat je lichaam niet doet wat het hoort te doen, maar misschien moeten we wel gewoon niet proberen, maar doen !
 
Ik zit nu een week voor mijn nod.. Totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben helaas maar dat hoeft nog niks te betekenen gelukkig.. Vind het evengoed wel spannend! Nog meer mensen hier aan het wachten op nod?
 
@suusje, wat een gedoe meid! Ja, zeker vervelend als je lijf niet doet wat je verwacht. Wat zegt de huisarts ervan?

riotje: welkom! Ik, 12e is mijn verwachte NOD. Bij jou?
 
Hoi Hoi,

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen, ik schrijf ook gezellig mee.

Ik heb nog niet alles kunnen lezen.....

Ik ben 25 en wij gaan ook voor de eerste, erg spannend allemaal, wij zijn al bijna 13 jaar samen wonen 3 jaar op ons zelf en zijn sinds september getrouwd.

We zouden eerst in januari 2016 stoppen met de pil, maar wegens medische noodzaak moest ik al wel eerder stoppen met de pil( dit moest eigenlijk 5 jaar gelden al) voelde me niet zo fijn bij dat ik maar al die hormonen bleef slikken, de knoop hebben we doorgehakt ben nu 5 weken gestopt, en moet zeggen voel me zoveel beter, vrolijker, net ofdat ik mezelf weer terug heb gevonden, ik heb trouwens de pil ruim 11 jaar geslikt, wegens hele heftige menstruatie en altijd ziek zijn op je 14e voel je je daar niet zo fijn bij, altijd overgeven en altijd naar huis gebracht moeten worden als je op school zat. We hadden eerst we wachten tot die rommel uit mijn lijf is, maar een condoom is niets voor ons, dus we hadden zo van we zien het wel.

maar nu dus gestopt, ik heb veel gelezen en ik was/ ben ook erg bang voor de menstruatie pijnen van vroeger, ik hoop niet dat die zo heftig zijn. Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus, ik was voor dat ik begon met de pil altijd regelmatig ongesteld, kon de klok er gelijk op zetten, weet nog goed dat ik in mijn agenda geheime tekens neer zetten wanneer ik ongesteld moest worden. De pil heb ik altijd netjes geslikt met altijd een stop week, soms heel soms met een vakantie slikte ik hem door maar daardoor voelde ik me altijd opgeblazen. Ik ben erg benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, als ik het volgende week niet ben, ga ik wel een test halen, want ja we hebben het wel zonder beschermmiddelen gedaan, dus de kans is natuurlijk ook aanwezig dat ik zwanger ben, maar ik ga daar zeer zeker niet van uit. Had 2 weken terug vreselijke zere tepels zelf een water straal deed zo vreselijk zeer, nu heb ik wel allemaal wat steken in mijn onderbuik. we wachten af.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen die ook bezig zijn en ook voor de gene die nu zwanger zijn.  Het lijkt me zo iets bijzonders.

 
@johanna, huisarts zei dat ik het zoiezo moet afwachten tot begin van het nieuwe jaar. Heb wel sinds afgelopen week een zere onderbuik (soort ongesteldheidspijn) en ik voel me eierstokken heel erg. Door die pijn denk je er ook 100x per dag aan, omdat je niet weet wat er is.

Voor jou erg spannend! Ik zal aan je denken deze week. Wat zegt je gevoel?

@n v,  wat een verschil he als je stopt met de pil. Dat je je daardoor zo veel beter kan voelen?!

 
@johanna82 ik heb ook de 12e nod!  had wel het idee dat ik 2 dagen eerder mijn eisprong gehad heb.. Maar ik wacht toch maar netjes tot de 12e, nog eventjes!! Mijn darmen zijn laatste dagen wel flink aan het rommelen maar wil niet meteen te positief denken ;) jij enige symptomen?
 
@riotje: ah, leuk! Ik ben heel benieuwd! Ik was vorige week de hele week ontzettend misselijk. Ik ben wel vaker misselijk, maar nooit zo erg. Bleugh! Dus wie weet? Maar goed ben ook gewoon naar de sauna geweest. Ik denk dat maar: als het zo moet zijn, dan gebeurt het.
Volgende week starten met een grote verbouwing van ons nieuwe huis. Dus ik wil het heel graag en het zou ook niet erg zijn als het volgende zomer pas lukt. Maar het liefst toch nu hoor! Dit is poging 4 volgens mij. Ik ben mijn app kwijtgeraakt, dus ik weet het niet meer precies.

@nv Ik ben gelukkig al jaren terug na 9,5 jaar gestopt met de pil. (ik ben bijna 34 nu, ietsjes ouder). ZO'N OPLUCHTING! Ik reageerde weer normaal, voelde me veel beter en vrijer. Ik heb daarna 2x een mirena gehad, de eerste 5 jaar en de 2e iets van 2 jaar. Die hormoonvermindering was al heel erg fijn, het niet ongesteld zijn trouwens ook. Dat vind ik nu wel weer even wennen, ik ben ook best heftig ongesteld meestal, 2 dagen echt goed ziek van. Ik hoop maar dat het dit weekend uitblijft... Spannend! Ik hoop dat je lijf zich snel herstelt en dat je je snel beter voelt!

@Suuusje, goh, mijn gevoel: ik weet niet het. Ik dacht twee keer eerder dat het gelukt was en toen was het niet zo en toen was ik zo teleurgesteld dat ik nu mezelf in mijn werk stort en andere dingen om er niet aan te denken eerlijk gezegd. Ik wil het liever wat meer loslaten. Dat sexen om zwanger te worden verliest ook snel zijn glorie zullen we maar zeggen. We vrijen nu dus wanneer we zin hebben en een keer extra als ik vruchtbaar denk te zijn. Ik hoop voor jou dat je snel helderheid hebt over je cyclus of wel/niet zwanger! Ja, elke keer symptomen hebben of juist niet, dat helpt niet als je afleiding zoekt...

Succes meiden, ik duim ook voor jullie!
 
Terug
Bovenaan