Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Oh, siebel, duim voor je!! Zou mooi zijn!! Gisteren gehoord dat een vriendin voor de tweede keer meteen zwanger is. Pfff, dan vind ik het wel even lastig! Dat zegt matuurlijk niets over hoe blij ik ben voor haar, want dat ben ik echt. Maar wil zelf ook zo graag! En niets zeggen hè dat vind ik steeds lastiger hoor! Maak mezelf wijs dat ik ee niet zo mee bezig ben, maar stiekem ben ik dat toch wel merk ik.  We krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis, spannend! En dan nog een tijd klussen, dus misschien maar beter ook. Het komt zoals het komt.

Veel succes allemaal!!
 
Ha! Heel herkenbaar hoor Johanna.. het er niet over hebben met andere.. Blijft moeilijk! Wel een spannend tijd met de sleutel en klussen, maar dan ben je wel wat meer afgeleid en gaat de tijd sneller voor het eventuele wachten!

@ siebel, spannend.. Hoe voel je je nu?
 
Ik voel me best oke.. van de week was ik echt heel erg opgeblazen(nouja, niet ik, maar mijn buik) ook had ik toen echt mega last van mijn tepels. Nu nog niet.. maar meestal is dat pas als ik mijn bh uitdoe. Dus ben benieuwd.

Ik hoop t beste! :D Dan zouden we het met kerst nog net kunnen vertellen.. Dat zou heel snel zijn, maar als t fout zou gaan, willen we t dan ook vertellen.
 
Hallo, ook mijn eerste berichtje hier, wij zijn helaas al bijna een jaar bezig had meteen een regelmatige cyclus van 25 dagen.. Elke keer voor ik ongesteld moest worden wel wat kwaaltjes maar die herken je snel al.. Alleen deze maand had ik andere super moe heel veel plassen aders in me borsten zichtbaar en zo groot dat me vriend er zelfs wat van zei.. Ook 2 a 3 dagen overtijd vanavond alleen toch heel klein beetje bloed... Twijfel of het een innesteling is of me menstruatie die begint jullie enig idee?? Normaal stoppen me klachten ook zodra ik ongesteld ben maar die zijn er nu ook nog?? Hoop dat jullie misschien er iets in herkennen...
 
Spannend Siebel88, ik zal voor je duimen! En Suuuusje, wat jij zegt herken ik heel erg. Ook al zijn wij nog niet echt begonnen, ik moet er continu aan denken en ik surf elke dag op internet op zoek naar info over de zwangerschap etc. Ook heb ik al aardig wat boeken thuis, waar ik steeds in blijf bladeren en lezen. Ik vind het super fijn dat we hier alles kunnen delen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat die wachtweken zo spannend zijn. Het idee alleen al zorgt bij mij voor kriebels! En Cill Vp helaas heb ik daar geen ervaring mee, hopelijk herkent iemand anders jouw verhaal. Of misschien toch even de huisarts bellen?
 
Ik heb nog even een gekke vraag misschien tussendoor. Ik ben 8 december ongesteld geworden en sindsdien dus gestopt met de pil. Volgens een app waarmee je ongeveer je vruchtbare periode kunt uitrekenen zou dat tussen 22 en 26 december zijn. Kan ik dan ondanks dat ik 8 december pas gestopt ben al wel ovulatie testen doen of heeft dat nog geen zin?
 
Oh wat jullie zeggen Suuusje en Mamavanzijde.. herken ik ook hoor.. in het begin was ik er echt super erg mee bezig. vooral omdat ik alles goed wilde doen. Nu moet ik zeggen is dat overfanatieke er wel een beetje vanaf nu.. Dus dat geeft iets meer rust. *Gelukkig!

@Sannie ik zou het deze maand nog niet doen. eerst even ontwennen. waarschijnlijk is je eerste cyclus toch nog niet precies zoals de normale. omdat je nog aan het ontpillen bent. Ik zou na deze komende menstruatie pas op zijn vroegst beginnen met testen.
ik test trouwens helemaal niet met die ovulatietesten. ik gebruik de thermometer trouw elke ochtend om half 7/7u...
 
<p style="text-align: left;">Jaa leek mij ook al maar kan niet wachten tot zover is Siebel hahah net als jij en vele anderen waarschijnlijk!! Hoe werkt dat met de thermo meter dan?</p>
 
Terug
Bovenaan