he meiden,
linda, was alles goed met joey's oog op controle, hoop het voor de kleine knul.
balen zeg, dat hij al om half 6 wakker was, pppfffff vroeg zeg.
moet daar denk ik wel erg aan wennen, als we kinderen krijgen, mag graag uitslapen.
goed van je dat zo vaak een mailtje hebt gestuurd naar het forum, je wordt hier toch ook niet goed van!!!! hoewel ik het idee heb dat het al wel weer beter is. dit berichtje lukte in 1 keer.
Ik heb inderdaad nog steeds een hoge temperatuur, boven de 37 graden, begin nu toch wel erg nieuwschierig te worden, mmmm nog 6 dagen als het goed is, dan weet ik meer.
ik ben het nu ook wel erg zat hoor de verbouwing, er komt steeds weer iets nieuws bij wat we niet verwacht hadden.
gisteravond hele muur af moeten krabben, omdat de oude verf los liet, ppppfffff.
op zo'n moment denk je echt even: "wat een nachtmerrie"wanneer word ik wakker.whaha.
rimke, jammer dat je test negatief was, kan me voor stellen dat je het wil weten hoor, dat begint bij mij nu ook weer te kriebelen.
waarschijnlijk ben je inderdaad nog week te vroeg met testen, dus nog alle kans.
ik voor je!!!!
met mijn gezicht is het weer beter. het is zo goed als over.
heb alleen nog wel pijn als ik er op druk, met name mijn neus.
de korstjes zijn eraf, dus voel me niet meer zo verminkt, haha.
je klinkt trouwens wel echt zwanger meis, wil je geen valse hoop geven, maar jij en linda klinken wel erggggg zwanger.
Daan, wat jammer dat je ongi bent geworden. we hoorden het van biebje.
veel succes in de volgende ronde!!!!!
bambi, ik begin me inderdaad ook af te vragen of ik misschien niet zwanger zou zijn.
kan er natuurlijk een testje tegenaan gooien morgenvroeg?????
ben echt ontzettend moe, maar wat jij ook al zei, dat kan net zo goed door de verbouwing komen.
had het net nog even met mijn vriendje erover, en die zie, ja, maar kan je nou zo moe van zijn dan. zoveel is er helemaal niet gebeurt de laatste dagen. heeft hij wel gelijk in.
misschien dan toch?????
balen dat je viervoetertje niet wilde gisteravond, maar een slechte generale is een goeie uitvoering zeggen ze altijd. wedden dat je volgende week slaagt!!!!!!!
hoe heet je beestje eigenlijk?
Jij bent dus ook zo moe, ga maar lekker uitslapen dit weekend, lekker een beetje bijtanken. dat ben je gewoon effe nodig. geniet ervan!!!
happy, WAUW ik wil wel mee naar nick en simon, vind ze helemaal te gek!!!!!
iemand bij mij op het werk noemt ze altijd Sick en Nimon, whaha, gekkie.
hoop dat je veel plezier hebt vanavond met je vriendinnen.
en zal dinsdag de hele dag aan je denken hoor, we hopen met z'n allen zo dat het allemaal goeie uitslagen zijn. als alle klusbabes nou voor jullie duimen dinsdag, dan kan het toch geen slecht nieuws zijn.
ppppfffff, heb vandaag gewerkt tot 13:30, en doodmoe.
moest nog even boodschapjes doen in de stad, en toen gauw naar huis.
lekker kopje thee gehad en dan ben ik er ook wel gauw weer bovenop.
vriendjelief wou vanavond nog naar de koopavond, heb het nog maar een beetje afgehouden, aan de ene kant best zin in, we moeten alle inkopen voor sinterklaas nog doen, maar aan de andere kant, ik moet morgen en zaterdag de hele dag werken en op m'n benen staan. heb ook wel zin in een avondje thuis eigenlijk.
afgelopen weekend wat meegemaakt, heb nog niet de tijd gehad om dat te vertellen aan jullie.
zoals jullie weten, is mijn vader al bijna vanaf het begin van het stoppen met de pil op de hoogte dat we bezig zijn kinderen te krijgen.
ik had hem dat in vertrouwen gezegd, omdat roelof niet wou dat anderen het wisten.
hij wist dus ook niet dat ik dat geheimpje met m'n vader deelde.
tot afgelopen zaterdag, mijn vaders vriendin hier was en tegen roelof zei dat ik misschien wel zo afgevallen was, omdat ik gestopt ben met de pil.
Roelof wist niet wat hem overkwam natuurlijk en bleef gewoon ontkennen, dat we met de pil gestopt zijn.
dus toen ik thuis kam van mijn werk, kreeg ik de vraag: hoe weet ina dat we gestopt zijn met de pil"?
ik m'n vader gebeld, en bleek dat hij het wel met ina overlegd had, ik een potje boos!!!!
dat had ik hem in vertrouwen verteld, maar goed. zand erover. alleen, was roelof erg geschrokken, omdat zijn moeder ook op dat moment dat dat verteld werd bij ons in huis de was aan het opvouwen was.
hij vond dat als mijn pa en zijn vriendin het wisten, we het zijn moeder en broertje en zusje ook moesten vertellen.terwijl hij dit in eerste instantie niet wou, haha
dus wij, zondag op een drafje naar schoonebeek, waar z'n moeder woont.
erik, zijn broertje was er ook, dus twee vliegen in 1 klap.
ik kon zien aan roelof zijn moeder dat ze het helemaal geweldig vond! haar oogjes glommen helemaal.
ze zei uit zichzelf toen we naar huis gingen: als je oppas nodig hebt dan hou ik me aanbevolen, lief he?!
maandagavond eet roelof zijn zusje altijd bij haar moeder en heeft het toen dus gehoord. en dinsdagavond op verjaardag bij nichtje van roelof, keek ze me aan en stak haar duim omhoog en gebaarde me dat ze erg blij was met dit nieuws.
ik ben helemaal gelukkig!!!!!!
zo hebben jullie dat verhaal ook weer gehoord. wat kan ik kletsen he, in m'n eentje?
nou ga nu maar even stofzuigen en wasopvouwen, bah bah bah geen zin!!!!!!
dikke zooi in huis!!!!!!!
misschien tot vanavond meisies
eetse allemaal, ook de zwangeren die misschien geen hap door de keel krijgen, whaha.
doei doei
groetjes Kruimels