Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha Rimke en Linda,

Als ik jullie zo hoor zijn t gewoon echt zw.klachten/kwaaltjes.
Waar ik last van heb is rugpijn, laag in rug, beetje zeurderig. En dacht vandaag ook te voelen waar Linda last van heeft, als je gaat zitten bij je baarmoeder. maar dat heb ik wel eens eerder gehad, en waar dat aan lag? Kan me niet meer herinneren in welke periodes dat waar, maar volgens mij niet toen ik zwanger was.
Geen tietpijn. Gister wel even misselijk, maar dat kan ook van de pindasaus zijn geweest hihi.
Ik wil mezelf niet gek maken de komen dagen. Ik wacht wel NOD af. Is eigenlijk best snel, de 29e al. Dus nog 1,5 week te gaan!

Ik hoop t zo dat we allemaal snel zwanger zijn!!!!!!!!!

Ja leuk een reunie!!

Oja, moet ook nog even nieuwe testen bestellen..

ga nu even doen. Welke hebben jullie? had ze vorige x van MAtcare. Heb nog ovulatietesten liggen. Iemand hebben? doe er toch niets mee. Geloof stuk of 8 van matcare

Pauze bijna om. doeii

hihihi!
Die heb ik net gisteren besteld, komen morgen binnen als het goed is.......spannend he?
Begin er nu onbewust zo op te hopen, terwijl ik heus weet dat het ook niet zo kan zijn en mijn lichaam me voor de gek houdt. Ga denk ik ook meteen testen als ze binnen zijn..........en dan negatief.........en dan helemaal in de put. Mwah, toch nog maar eventjes wachten!!!

hey bieb

je hoeft geen tietpijn te hebben als je zwanger bent, en mijn vriendin had ook last van haar onderrug toen ze zwanger was, dat was het enige waar zij last van had, ik heb nou al vanaf vorige week die druk of zeurderige pijn bij mijn baarmeoder, maar ik weet niet meer of ik dat ook met joey had, stom he dat je dat   niet meer weet en het is nog maar 2 jaar geleden

xxx linda

hey rimke

ik krijg als het goed is morgen de testen, en ik wil natuurlijk ook gelijk gaan testen, maar ja ik probeer het nog even vol te houden

Bieb; werkse meid

Ik ga ook weer stoppen ik ga even lekker in bad,
Ik ben er vanavond weer

xx linda

hey rimke
ik heb dezelfde als jouw besteld, haha, waarom zijn ze er nou niet van 10 dagen voor nod te testen hahahaha

Anders ga je toch nog voor jezelf pendelen en vragen of je soms al zwanger bent, is dat geen iedee

xx xlinda

Terug
Bovenaan