Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he happy,

Meid niet te zenuwachtig zijn hoor voor morgen. Ik wens jullie alvast het allerbeste toe en laten we gewoon hopen op een goede uitslag. succes ermee.

nu ga ik echt koken hihih

xxx bambi

Dank je wel lieverd......... Eetse straks, ik ga nu ook de keuken maar in jummie lekker zuurkool......    

kus happy

Hoi meiden,
Hallelujah het forum werkt weer. Het is dat iedereen hier blijft, maar ik heb niks met dit forum. We hebben elkaar hier wel leren kennen, maar het stoort me heel erg dat het constant vast hangt. Ik heb bijna de hele week niet kunnen reageren. En teruglezen kon alleen op de laatste pagina, dus ik kreeg de helft niet mee. Zo, dit moest ik even kwijt.

Ik hoop dat het nu lang weer werkt.
@bambi: heb je ook nog last van sjaggo buien? De mensen die ik vraag of ze er last van hadden geven aan van niet. Ik heb er zelf op het werk "last" van. Nou ja, last, ik hou me normaal gesproken zeer rustig, maar dit helpt wel om wat assertiever te zijn en mijn mening gewoon te kunnen geven
@happy: he meid, logisch dat je het spannend vindt. Maar alles komt goed, hou dat vooral in je achterhoofd.
@linda en rimke: nog even afwachten dan maar?
@bieb: misschien heeft de kat het briefje langs zien waaien of er een speeltje van gemaakt. Ik ben soms ook dingen kwijt, waar de kat achteraf mee gespeeld blijkt te hebben.

Nou, ik zal binnenkort de rest nog eens bijlezen, want ik ben de draad helemaal kwijt. Dus jacqy, kruimel, pip, lin2, april, etc ben jullie niet vergeten.

hoi sterretje,

Had net iets voor je gevonden op het net, nou eigelijk me mannetje en zag dat je net een berichtje had geplaatst.
Jij zocht toch een lime groene klamboe ? Ik zag er 1 bij babypark.nl maar hij was wel iets van 69.- ong. Dacht laat het ff weten .

ja ik heb elke dag wel last van sago buien, hebben jullie het nog niet gemerkt hahaha. laat me hier ook lekker los hoor.

xxx bambi

hey meiden

Wat ben ik blij dat het forum het eindelijk weer doet,

Nou ik weet het niet meer hoor, de hele middag niks geen bloed te zien, ga ik straks naar de wc en bij het afvegen weer een klodder donker rood bloed, in mijn maandverband is al de hele dag niks te zien, en nou na die klodder bloed, net weer een heel klein beetje heel licht bloed, Of ik wordt morgen mega ongesteld of ik wordt gek. Ik ben de hele middag misselijk geweest, en heb nog steeds dat drukkende zeurderige gevoel in me baarmoeder, De assistent zei ook dat een innestelingbloeding een paar dagen kan duren, Dus Rimke laten we daar maar vanuit gaan meid,

Happy; alvast heel veel succes morgen met je pa, en ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent, maar jullie krijgen morgen gewoon erg goed nieuws te horen, ik zal voor jullie duimen

Sterretje: leuk dat je er weer bent meid

Bambi: wat leuk een tuniek en inderdaad daar kun je goed in groeien haha

ik ga even eeen broodje snijden voor joey

xxx linda

hey rimke

Zo dat is nog een hele reis meid, voor een verjaardagsfeestje. pfff ik snap dat je een beetje gaar bent,

xx linda

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2007 20:45:46'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde(uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22) Daan308
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk  
         Linda 2e kindje
30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan