Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo leedies!

Hoe is het hier? Heb wel redelijk meegelezen maar niet gereageerd omdat het forum kut doet!

Bieb, Linda en Rimke, wat spannend voor jullie zeg!

Kruimels, volgens mij heb jij duidelijk je ei gehad rond dag 18/19....toen was ie nog laag en v.a. dag 20 alleen nog maar 37+....volgens mij heb je nog niet vaak boven de 37 graden gezeten of wel? Volgens mij maakt de speling van 0.1 0.2 na de eisprong niet uit....hij is in vergelijking tot voor de eisprong behoorlijk gestegen dus heb je je ei gehad voordat je temp naar de 37 graden is gestegen lijkt mij...

X

Sorry, maar even een verhaaltje over mezelf....

Vandaag zit ik op dag 50 ofzo...nog niks. Manlief is vanochtend bij de huisarts geweest ivm een plekje aan z'n hand (was een een of andere schimmel dus ik noem het hem nu het paard van Sinterklaas) en hij heeft even gevraagd wanneer ik zou mogen langskomen ivm onregelmatige cyclus.

Manlief kort verteld, sinds juni gestopt met de pil, 3x ongesteld geweest (36, 12 en 27 dagen) en nu rond dag 50. Niet ziek, geen overgewicht (ja dat vroeg de huisarts). Nou laat maar langskomen zei de huisarts dan krijgt ze een doorverwijzing naar de gyn.......

Tja, vanavond maar even met m'n man overleggen wat we nu gaan doen. Ik bedoel, heb zo vaak gelezen dat je bij lange cyclussen geen ei hebt en dat zou dus betekenen dat we ons helemaal suf kunnen klussen en er niets mee opschieten maar aan de andere kant zie ik een ritje naar de gyn ook nog niet zo zitten.

Ik heb niet het idee dat ik nog aan het ontpillen ben, heb daar destijds wel wat last van gehad maar nu al maanden niet meer. Voel eigenlijk nooit echt wat en daarom denk ik dat er ook vrij weinig gebeurt in m'n lichaam hihi....

Nou ja, vanavond maar even over hebben met mn man.

Wat is jullie mening hierover? Graag graag graag adviezen!

Dikke kus Pip

Aaaahhhggggg  Rot forum.

Ff snel voor het eten klaar is. Kom straks nog wel ff en lees dan alles.
Heb wel gelezen dat bieb, linda en Rimke allemaal die super testen hebben besteld hihih ik had ze ook en had 6 dagen voor me nod dat mini streepje en 3 dagen voor me nod een duidelijke streep.

Vandaag met Vk gebeld. mag ik pas met 12 wk komen. Heeft de Ha me blij gemaakt met een dode mus met zijn 9 wk echo. NOT !!! . Mag mas 3 januari voor het 1e en dan ben ik zelfs al over de 12 wk heen. Krijg wel gelijk een echo dan. Nou hoop dat het snel zover is.

en een leuk idee een reunie. whahaha we hebben het al over een renuie terwijl idereen nog aan het begin is hihih.

ga ff weer naar me eten. Hutspot. Als ik het ruik word ik al misselijk whahaha.
tot zo.

xx Bambi

Hoi meiden

Grrr dat klote ding werkt nog steeds niet goed. Heb ff snel doorgelezen en zie een paar ongeduldige meiden whahaha   linda, rimke en bieb, ik hoop het echt voor jullie, het klinkt in ieder geval wel zo !!!! Ga me suf duimen lieverds. Hier alles goed. Met mn paps ook, gaat super, hopen dat volgende week de uitslag ook super is. Met de kat gaat het ook iets beter gelukkig. Lin, hoe is hte met die kleine, heeft hij nog last? Meiden denk echt aan jullie maar, wordt niet goed van dit forum. Mis jullie .....

Kus happy

he meiden,

Kruimels ik kan je niethelpen met je temp. probleem ik heb nooit elke dag zelfde tijdstip getemp. Maar toen ik deze x niet ongie werd en die paar dagen voor me ongie was me temp. smorgens  gewoon laag. dus ik weet niet of het wel een goede methode is. Ik heb er zelf geen hoge pet van op.

