Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Even een kort berichtje voordat ik alles ga lezen! We hebben vandaag de echo gehad en alles is goed! Ik ben echt zo super blij, die kleine hummel was al super druk en dat was blijkbaar ook een goed teken.
Ik ben waarschijnlijk een paar dagen verder dan ik dacht (hij/zij was zo druk dat ze niet heel goed kon meten). Ik ben nu ruim 11 weken.

Groetjes
PS Ik hoop dat het forum snel weer normaal doet

Hey rimke

We hebben zowat dezelfde klachten meid, ik wordt er gewoon een beetje nerveus van hoor, dat wachten ik wil weten waar ik aan toe ben, Ik heb die aders nog niet, en me tepels zijn ook niet bruiner, maar doen wel verrekte zeer, hopelijk is het echt raak voor ons en natuurlijk ook voor bieb,

Kruimels,: gelukkig gaat het weer beter met je gezicht, maar als je het niet vertrouwd met je neus moet je anders even de ha er naar laten kijken,
Balen meid dat er weer wat bijgekomen is tijdens de verbouwing, dat zal je altijd zien
Enne ik zou zeggen gooi er een testje tegenaan meid misschien is ie wel hartikke positief, ik hoop het zo voor je,

April: leuk he die echo en al 11 weken, lekker he dat alles goed is

Vanavond komt de reiki mevrouw, maar van me man mag ik niet vragen of ze wat kan voelen maar ik doe het stiekem toch hahah

xxx linda

ik heb me over laten halen om toch even naar de stad te gaan vanavond.haha
moeten nog verf hebben en eten daar een hapje, (dat heeft de doorslag gegeven, whaha)
en even kijken voor sinterklaascadeautjes.
kom later vanavond weer effe buurten
liefs Kruimels

He meiden!

zo.. eindelijk ben ik weer eens online!!! heb t zo druk gehad!
Rimke, balen meid negatief! maar even afwachten dus!
Daan, welkom! Is hier altijd heel gezellig hoor! En balen dat de rd's zijn gekomen.. op naar de volgende ronde.
Linda, hoe is het met joey zijn oog? hoop dat het goed was
April, fijn dat de echo goed was! lijkt me mooi om te zien!
bieb en linda, jullie maken het wel spannend he?!
pip, doe wat je gevoel je ingeeft. dat is meestal goed. Maar 1 ding snap ik niet zo goed. jij vertelde toch laatst dat je voorlopig wil stoppen met zwangerworden??? of haal ik iets verschrikkelijk door elkaar?!?!

Hier is het wachten op mijn nod... geen klachten.. nog bijna 2 weken!! duurt echt veeeeeel te lang!
echt grappig joh! ik werk in t ziekenhuis en heb een leidinggevende. Al 4 jaar heb ik de zelfde gehad en hij is nu 2 maanden weg ofzo.. was dus al bezig met zwanger worden.
Nu sprak een collega van mij hem gisteren en ze had t ook even over mij. Vroeg hij aan haar, is Jacqy zwanger? nee zegt mijn collega (ze weet dat we bezig zijn). en toen zij hij weer, o, dan is ze bezig met zwanger worden!! vind je t niet grappig!
Ik had dat idee al vaker dat hij het wist, bepaalde opmerkingen die hij maakte enzo...
hij zegt dat hij het bij mij voelde!

oja, babe is schattig!!!!

Meiden fijne avond!

Liefs Jacqy

Godverdomme wat een kut forum zeg grrrr  sorry voor mijn taal gebruik maar dit moest er effe uit, ik zit nu al 5 min, wil ik in de klusbabes komen

Jacy: wat grappig zeg van je oud collega dat ie ook dingen aanvoelt, zou eens even met hem gaan praten of ie niet meer dingen aanvoelt hahah

Kruimels: ik heb de foto's bekeken mooie foto's en wat is babe lief

xxx linda

meiden ik ben weg, ik ga nog even goede tijden kijken en daarna komt de reiki vrouw, misschien dat ik daarna er nog even ben, en anders iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Kruimel: je hebt weer genoeg geschreven haha. Ben blij dat t weer wat beter met je gezichtje gaat. Toen ik met pil gestopt was heb ik t niemand verteld hoor. Uiteindelijk een vriendin en zus dan, maar niet verteld toen we voor t eggie gingen,. Dat merken ze vanzelf wel.Ja oke,  nu weten ze t dan wel.
Ik moet Babe nog even bekijken...ga ik zo even doen

Linda en Rimke: ik geloof gewoon dat jullie echt zwanger zijn en ik niet. Weet niet heb zo een idee. Maar zijn jullie wel eens misselijk? Wat voelen jullie dan? echt misselijk of gewoon beetje weeiig. ben vandaag al de hele dag weeiig namelijk. Had ik vorige maand ook maar toen was t echt paar dagen voor NOD, en nu is t een dikke week van te voren. Rugpijn is weg. Voel af en toe mijn lies. Ik weet t niet hoor, ben er bang voor....vandaag testen binnen dus ga denk wel zondag testen

Linda; is de mevrouw al weg? ennneeeeee????

jacqy84: straks ziet diegene op je werk het gelijk als je zwanger bent!!!

April: toppie dat de echo er weer goed uit zag!  Ruim 11 weken, gaat snel zeg

Net weer even gewandeld. Heb honger! zin om te vreten. Ga straks maar lekker yoghurtje eten. Is altijd wel leuk. Op werk heb ik met andere 2 collega's altijd toetjestijd. We hebben eigenlijk altijd yoghurtje mee, en om half 3 roepen we dan; toetjestijd!! die andere collega's keken ons eerst zo raar aan, maar zijn t nu gewend haha. Vandaag was er weer zo een trut die ons beetje achterlijk behandeld. Ze komt al naar ons toe met zo een air van jullie hebben t weer fout gedaan. Sjonge sjonge, kon r wel over de grond trekken. Stom wijf. Heb r wel even laten weten dat ik dat niet pik natuurlijk.

Vanavond weer Heroes kijken, altijd wel leuk.

Ga nu even onze eigen Babe bekijken...

Terug
Bovenaan