Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Balen Johanna82... hopelijk heb je niet teveel last.

Ik heb vandaag echt een heel misselijk gevoel en een opgezette buik.. Maar dat kunnen haast nog geen klachten zijn.. zou wel heel vroeg zijn.. had afgelopen maandag/dinsdag pas mijn eisprong...
 
Jeeej nog 4 daagjes en dan gaat de Implanon eruit!

Even voorstellen, Kim, 21 jaar en al 5 jaar samen en net een huis(babyproof) gekocht!

Nu nog een baby!

Na een tijdje twijfelen wanneer toch besloten om dit jaar nog te beginnen, na de vele negatieve berichten over het lange wachten wou ik niet langer wachten.

Foliumzuur zit al in het systeem en nu maar duimen op een voorspoedige zwangerschap en hopelijk een beetje vlot :$
 
Hee Kipje007 welkom! Het kan idd lang duren. al zijn de meeste van dit forum al vrij snel zwanger en vertrokken naar een uitgerekend in.... forum.. :(

Hopelijk ben je snel regelmatig en schiet je lover raak... ;)

Ik ga mijn mandje maar eens opzoeken.. Moe..

PS. Ik kan via mijn tablet niet meer reageren, iedere keer als ik inlog, en terug ga naar dit forum ben ik weer uitgelogd.. Heel vreemd.  iemand meer last van?
 
Welkom kipje! spannende tijd ook voor jou.



@ siebel, rot he al die symptomen. Je weet op een gegeven moment niet meer wat nou wel of niet..

 
Hoi Allemaal, Ik ben nieuw hier en wij willen in januari gaan starten voor onze 1e. Mijn vriend heeft al een zoontje van 8. Vind het allemaal zo spannend en eng.. ben sinds gister begonnen met foliumzuur en begin vanavond met de laatste pilstrip. Veel succes voor alle dames hier!!!
 
Hoi Sannie, wat spannend! Voor mij is het ook nieuw allemaal (dit is trouwens mijn eerste bericht). Mijn vriend en ik willen volgend jaar gaan starten voor ons eerste kindje. In maart wil ik graag stoppen met de pil dus vanaf dan wordt het helemaal spannend! Maar ik ben nu al ontzettend zenuwachtig merk ik, ook wanneer ik al deze berichten lees.
 
Hoi Sannie



ja wij gaan ook in januari beginnen. heb een afspraak voor 6 januari om de implanon eruit te halen en gepland dat ik dan 2 dagen vrij ben aangezien er een drukverbandje op moet en ik niet op het werk wil laten weten dat we gaan beginnen. dus allemaal heel spannend ja en inderdaad begonnen met foliumzuur slikken dat was voor mij de eerste dag ook al leuk omdat ik toen zoiets had van hier gaat het beginnen.....



Succes allemaal en laten we proberen te genieten van de tijd en niet te veel angst stress of afwachten (als dat lukt hahaha)
 
Terug
Bovenaan