Pip, jee das wel ff nieuws, dan zou je zo naar de gyn kunnen. Ik denk dat je indd goed moet overleggen met je mannetje. want als je naar de gyn gaat gaan ze zoiezo als 1e het sperma van de man contoleren en natuurlijk bij jou de boel verkennen. Vooral omdat jullie pas nog het zwanger worden ff op een laag pitje hadden staan, zou ik er zekers heel goed over denken. Wellicht kijk je het net als renee nog ff een tijdje aan. Kijk die verwijzing van je ha blijft wel staan lijkt mij. Samen beslissen. meid. succes ermee.

Vandaag op me werk was ik echt heel misselijk. om het uur ofzo en erg, dacht echt zo ik moet straks kotsen, maar gelukkig niet. Was niet zo leuk heb ik ook niet eerder last van gehad en rond half 3 viel ik zowat in slaap haha. Ben ik ff blij dat ik geen fulltime baan heb, zou ik echt niet trekken.

Ik ga vanaaf lekker op bed met me boek, zo nog ff douchen en dan pfff helemaal niks.
meiden fijne aaf.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Kijken of het lukt om nog iets te plaatsen voordat ik wegga !!!! Bambi, fijne avond lekker in je bedje. Heerlijk he, heb ik gisteren gedaan. Pip, jeetje meid goed over nadenken he. Ik denk net als bambi ook wel dat je verwijzing naar degyn blijft staan, dus denk er goed over na, vooral omdat jullie het op een laag pitje hadden gezet. Het is toch weer een hele stap die jullie dan eventueel gaan nemen. Succes ermee meisje, praat er saampjes goed over !!!!

kus happy

Heeee,

Kruimeldief: dat eitje heb je mi gehad op de 13/14de dag, daarna een temp verhoging. Die temp verlaging moet je ook net te pakken krijgen want die schijnt echt maar eventjes te zijn, een paar uur geloof ik. Ik denk dat je je eitje al gehad hebt dus. Keurig op tijd. En dus ook keurig op tijd geklust hoor! Wie weet joh.

Pip: ik zou het doen, dan weet je waar je aan toe bent. En misschien komt hij met een plan maar dan kan je hetzelf altijd nog wat tijd geven, je hoeft zijn raad niet meteen op te volgen. (als hij bv over clomid begint). Blijf wel nog even tempen, daar gaat hij echt om vragen. En die onderzoeken, tja, het doet niet zeer, is hoogstends wat ongemakkelijk, met je benen wijd op zo'n tafel. Als je vragen hebt, stel ze gerust. Linda en ik hebben er ervaring mee.................

Happy: goed van je te horen. En met redelijk goed nieuws. Fijn dat alles weer aan de beterende hand is.

Bambi: das balen he? zolang wachten. Kan me voorstellen hoor! Tegenwoordig doen ze ook eigenlijk eerder de echo's, volgens mij ivm prenatale screening, maar dat weet ik niet zeker. Zou het even navragen anders.

Ik duik vanavond lekker vroeg het bedje in, vanuit bed tv. kijken, ben bekaf, vannacht natuurlijk kut geslapen.
Nou, ga dit berichtje even ctrl-c en v-en, en dan maar kijken hoelang hij erover doet om geplaatst te worden..........
Fijne avond!!!
Kus Rimke

Hoi meiden ,

Nof ff een vraag je. Ik zit te lezen op het juli forum en nu zecht iemand daar het volgende

"Afgelopen 14 oktober brak bij mij een (kleine) bloeding door en een dag later bleek dat het vruchtje al weg was. Op 31 oktober heb ik een eisprong gehad (gemeten met de thermometer) en afgelopen zaterdag bleek dat we die goed benut hadden ;-)
Ik heb al 2 weken klachtjes en toen ik geen menstruatie kreeg op 14 november, was het voor mij helemaal duidelijk! "

Ik vind dit een heel raar verhaal en ik ben bang dat deze meid miss. wel helemaal niet zwanger is en het hormoon nog bij haar draagt van de Mk. Tenzij het echt zo snel kan gaan, maar dit is nog geen maand geleden. Mijn ongie was nog verder weg dan haar mk, kan ze dan nu al weer zwanger zijn ?? Wat vinden jullie. ??
Sorry maar vond het zon raar verhaal. En ze is zo blij dat ze al weer zwanger is. Terwijl ik meteen het idee had toen ik het las , van eh hoe weetz ze dat nou ?

xxx Bambi

Terug
Bovenaan