Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ik ben vandaag voor het eerst ongesteld geworden na stoppen pil, ben nog nooit zo blij geweest met ongesteld worden hahahaha.gewoon het idee dat mijn lichaam het nog doet en dan eigenlijk in een snelle periode van 36 dagen....ook al vond ik dat lang duren ben benieuwd hoe ik me deze week verder ga voelen, tot nu toe valt het mee.

Je kan je idd zoveel beter voelen na het stoppen met de pil ik merk het nu gewoon al na 5 weken, ook mijn pigment vlekken zijn echt bijna weg terwijl  ik 4 weken terug nog allemaal bruine vlekken had op mn gezicht.

Bedankt voor jullie reactie super leuk, erg spannend voor jullie als ik het zo lees.

Succes
 
Ik zit in ronde 3.. Maar de symptomen komen me aanwaaien lijkt wel! Lig alweer wakker vanaf 04.00 pffff.

Maar frustrerend dat mijn nod nog niet is en nog even moet wachten met testen.
 
Oeh Riotjuh.. ik weet er alles van..dat had ik vorige ronde ook :) Maar helaas kreeg ik rond mijn NOD een grote bloedprop en heeft het eitje zich dus niet genesteld. Maar ik duim voor je! Super spannend.

Ik heb vandaag mijn eisprong(volgens de app). dus ben flink aan het klussen de afgelopen dagen. :D 22 dec is mijn NOD dus we kunnen net voor de kerst testen. Misschien kunnen we dan al wel goed nieuws onder de kerstboom leggen.. :D Want als het zo mag zijn, kan ik echt mijn mond niet dicht houden.. hihi
 
n v

Ikk ben afgelopen juni getrouwd en waren al 10 jaar samen. ook ik heb al veel problemen gehad met ongesteldheid vanaf 14e ik bleef ongesteld en heftig tot dat ik op een gegeven moment 6 weken ongesteld was en toen naar de dokter ben gegaan en aan de pil ben gegaan. ik kon de pil ook nooit doorslikken want werd toch wel ongesteld ook al slikte ik door (beetje jammer) omdat ik heftig reageerde op verschillende merken van de pil ben ik overgestapt naar de iplanon echt heerlijk! maar nu zit de derde er net 1,5 jaar in en hebben we besloten dat hij er januari uit gaat en ik ben ook heel benieuwd wat mijn lichaam gaat doen

Bij mij weten alleen mijn moeder beste vriendin en beste vriend van mijn man over onze plannen.

Ik hoop dat het iedereen goed gaat en hoop ook snel mijn ervaringen hier te delen

Ik ben nu verslaafd aan zwangerschapsvlogs en informatie opzoeken dus echt wel last van rammelen eierstokken....
 
@San89 nou succes dan als je er nu al verslaafd aan bent... ik wil je 1 ding meegeven.. laat t forum/blog je leven niet gaan leiden.. want dat is een ellende... ik laat het nu allemaal wat meer los.. en heb er veel meer plezier in.. Wat je allemaal moet weten, komt wel.. je hebt straks 8 maanden de tijd(Vanaf t moment dat je de test doet) om je in te lezen overal over..
 
Wooh! Dat was vanochtend ineens schrikken.. Maar ben nog nooit zo blij geweest met me ongesteldheid!

Me lichaam gaat eindelijk weer een beetje doen wat het hoort te doen.

@johanna, ben nog steeds voor je aan het duimen. Hoe voel je je?
 
@ San 89.

Voor jou dus ook spannend Hoe je lichaam er op reageerd, ik zou ok eerst in januari stoppen, maar blij dat dit ik dit eerder gedaan heb.Ik ben nu voor het eerst ongesteld zonder pil, wel meer pijntjes en veel hoofdpijn heel veel, vanmorgen op het werk moest ik echt even gaan zitten, dacht echt dat ik van mn stokkie ging, vloog me echt aan. Verder wel steken in mijn buik, maar qua ongesteldheid veel minder dan met de pil en voordat ik met de pil begon, maar dit is pas dag 2 kan altijd nog anders. Tot nu toe valt het mee ondanks de hoofdpijn na. Je lichaam reageerd er echt op, tis allemaal gewoon troep die pil, legt heel je lichaam plat. Succes en idd niet te veel mee bezig zijn, al betrap ik me er zelf ook op, lees van alles enz.

mijn beste vriendin weet het en mijn schoonzus en schoonmoeder,dit was niet de bedoeling maar ik werd flink uitgehoord en ja liegen is niet mijn sterke kant, heb wel gezegd dat ze niet elke keer moeten vragen hoe het er voorstaat ze horen zelf wel wanneer het raak is.....hahahaha.
 
@Siebel88

ik ben er wel realistisch in dat het niet meteen raak gaat zijn en dat het ook een moeilijke weg kan zijn maar het feit dat we gaan beginnen vindt ik gewoon al leuk en heb ik zin in. Ik zie bij genoeg mensen om mij heen dat het juist niet lukt en dat het moeilijk gaat mijn zus heeft de iplanon er al een jaar uit en is misschien net 2 of 3 keer ongesteld geworden en ook maar een beetje, mijn buurmeisje is al 3 jaar aan het proberen met alle trajecten erbij enzo en een nichtje is ook al 1,5 jaar bezig en kan niet blij zijn wanneer een ander verteld dat ze zwanger zijn. Dus ik ben daar wel heel realistisch in hoor maar ik laat het allemaal op mij af komen en het is natuurlijk ook al lang geleden dat ik zonder anticonceptie heb gezeten dus daar ben ik ook al heel benieuwd naar.

ik heb net een afspraak gemaakt voor 6 januari de implanon eruit te halen en dus wacht ik nu maar even af eerst uitkijken naar de feestdagen en dan.....
 
Terug
Bovenaan