Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo dames,
Bedankt voor de bezorgdheid, maar het gaat alweer. Ik denk dat linda gelijk had en dat het misschien de bloeddruk was. Ik had er maar kort last van. Heb het vandaag niet meer gehad. Ik heb nu sinds 2 dagen bandenpijn. Dus liep vandaag met verkrampt gezicht de directeur tegenmoet op de gang. Hij dacht geloof ik dat ik slechte zin had, haha.
Er werd me gevraagd wat er voor me gependeld is. Nou, jaren geleden was het 2 jongens en een meisje en 1 jaar terug werd er gependeld voor een meisje. We denken dat het een jongen wordt. En ja ik had eerst een voorkeur, maar dat is alweer veranderd en het klinkt heel cliché, maar als hij of zij maar gezond is.

@linda: Mooi idee dat de baby bij je moeder wacht. Ik geloof er ook in.
@bieb: ik geloof zelf ook dat er meer tussen hemel en aarde is. En heb ook eens met iemand gesproken die veel waarheden vertelde.
Trouwens zou jij ons niet iets vertellen vandaag?  Foei!!!
@rimke: hoe is het meid? Wat doe je als je van het weekend niet lekker bent? Al hoop ik voor je dat het dan over is.
@pip: oh, ik wist van je onregelmatige cyclus, maar heb door de storingen afgelopen week de rest niet meegekregen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Laat je het ons weten? succes iig.
@bambi: Dus jij hebt in die periode ook de echo. Grappig. En wat betreft de cursus;als de hond het echt kan verdient hij een certificaat of jij, ik weet niet hoe dat gaat. Maar wat zegt je eigen gevoel? Want ergens ben je blij als de cursus is afgelopen en dat kan ik me ook wel voorstellen.
@happy: je had gehoopt dat de spanningen nu van je schouders af zouden vallen. Goed of slecht nieuws, maar niet half nieuws. Ik kan me voorstellen dat het nu tegenvalt. Maar vertrouw erop dat dit slechts controle is en er waarschijnlijk niets is.

@jacqy: ik hoop zo op een sinterklaascadeau. We willen er weer een heleboel zwangere klusbabes bij. Heb je al glitters van Mootje opgevangen?
@chris: dat worden spannende weken.
@kruimels: onze nachtbraker. Wat stom, natuurlijk is de kinderkamer daarna aan de beurt. En daarna? Toch geen plannen voorlopig?
Wat fijn dat de keuken klaar is. En wat betreft de schilder: humor is idd belangrijk. De laatste klusser had geen leuke humor. En het klinkt vreemd, maar dan ben ik slechts blij als de klus geklaard is en ze weg zijn.
@april: ben je er nog??
@linda2: lang niets meer gehoord meid, hoe is het met je?

hey meiden

Sterretje: Bandenpijn dat is niet fijn (dat rijmt haha), ik had het ook , je kan proberen een buikband of bekkenband om te doen, maar bij mij gaf het niks want het is je baarmoeder die aan het groeien is, succes meid, en ik ben blij dat jeje weer wat beter voelt, ik kan erin komen dat je angstig was,

Kruimels: ongi geworden meid, maar inderdaad over de andere kant, wel weer na 32 dagen dus dat is dan wel weer iets positiefs, en gelukkig dat het met de keuken ook goed is gekomen,
Wat erg dat je tante evengoed weer huidkanker heeft, en dat haar kleinkind leukemie heeft jeetje he wat ontzettend erg is dat, sterkte meid

Bambi": niet te zenuwachtig worden he meid vanavond, want dat voelt de hond aan en dan doet ie zometeen alles wat niet mag hahah

Jacqy: gaan jullie verkleed als zwarte piet?? wel leuk haha

Pip : hoe was het bij de huisarts??

Bieb; Heb je per ongeluk nu al getest??????????????????? we zijn zo nieuwsgierig

Rimke: hoe is het met je?? is het bloeden nu wel wat minder geworden??

Met mijn leegloop gaat het goed, er zit niet zoveel meer in me maandverband dus dat scheelt gelukkig weer

xxx linda

Hey sterretje, ja ik ben er toevallig net weer! Een beetje druk geweest de afgelopen tijd en het forum deed raar, dus vandaar.
Hoe gaat het met je? Heb je sinds deze week eigenlijk bandenpijn, of heb je dat ook al eerder gehad?

Bambi, succes met je examen, waarschijnlijk lees je dit niet meer op tijd, maar ik hoop dan dat het goed is gegaan.

Bieb, je houdt ons wel in spanning zeg.......

Kruimels je bent nu vrij zeker, sorry hoor ik heb niet alles super goed gelezen, jullie kletsen ook zoveel! Maar alles gaat goed met de keuken?
Ga je ook nog iets leuks doen tijdens je vakantie of moet je vooral poetsen. Tja die klusmannen kunnen een bende maken he.

Even snel een berichtje, ga zo namelijk weer weg.

De huisarts heeft me doorgestuurd naar de gyn. Omdat ik nog nooit in m'n leven een regelmatige cyclus heb gehad gaat ie er niet vanuit dat dit ontpillen is. Gelijk een afspraak gemaakt en 7 januari (ja ja) gaan we.

Moet er nu vandoor, man staat onderaan de trap te roepen...hihihi

Kom vanavond nog even buurten!

X

Terug
Bovenaan