Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden,

Rimke jee dat is nogal wat als je   het   hardop uit durft te spreken. Maar dat geeft niks hoor sommige voelen het echt als ze zwanger zijn en ik denk dat jij er zo 1 bent hihi.

Linda als je prettiger voelt bij doen alsof je niet zwanger bent moet je dat vooral doen dan is de verassing ook groter haha. Maar niet de moed opgeven. je temp. klinkt goed hoor. maarja heb er ook niet veel verstand van en bij was ie laag na me ei 36.4 elke x en ik was ook zwanger, dus snap er niks van hahah.

Ga straks boodschappen doen, wou in huis wat doen, maar kwam niet verder dan stoffen en de vaat en me gasfornuis. Ik moet nog tillen en boodschappen doen vind ik best vermoeiend vooral het gedeelte bij de kassa het in en uitpakken van me kar. pfff teveel rugbewegingen. De rest van het huis komt wel, kan nu veel makkelijker zeggen nee geen zin whahah.
Heb een catalogus van babywalz ontvangen (heb me mams gedaan) en   die ga ik na de boodschappen is ff doornemen met me moeder hahah.

ga nu aankleden en zo de deur uit.

xxx Bambi

Dit is toch niet normaal!!! met moeite ingelogd, wordt ik er bij het
reageren weer uitgegooid. Wil ik zo een boos icoontje   plaatsen, blijft
dat schempje hangen, dus zie ik niet wat ik typ. Hup weer terug, dus
geen boze gezichtjes maar boze woorden
%^&*&Y*(&*@@@@**********

Linda; jammer dat je Reiki vrouw niks hebt gezegd. Ik geloof wel dat je
zwanger bent maar snap het als je zelf zegt van   niet, komt de klap
minder hard aan....

Heel stom maar ik denk dus juist vandaag dat ik wel eens zwanger zou
kunnen zijn...raar he? zo een gevoel. Maar goed, zeker weten doen we t
pas bij t testen.

Rimke; lijkt me ook een leuke film! gaan alleen niet vaak naar bios.
Hebben hier zo een dolby surround geluid dus goed genoeg. Soms kopieert
neefje van vriend de films, dus kunnen we de nieuwste snel genoeg
bekijken

O moet even lachen, kat loopt hier met stokje te slepen haha gekke kat, doet ie ook vaker door de slaapkamer s nachts.

Maar die afscheiding,kan misschien innesteling zijn? Onee, je NOD was
geloof ik 27-11, dus dat kan al niet meer. Weet wel dat ik toen bij
zwangerschap ook hele tijd kriebelend gevoel in buik had, dacht dat het
gewoon de zenuwen waren voor mijn NOD. Spannend hoor voor je, hoop niet
dat het een vroege mk is.Wanneer ga je testen?

Bambi:leuk he babyspulletjes kijken. Enne rustig aan met alles hoor,
als je moe bent gewoon rusten. Huishouden kan ook dagje wachten. He die
kat, nu loopt ie voor het scherm....

Hier ook wat raars. Meet sinds   paar weken temp. gaat om en om, hoger en lager.Vanmorgen was ie echt een stuk hoger.

34,6 / 35,5 / 34,8/ 35.2 / 34,6 / 33,9 en 34,1 (vanaf hier met 2
temp.meters gaan meten)35,2 en 35,2 / 34,1 en 34,2 / en vandaag 35,9 en
36,2 !

(enne die meters geven zowiezo lager temp aan hoor, ben niet dood ivm lage temp. haha).

Vreemd opeens zo een stuk hoger, heb wel een uur later gemeten dan
normaal maar dat had ik in het weekend ook. Nouja, kijken wat de temp.
de komende dagen doet.

Vandaag trouwens roostervrij, dus heb beetje vanmorgen huishouden
gedaan, niet te veel, niet echt zin. Visje voor vriendlief gehaald
(lust ik zelf niet). en nu maar wachten tot hij thuis komt. Zal wel uur
of 1 zijn. Dan even boodschapjes doen en even stad in.Moet voor
volgende week nog 2 cadeautjes voor Sinterklaasavond op werk halen.
Gaan we dobbelen. Ach misschien kan ik wel toetjes halen, dan heeft
iedereen straks toetjestijd haha

Ga nog even googlen ivm die temperaturen

Grrr probeer bericht al 10x te plaatsen, niet dus. Ben blij dat ik m eerst gekopieerd hebt, nog maar eens proberen dan!!!!

hey meiden

Bambi; het huishouden kan inderdaad morgen ook nog hoor, ga lekker de baby walz bekijken is wel een leuk tijdschrift vind ik

Bieb: haha voor iedereen toetjes halen om te dobbelen   goed idee,
dus jij voelt je zwanger vandaag, ik hoop het zo voor je,
ik ging om half 12 heel snel lopen en moest bukken enz op me werk, en toen werd ik in ene weer heel misselijk, nu heb ik gegeten en is het weg, heb nu dag weeeige misselijke gevoel

