klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Ook ik zou graag mee willen beppen.

Laat ik me eerst voorstellen ik ben 29 jaar, en mijn dochter is op 27 augustus 2007 geboren. Dus nu iets meer dan een jaar oud.

Vond de bevalling helemaal super. Om 18.00 kwamen de weeen goed op gang. Om 21.00 uur zijn mijn vliezen door de verloskundige gebroken. Om 00.00 mocht ik persen en om 00.27 was Nova er. Nova woog bij geboorte 3800 en was 51 cm. Inmiddels woog ze, bij 11 maanden bijna 12 kilo, en is ze 81 cm. Best een grote meid.

Wij hebben deze maand besloten om ook voor een tweede te gaan. Alleen heb ik een cyclus waar je niks mee kan. Bij Nova was het binnen 3 maanden. Wij klussen niet op bepaalde dagen, of elke dag of om de dag. Wij klussen alleen als we zin hebben. En dan zien we het wel.

hey taatje,welkom

jij hebt ook een flinke meid hoor!
en wat klussen betreft;in het begin deden wij het ook alleen wanneer we zin hadden,maar als het gewoon niet lukt het zwanger worden dan ga je juist gerichter klussen.

hey natje,

nog bedankt voor je uitleg.

dus je dochter is al aardig bezig met zindelijk worden?goed zeg!
scheeld je straks weer luiers
en gaat je dochter bij jouw naar een kinder dagverblijf?of passen jouw/zijn ouders op?

en owja....
ik bessef natuurlijk dat het wel moet lukken om weer zwanger bte worden omdat ik al een zoon heb maar het punt is.....
ik lees te veel hier en daar over ''toeval treffers'',dus met andere woorden dat je kindje echt een wonder zou zijn omdat het zaad bar slecht is.
dit heb ik te vaak op andere forums gelezen waardoor ik toch een beetje bang ben geworden.

Hoi Taatje, welkom meid, ook een van 27 augustus, wat leuk zeg!
Tja dat is ook het mooiste natuurlijk, alleen klussen wanneer je er zin in hebt, maar wat Corina ook zegt, op een gegeven moment moet je natuurlijk wel als het langer duurt wat gerichter ervoor gaan.
Eerlijk gezegd heb ik bij mijn dochter gelijk al gericht geklust, haha, maar dat was omdat ik het echt graag gelijk wilde, omdat ik ineens haast had, hmm klinkt ook een beetje gek he.... Ik kreeg toen ineens te maken met jonge mensen die ernstig  ziek werden en besefte me toen dat het weleens snel over kon zijn met het krijgen van kinderen, dus vandaar....

@ mama 2006

zo dan had jij idd ook wel een flinke ja haha en ja idd bij mij moesten ze altijd lachen om mn buik ben maar een kleine meid zelf van 163 dus ja alleen ze schatte altijd 7,5 a 8 pond pff wast maar waar op dat moment nu woog ze 2weken trug 8520gram en is 73 cm dus.

@romaty

haha tonnetje rond ja alleen mn buik gelukkig (helaas heb ik nu nog een buik)

dit was mijn buik met 39weken en ben 2dagen overtijd gegaan.

@ natje

ja jonge moeder bevalt me heel goed sommige mensen zitten je echt zooo raar aan te kijken op straat maar dat boeid me niet ik vind het super.

@ mexx en taatje

welkom jullie en idd wat het klussen betreft de sex moet wel leuk en spannend blijven he;)

liefs mama van caithlyn

zowww jij had echt een pittige buik zeg!
die van mij was volgens mij niet zo........
zelfs bij mij zeiden ze van;dit wordt een 7ponder hoor.
ze vielen van hun stoel af toen ze hoorden dat het 4650 gram was en 56 cm!

Hoi meiden,

wat wordt hier veel gekwekt! Gezellig. Moest eerst een hele lijst lezen om weer bij te zijn. ik was eigenlijk van plan op vroeg naar bed te gaan, maar dat zit er nu niet meer in. Dit is ook zo verslavend. haha.

Wie kan mij op het lijstje zetten. Ik ben daar niet zo handig in.  25 jaar eerste ronde tweede kindje. tnx

Liefs,

Terug
Bovenaan