Hoi meiden,
Hallelujah het forum werkt weer. Het is dat iedereen hier blijft, maar ik heb niks met dit forum. We hebben elkaar hier wel leren kennen, maar het stoort me heel erg dat het constant vast hangt. Ik heb bijna de hele week niet kunnen reageren. En teruglezen kon alleen op de laatste pagina, dus ik kreeg de helft niet mee. Zo, dit moest ik even kwijt.
Ik hoop dat het nu lang weer werkt.
@bambi: heb je ook nog last van sjaggo buien? De mensen die ik vraag of ze er last van hadden geven aan van niet. Ik heb er zelf op het werk "last" van. Nou ja, last, ik hou me normaal gesproken zeer rustig, maar dit helpt wel om wat assertiever te zijn en mijn mening gewoon te kunnen geven
@happy: he meid, logisch dat je het spannend vindt. Maar alles komt goed, hou dat vooral in je achterhoofd.
@linda en rimke: nog even afwachten dan maar?
@bieb: misschien heeft de kat het briefje langs zien waaien of er een speeltje van gemaakt. Ik ben soms ook dingen kwijt, waar de kat achteraf mee gespeeld blijkt te hebben.
Nou, ik zal binnenkort de rest nog eens bijlezen, want ik ben de draad helemaal kwijt. Dus jacqy, kruimel, pip, lin2, april, etc ben jullie niet vergeten.