Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Mij eisprong was afgelopen week(volgens de app) maar ik merk aan mijn hele lichaam dat er iets veranderd is. Heb nu al een paar dagen ontzettend zere tepels.. die ik gewoonweg niet kan aanraken als ik 'savonds mijn bh uitdoe. Het zijn echt specifiek mijn tepels. maar wanneer ik mijn bh aanheb, heb ik er bijna kan ik hen gewoon aanraken.. vreemd.. iemand van jullie ervaring mee?
Oh en ik heb ook een mega opgeblazen gevoel in mijn buik en ben erg hangerig sinds vandaag...
 
Welkom nieuwe meiden, spannend voor jullie!

Siebel ik hoop zo dat het raak is voor je!

Ik heb volgende week mijn eisprong. Vorige keer hartstikke ongesteld geworden op verwachte datum :( maar weer een nieuwe ronde!
 
Hoi Meiden, super leuk om jullie ervaringen te lezen!! Wij zijn maar direct gestopt haha dachten die ene maand doet het hem ook niet meer :) hoop voor je dat het raak is Siebel!! Je bent nu wel extra alert op kleine signaaltjes merk ik zelf ook wel! Wij moeten rond de kerst aan de slag haha kijken wat het wordt! Pilaf en San ook heel veel succes!!
 
Hoi iedereen! Ik kom ook mijn eerste berichtje meetypen. :) Ik ben 27 jaar, mijn man en ik zijn vorig jaar getrouwd en eind oktober zijn we gestart voor onze eerste. Komende dinsdag gaan we testen, superspannend! Ik ben voorzichtig hoopvol, maar ben ergens bang dat m'n lijf me voor de gek aan het houden is. ;) Nog twee daagjes geduld.

Succes allemaal hier!
 
@ Mamavanzijde super leuk!! wij wouden in eerste instantie ook pas juni gaan beginnen, omdat we net nieuw huis hebben.. maar dachten ach wat??!! Waarom niet nu :D Kan nog wel maanden duren voor het raak is.



Moana Welkom!!
 
Ik vind het allemaal zo spannend..

Neem mezelf elke keer voor er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt helaas nog niet.

Hoe gaat dat bij jullie?
 
Yeaay hij is eruit! Met een beetje duwen en trekken is mn implanon vandaag eruit gehaald. Ik was prima in orde behalve dat ik extra verdoving nodig heb dus dat wss ook bij een bevalling ook en dat mn vriend KO ging (niet gezien maar alleen maar gehoord).

Dus dames pas op! Niet alleen op jezelf maar ook op je man/vriend! ;)
 
Terug
Bovenaan