Ik denk dat ik dat uit zelfbescherming doe om te zeggen dat ik niet zwanger ben, hopelijk valt de klap dan mee, het zit gewoon de hele dag in me kop, en me collega begon ook weer vandaag, met nou ga je nou stoppen met de pil want het einde van het jaar is in zicht en het wordt tijd, toen heb ik maar weer gezegd dat we nog niet wilde, af en toe heb ik dan gewoon zin om te zeggen, hallo het lukt niet zit aan de medicijnen en loop bij de gyn, dan is ze gelijk stil maar ja we houden het eerste verhaal maar aan, dat we nog niet willen, Ze moesten allemaal eens wetne

Rimke: hoe is het met jouw meid
xx xlinda

Nou aangezien mij oppaskindje "daan" in zn bedje ligt te slapen probeer ik voor hij wakker wordt maar even een berichtje neer te zetten! Ook al moet ik ook nog opruimen.. agja kan vanavond als ik thuiskom ook nog:)

na eindelijk ingelogt te zijn, in het juiste forum te komen en alles terug gelzen te hebben is het al bijna weer tijd om hem uit bed te halen maar toch ff proberen.

Ik lees dat er 2 *waarschijnlijk* zwanger zijn.. Sorry weet jullie namen even niet meer.. me geheugen laat me in de steek.. volgende keer maar opschrijven op wat en wie ik wil reageren:).. Ik duim in ieder geval voor jullie!

Ik kan mezelf daar ook bij aansluiten denk ik. Mensen die mij echt kennen weten dat ik heel erg schommel met mijn gewicht. zit sinds 4 weken eindelijk boven de 52. Na 4 jaar tussen de 49 en de 52 geschommelt te hebben. Dus dat vond ik al gek. Sta ik van de week onder de douche, heb ik een buikje, naja dat kan weeg nou ook wat meer als normaal. Alleen heb ik het  idee alsof  die  nou weer gegroeid is. Zelfs mn ex zei "hee je krijgt een buikje ben je eindelijk zoveel aangekomen.."  Heb toch niks extra's gegeten of geprobeerd. Maar goed, ook ben ik al een week of 2 heel erg moe..
 Net als ik net las zei mn vriend ook waar kan je zo moe van zijn. Ontzettend last van mijn rug. En vanochtend en de afgelopen paar dagen verschillende keren goed misselijk geweest.

3 dec is mijn NOD dus kan pas de 4e testen toch?? Ben er nog niet helemaal in thuis met wanneer je wel kan testen en waneer niet.

Mijn vriend weet nog niet dat ik denk dat ik zwanger ben, teminste heb ik hem nog niet verteld. We zijn pas net gestopt met de pil en zijn zus is al 8 jaar bezig en nog steeds niet zwanger. Hij gelooft niet dat je zo snel al zwanger kan zijn. En dat houdt me tegen om het hem te vertellen. Laatst liepen we in de DA wou een test meenemen en hij legde hem weer terug en zei: "Zo snel gaat het niet, komt over een aantal weken wel! Ga het hem wel vertellen want van de week heb ik een echo van me buik.

Echo, ja een echo vanochtend naar de  ha geweest.. Al 3 weken steken in me buik en rug. dus vandaag bloed afgenomen en dinsdag echo.Weet niet precies welk gedeelte  van me buik en of ze  dan kunnen zien dat ik zwanger ben.  Hopen dat er niks  ergs uitkomt!

Daan begint weer een beetje wakker te worden dus ik ga hem uit zn bedje halen. Geweldig zo'n kleine  in huis. Hijs van me beste vriendin dus ook een beetje van mi"j :p.. maar moeder is een aantal weken terug overleden en zij heeft nu een baan gevonden is alleen in de avond en vrijdags van 12 tot 10.. Heerlijk jochiej, hopen dat als ik ooit zwanger ben ik ook zo'n schat van een zoon/dochter krijg..

Succes allemaal in ieder geval en kom straks lekker meekletsen denk ik. mijn mannetje komt zo thuis dus kan die met daan gaan spelen:p

groetjes xxxx Mamoetje

hey mamoetje

wat lief dat je op het zoontje van je vriendin oppast, is wel een opgave hoor lijkt mij, het is toch anders dan als je een kindje van jezelf hebt,
spannend hoor meid dat je denkt dat je zwanger bent, anders doe je toch stiekem een test??
Bij ons is het omgekeer, mijn man is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben, vanmiddag zei hij nog , Lin je   moet nu wel even rustig aaan doen hoor, want je bent zwanger weet je nog hahaha, ik zei jeetje he ik hoop het maar ik ga er zelf vanuit dat ik niet zwanger ben, dan komt de klap zometeen niet zo hard aan als het ec ht niet zo is, Ik hoop het natuurlijk wel

xxxx linda

hey meiden,

ik ben vanavond niet van de partij, ik krijg visite, Ik heb trouwens sinds vandaag ook enorme dorst dat is al helemaal niks voor mij want ik drink bijna nooit door de dag heen maar wat ik vandaag al allemaal heb weggedronken niet meer normaal, het begon al toen ik van bed afkwam,
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

He lieve meiden!

hoe is het met jullie??
Ik heb heerlijk weekend!!!!! Zo dat moest er even uit! haha
Mamoetje, ik weet niet of ik het al heb gezecht, maar welkom!
Meiden die denken zwanger te zijn.... ik duim voor jullie hoor!
Vanavond zal ik niet verder online zijn... ik heb een romantisch avondje met mijn mannetje gepland!
Fijne avond meiden!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan