Kletsen....

Spannende tijd, herken het helemaal!! Ga duimen dat het goed blijft gaan! Het rare is dat ik dacht als ik die termijn echo gehad heb dan is de onzekerheid weg... Maar helaas :), die zal wel blijven denk ik :). Het emotionele herken ik wel, vorig weekend een enorm emotioneel weekend gehad en kan om niets emotioneel worden.. Hoort er allemaal bij :)
Heel veel succes maandag Lotus, en lekker genieten van de echo!

Hoi,

Hier ben ik ook weer een keer. Wat duurt het wachten toch lang... Aanstaande donderdag eindelijk de intake bij de verloskundige. Ik hoop zo op een mooi kloppend hartje.

Ik zie weer een paar nieuwe meiden: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Ik heb er een klacht bij: ik heb zo'n honger! Echte honger, met rommels in m'n buik ;-) echt de hele dag door haha! ik ben bang dat ik nu al ben aangekomen. Ik probeer natuurlijk wel gezond te eten, dus extra fruit en brood. Maar dat lukt niet altijd, oh oh...

Oh, en verder ben ik nog steeds meer moe, ik word ook standaard twee keer per nacht wakker omdat ik moet plassen.
Maar ik realiseer me dat dit maar kleine klachten zijn, dus ik zal verder niet klagen :)

Liefs Flea

Afgelopen vrijdag hadden wij ook een kloppend hartje! Het was zo duidelijk te zien en te horen, wat een wonder! Ik besef nu echt dat er een babietje in mij groeit. Helaas is de misselijiheid niet afgenomen. Ook nog steeds weinig eetlust en soms spugen. Al mijn hoop is gevestigd op de 12 weken, dan zal het over moeten zijn ;) Gelukkig hebben steeds meer van jullie al een goede echo gehad. Laten we er met zn allen van blijven genieten dat we in augustus een mooi kindje in onze armen mogen sluiten! Hopen dat dat voor iedereen ook zo mag zijn.

Fijn Maud! wij vonden het ook echt een bijzonder moment :) Wij gaan vanavond voor de 12 weken echo... ook wel een hele spannende :) maarr ook wel weer leuk, als alles goed is vertel ik het morgen ook op het werk, ben benieuwd naar hun reacties maar ook blij om te kunnen zeggen dat we ons kleine wondertje in augustus gaan verwachten.

Vandaag de echo gehad. En ja een kloppend hartje, met inwendige echo. En een zwaaiend armpje.
Ben nu negen weken en heb over twee weken de termijn echo.
Ik ga er nu meer vanuit dat het goed mag gaan.

Vandaag al gedeeld met een schoonzus voelde goed. En als het echt zover is met de rest.

Ik ben echt heel gelukkig dat het hartje klopte alles staat op USB stick

Wat een genot dat jullie een goede echo gehad hebben! Lekker van genieten ladies! Ik ga het volgende week vertellen op mijn werk na de combi test. En dan kan ik het eindelijk ook al mijn vriendinnen vertellen. Vanavond intake bij de verloskundige

Vandaag ook een goede echo gehad! Een kloppend hartje en alles zag er prima uit. Wel zag ze naast de vruchtzak nog een 'schilletje'. Ze had het over evt. een tweede vrachtzakje, die leeg is. Of een bloedstolseltje. Daarnaast zag ze ook nog een cyste. Maar ze zei dat beiden in een vroege zwangerschap (8 weken en 3 dagen, volgens de echo) vaker voorkomen en vaak vanzelf weer weg gaan. Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?
Ze zei dat het niets was om ons zorgen om te maken, dus daar ga ik dan maar vanuit. Ben wel erg blij dat we een mooi kloppend hartje zagen!!!!

Wat fijn Anna dat je een mooie echo hebt gehad! Wat een opluchting he, als je dat hartje ziet kloppen. Durf je nu al wat meer te genieten van de zwangerschap? Het duurt niet langer meer en dan zijn eindelijk de eerste 12 weken voorbij!

Terug
Bovenaan