bambi, wat een zenuwen he om examen te moeten doen met je hondje, whaha.
probeer idd maar niet teveel te laten merken, honden hebben dat gelijk door.
heel veel succes vanavond!!!!
happy, wat rot voor je zeg, dat je een baaldag hebt. je hebt er ook alle reden voor, het zit jullie gewoon echt niet mee. maar na regen komt altijd zonneschijn hoor en heel gauw hebben jullie misschien een positieve test in handen.
morgen voel je je vast weer veel beter. vanavond gewoon op tijd je bedje in.
sterkte!
rimke, ja ik heb s'avonds laat alleen maar tijd om wat te schrijven eigenlijk. toevallig vandaag wat rustiger, komt ook omdat m'n vader er niet is vandaag.
maar lig altijd om 22:15 op bed en ga dan lekker computeren en tv kijken, mijn vader zegt altijd, dan rust je toch uit als je zo ligt. en hij heeft vast gelijk, whaha.
chris, zo zo jullie doen er echt moeite voor hoor. groot gelijk dat je je nu zo inspant, haha. kan me voorstellen omdat je nu zo zeker weet dat je eitje eraan komt dat je je kansen niet wil laten schieten. als er iemand een grote kans heeft om in December zwanger te worden dan ben jij dat wel.
bieb, wat ben jij ontzettend gemeen, whaha ons zo lang te laten wachten!
ik wil dat je het nu zwart op wit beloofd dat je morgenvroeg een test doet en het voor de middag hier op het forum komt vertellen, hihi.
beloofd?
pip, hoe was het bij de HA? hopelijk heb je goed nieuws!
meiden, ik ben vanmorgen ongi geworden. zag de bui al een beetje hangen, omdat mijn temperatuur in 6 dagen tijd van 37,3 naar 36,8 is gegaan.
en omdat we natuurlijk niet zoveel geklust hebben deze maand had ik er al een beetje rekening mee gehouden.
het mooie is, dat ik weer net als vorige maand precies 32 dagen cyclus heb, dus er begint eindelijk regelmaat in te komen.
geluk bij een ongeluk, zo moet ik het maar zien.
vanochtend ook al niet zo goed nieuws, de tante waar ik jullie gister over vertelde, heeft weer huidkanker.
dit heeft ze als eens eerder gehad, eigenlijk is ze er net van hersteld, maar er waren wat vage plekjes op haar gezicht te zien en nu blijken die ook niet goed te zijn.
ze worden begin Januari met plaatselijke verdoving weggehaald. de arts noemde het ouderdomskanker, maar kanker is kanker, of niet dan?
je kon zien dat tante Bertha er een beetje ondersteboven van was, zo sneu.
haar kleinkind heeft ook al leukemie en vecht ook al 5 jaar voor z'n leven en nu dit weer. heb echt medeleiden met ze.
hoop dat tante Bertha er na Januari helemaal vanaf is, van al die ziekenhuis bezoekjes.
vandaag eigenlijk verder geen lor gedaan, ben nu een beetje aan het poetsen boven.
alles is wit, haha (niet leuk eigenlijk)
de schilder is vandaag voor het eerst aan het werk hier en het is een super gezellige man. veel gevoel voor humor gelukkig, erg belangrijk!!!
de fout die ik jullie vertelde over de lijst van de keuken, blijkt achteraf geen fout te zijn.
de keukenwinkel belde op wat er precies niet klopte en toen ik het uitlegde kon hij me zo de fout vertellen. we hebben de andere lijst er verkeerd opgemaakt.
kan gelukkig dus allemaal hersteld worden, en we hoeven niet tot Januari te wachten voor een nieuwe lijst. joepie!!!
nou ga weer verder met de huislijke verplichtingen, bah bah bah
straks nog effe eten koken.
misschien tot vanavond
groetjes Kruimels