Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee op het forum.

Ik ben mina  en 23 jaar ik en mijn vriend willen voor de eerste gaan.

Ik zou 4 dec ongesteld moeten worden en nu 9 dec  nog niks. Testen zijn neagtief  iemand ervaring mee? Ik heb de dokter gebeld en die zij gewoon afwachten.



Ik heb elke keer hoofdpijn raar gevoel in de buik.
 
Hallo allemaal! Ik ben ook helemaal klaar voor de eerste. Morgen is mijn NOD en erg genoeg kon ik niet wachten en heb ik vanochtend positief getest!! CB gaf 2/3 weken zwanger aan. Maar toch ben ik erg onzeker, want er kan nog van alles gebeuren. Ik denk dat ik pas na het weekend enigszins ben gerustgesteld als ik niet ongesteld word. Super spannend allemaal. Leuk om al jullie verhalen in de tussentijd te mogen lezen :).
 
Gefeliciteerd LiviaM. Super leuk! lekker gaan genieten!

Mijn eisprong is geweest denk ik. had vanochtend een klein dipje in mijn temperatuur.. dus denk dat mijn wachtweken nu zijn begonnen.. Pffff daar gaan we weer.. Gelukkig heb ik het erg druk met mijn werk, de feestdagen enzovoorts. Gaat de tijd hopelijk snel!
 
Oh, Wachtweken weer! Sterkte, siebel! Vreselijk dat wachten. Ik ben al twee weken extreem misselijk en moe, ook hoofdpijn en dat heb ik bijna nooit. Durf er nog niet op te hopen, vorige keren dacht ik van wel en bleek het nee. Dus na het weekend testen als ik niet ongesteld ben geworden. Ben vandaag wel wat emotioneel, geen goed teken, vaak net voor ik ongesteld moet worden heb ik dat.. Afwachten dus!

Suuusje, fijn dat je lijf nu besloten heeft op te ruimen en plek te maken. Hoop dat het jullie snel lukt!!

En welkom nieuwe dames! Ik volg het niet helemaal meer merk ik, sorry!





 
@ Gebruiker 61407

Hoe lang ben je al gestopt met de pil???kan zijn dat het nog wat onregelmatig is, ik zal testen een paar dagen na je NOD dan weet je zeker of het zo is ja of nee.Spannend allemaal voor jullie.

@livia M

Dat is goed nieuws, maar ik begrijp je onzekerheid, dat zal ik denk ik ook hebben.  Gewoon de dokter bellen en die zegt wel wat je moet doen enz en rustig afwachten. Veel succes.

@Siebel 88

Succes met je wachtweken. Ben benieuwd of ik mijn eiersprong ga voelen, ik wil nog niet met ovulatie testen gaan beginnen enz dat doen we wel pas als het niet lukt, ben me er ook zeer bewust van dat het ook niet lukt, dit komt veel om ons heen voor, mijn schoonzus heeft vorige week IVF gehad, zit dus in de wacht weken, mijn beste vriendin is zwanger geworden van extra hormonen haar eigen lichaam, mijn andere schoonzus ook via extra hormonen wat ruim 4,5 jaar geduurd heeft, is allemaal aangetrouwd dus niet van mijn eigen kant;)

We zien wel hoe het loopt, al zal ik het wel graag willen, wij gaan er gewoon voor na dat mijn menstruatie is opgehouden dan zien we wel of we raak schieten hahaah

Succes allemaal.

 
Jammer Johanna op naar de volgende ronde. Ik heb nog geen ongesteldheid.. Vreemd genoeg ook helemaal geen afscheiding.. Normaal wel altijd rond deze tijd, en voor de rest wel vage klachten en heb al de hele week lichte krampen.. Maar durf bijna niet te hopen. Vorige keer was de menstruatie er ook ineens zonder aankondiging. Nog een paar daagjes wachten!
 
Nv:   ik ben gestopt in september met de pil. En mijn ongesteldheid  was elke keer heel erg regelmatig... en nou deze keer in een keer helemaal van slag.



Heel veel last van hoofdpijn,branderig gevoel, raar gevoel in de buik.
 
Terug
Bovenaan