Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BIEB!!!!! Waar zit je!!! Al getest????

Linda: kut dat het bij jou ook zo heftig is, we gaan wel lekker gelijk op zo..........kunnen we samen duimen voor de volgende ronde! Wel gezellig.
Bambi: meisje, succes vanavond met je doggie! Zal je nog verbaasd doen staan........hihihi!!
Happy: kop op, misschien valt het allemaal mee en komt het idd door het blaasspoelen?
Snap je wel hoor, je had gewoon op goed nieuws gehoopt, en dan is dit een behoorlijke domper. Kun je voor je gevoel nog niet verder....alles komt goed. Ik duim voor jullie.
Essy: ongi? he kut meid!
Kruimel dief: ga 's op tijd slapen joh! Ik zie altijd berichtjes van jou om twaalf uur snachts! Maffen met die handel!

Hier is het nog kut met peren, net de gyn gebeld maar moet het nog een dag aankijken. Dan ben ik doodgebloed vrees ik................
Tja bieb, had zelf ook gedacht aan weer een mk, maar ik heb gisteren nog getest en daar was geen vaag streepje op te zien. Dus ook voor mijn eigen gemoedstoestand ga ik er gewoon vanuit dat dit een heftige ongi is.........hoop wel dat het minder wordt want we gaan van het weekend een weekendje weg met de familie.................

Hoi allemaal,

Nou het klussen valt nog niet mee
Maandagochtend was de laatste keer en volgens de gyn is 1x per 48 uur genoeg. Omdat mijn eitje nu echt op klappen staat wil ik geen kans voorbij laten gaan.. Dus gisteravond (we waren pas om 12 uur thuis) moesten we dus nog aan de klus. Nou meestal vind ik het super als we een uur lang klussen, maar dit was niet echt tof meer... Mijn mannetje was zo ontzettend moet dat het niet echt meteen lukte zeg maar... Om 1 uur waren we uitgeteld en blij dat het weer gelukt was. Nu maar afwachten of het deze keer pakt, dan is het 't in ieder geval waard geweest!
Ik heb deze week vrij, heerlijk even ontspannen van alle werk- en klus-stress. Ik hoop voor degene met de rode duiveltjes dat ze snel weer weg zijn. Dan kunnen jullie ook weer fijn klussen.
Rimke: gaat het al wat beter? Ik hoop het voor je
Happy: Houdt de moed erin! Wonderen bestaan en ook voor jullie komen er weer betere tijden.
Bieb: waar ben je???? Ik ben benieuwd
Voor de rest ben ik het even kwijt, maar allemaal veel succes deze ronde!
Liefs, Chris

Kruimels; fijn dat de keuken op 1 ding na in orde is. Weet dat dat anders kan zijn...

Bambi: succes met je hond vanavond!

Chris: een uur klussen? pff ben al blij dat de 10 min om zijn whahaha

Rimke: niet doodbloeden hoor! hoop dat t snel voor je ophoudt

ZO, ga nu snel verder doeiii

Heb nog NIET getest whahahahha
wat ben ik grappig vandaag

Moet zeggen, begin nu toch wel zenuw te worden. Voel van alles maar ook weer niet. Misschien me ong wat morgen op gang moet komen?

Las bij oude berichten dat 1e zw.schap ook niet veel klachten had, alleen ong klachten. Spannend dus.
Ga wel morgenvroeg testen. Echt ik beloof t jullie

He meiden!

Bieb, je houd ons echt verschrikkelijk in spanning zeg!!!
Happy, ben blij voor je dat het in ieder geval goed is gegaan. Nog wat onderzoek maar gelukkig niet met een slecht vooruitzicht!
Rimke, je mag niet doodbloeden hoor!!! Bij ons blijven! Sterkte meid!
Chris, een uur vind ik ook lang hoor! en zeker als je al moe bent! haha.. maar jullie "plicht"is weer gedaan! en nu maar afwachten! haha
Pip, hoe was t bij de huisarts?

Ik heb nu weer geen klachten... dus we wachten maar weer af... als alles mee zit wil ik volgende week woensdag gaan testen. op 5 december!!! spannend! zou een leuk cadeautje zijn!

Liefs Jacqy

Hey meiden

Rimke: we lopen inderdaad gelijk op haha, kunnen we goed duimen voor elkaar haha
Jeetje he meid dat het bloeden nog niet minder is, als je het niet vertrouwd gewoon weer naar de ha bellen en niet afwachten, dit is inderdaad bij jouw dan een hele heftige bloeding, sterkte meid ik hoop dat het vandaag minder wordt bij je

Happy: meissie toch ik vind het zo rottig dat je je zo ellendig voelt vandaag, en ik kan er erg goed inkomen hoor meid dat je het eventjes niet meer ziet zitten, en jullie hebben inderdaad jullie portie gehad, probeer toch positief te blijven meid, en probeer er aan te denken dat de artsen als ze twijfelen niet gaan zeggen dat het door het spoelen komt, doe maar rustig aan, Hoe zijn je ouders onder het nieuws?
sterkte   meid

Jacqy: het zou inderdaad een heel leuk sint kadootje voor jullie zijn als je positief test, ik hoop het zo voor je, Rimke en Ik gaan voor de kerst een positieve test haha

Bieb: meid wat ben jij gemeen haha wat laat je ons in spanning, ik ben gewoon helemaal zenuwachtig voor je,
Succes en wel gelijk de uitslag aan ons vertellen hoor

Sterretje: hoe is het met je? heb je nog last gehad van die erge duizelingen en het gevoel dat je flauwgaat vallen?? als je het niet vertrouwd meteen de vk bellen en vragenof ze je bloeddruk op willen meten

Chris: ik hoop voor jullie dat al het klussen zijn vruchten heeft afgeworpen meid, nog eventjes geduld

Bambi: Succes vanavond met het examen meid, nog eventjes en dan ben je er van verlost haha

Hier is het bloeden gelukkig een stuk minder dan gisteren, ik lag gisteren al om half 10 in me bed wat was ik beroerd zeg, mega misselijk hele zere buik en een barstende koppijn, Pfff normaal heb ik alleen barstende koppijn als ik ongi moet worden, ik ga het morgen toch even aan de gyn vragen of dat soms door die medicijnen komt dat ik zo heftig reageer

meiden tot vanavond

xxx linda

Terug
Bovenaan