Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een schattig kalfje zeg!!!

Rimke; jij vroeg nog of ik de 1e ong zo heftig had na mijn mk. Niet dus, ik had een gewone ong zoals altijd eigenlijk. Klachten ook hetzelfde. Pijn in borsten, maar die had ik toen al vanaf dat ik zwanger was, tijdens mk en uiteindelijk opgehouden toen ong weer begon.
Ik hoop t zo voor je dat je zwanger bent. Ze zeggen toch dat je na een mk extra vruchtbaar bent (ikke helaas niet...). en met je boeren enzo haha.
Wanneer ga je weer testen?

Ik weet niet wie t schreef dat t er naar uit zag dat forum weer beter werkte, nou NIET dussssss

Doeii dames, ga stoppen. Been slaapt dus kan even niet opstaan

Tot morgennnnnnnnnnn

he bieb!

helaas werk hij al twee maanden niet meer bij ons!! dus zal het het ook niet aanvoelen als ik zwanger zou zijn!
net weer babyboom gekeken.. weer 4 zwangere erbij!

Liefs Jacqy

hey meiden

nou de reiki mevrouw is weg, En ze heeft niks gezegd  haha,
Ze vroeg hoe het met me was, en ik zei dat ik af en toe misselijk ben en dat ik erg moe ben, en dat me borsten zo zeer doen, ooo zei ze lachtend dan wordt het spannend, ze zegt het gewoon niet,

bieb: ik ben af en toe gewoon echt misselijk dan zit ik te zuchten en daarna gaat het wel weer, als ik bij iemand ben dan ga ik even naar de wc of zo en voor de rest ook af en toe zo'n weeeig gevoel en vol gevoel
Ik hoop het zoooooooooooooooooo

xxx xlinda

hoi meiden,

Kruimel jeetje wat een lang bericht hahaha. je had het wel naar je zin. En je had al iets verteld over dat je schoonouders nu ook op de hoogte waren hahah. babe is geweldig trouwens.

Linda flauw hoor dat ze niks wou zeggen hihihi nu maar hopen dat je test posie aan gaat geven als ik je klachten hoor zal het wel eens zo kunnen zijn he.

jacqy grappig he dat het mensen kan opvallen op een of andere manier, ik heb ook een collega met voelsprieten daarvoor.

Bieb toetjes tijd whahaha geweldig, en laat die domme collega maar lullen hoor en anders trek je bek lekker open haha.

Hier alles wel oke, ben nu moe dus ga me bedje in.

xxx Bambi

Zo, heb net met vriendinnen alles is liefde in bioscoop gekeken........ge-wel-dig!! Echte aanrader!
Bieb: ik zei dat ik dacht dat het forum het weer beter deed.l...............niet dus....
En tja, nogmaals, je hoeft echt niet veel klachten te hebben om zwanger te zijn he?? Verlies geen hoop. En wat betreft de misselijkheid. Het is voornamelijk een weeig gevoel idd. Van de week smorgens vroeg echt misselijk, maar niet braken, en nu ook weer een misselijk gevoel............alsof het omhoog komt, maar dat doet het niet, een paar keer slikken en het is weer weg...........
Toetjes verhaal is briljant! Gezellig zo met collega's he??
Linda: balen dat ze niets kon zeggen, zeg!
Kruimel: ik ga julllie beebje bekijken!!! En wie weet voor jou joh!
Jacq: Meisje!!!! Long time no see!!! Spannend voor je zeg........hoop het echt voor je!!
Bambi: hoe voel je je??
April: top die echo joh! Lekker gaan vieren!!!
Ik ging net naar de plee, heb echt het idee dat ik continu "lek". sinds vandaag. Veel slijm, en net een beetje rozig..............!!!!!! Een raar kriebelend en kloppend gevoel laag in mijn buik..........................Ik weet zeker dat er iets bezig is, het moet alleen wel blijven zitten. Als ik na een paar dagen na nod ongi wordt is het (voel ik gewoon, weet het zeker maar klinkt stom) een vroege miskraam, weet gewoon zeker dat er iets gaande is. Het vruchtje moet alleen wel blijven zitten.........zo'n negen maanden. Zelfs die goede vriendin zei, heb je al getest?? Nouja..............

Anyway, behoorlijk ego en wazig verhaal..............sorry!!!

goeiemorgen meiden

jeetje he rimke, ik hoop zo voor je dat het raak is , en dat geld voor jouw ook bieb echt spannend meiden

en ik moes wel lachten Bieb over het toetjestijd verhaal haha

Happy: hoe was het bij Nick en Simon??

Sterretje: hoe is het met jouw meid lang geleden dat we je hebben gesproken maar dat zal wel aan het forum liggen

Zo ik heb vannacht besloten dat ik gewoon denk dat ik niet zwanger ben, dan valt de klapper zometeen mee, ik ben zo verschrikkelijk zenuwachtig en ik denk er continu aan, niet normaal en ik hoop dat ik zo er even iets afstand van kan doen, Het liefste doe ik gewoon nou eeen test maar ja dan is ie toch negatief want het is te vroeg, Me temp. is ook nog steeds 36,7 sinds die verlaging van 36,2, ik heb er geen verstand van van dat temperaturen dus ik hoor het donderdag wel van de gyn

ik ga werken iedereen een fijne dag vandaag en tot vanmiddag

xxx linda

Terug
Bovenaan