Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus de pendel zei ja!!! nou meid hopelijk is het zo

Ik had het voor mezelf geprobeerd en die zei ook ja, ik probeer af en toe of ik dat ook kan dat pendelen, en de ene keer gaat het goed en de andere keer niet hahaha

xx xlinda

hahaha nou dan kunnen we testen voor ons leven,

ik ga nu echt stoppen ik ga me badje lekker vol laten lopen, nu ligt joey nog op bed zie je

tot vanavond

xxx linda

wanneer gaat dit forum nou weer eens goed werken, ik heb 2 mailtjes gestuurd naar het forum jongegezinnen, maar ze nemen niet eens de moeite om een mailtje terug te sturen.

Zo ik heb vanmiddag lekker in bad gelegen, en daarna even wat boodschapjes gedaan samen met joey,
Me man is vanavon weer laat thuis, dus ik ben er vanavond weer eventjes

xxx linda

he biebje, linda en rimke. lekkere kletsmajoortjes, whaha.
wat een vage klachtjes allemaal, zal het voor jullie dan zo zijn? hoop het!!!!
bij ons zal het wel niet, ik weet niet waarom maar deze maand is het echt tien keer niks. geen zin en wanneer we wat gedaan hebben is het niet de goeie tijd geweest denk ik
ik snap ook helemaal niks van m'n temperatuur.
Op dag 13 en 14 begon mijn temperatuur echt te stijgen, van 36,7 naar op de 20 ste dag 37,2. en toen dag 21 naar 37,1 graden en dag 22 naar 37 graden en dag 23 en 24 weer naar 37,1. nou snappen jullie het nog?
en we hebben gemeenschap gehad op dag 14 en 16. als iemand een idee heeft, graag!!!
Normaal heb ik ook nooit een cyclus van gewoon 28 dagen dus daar ga ik ook deze maand niet vanuit. dit is nu de derde maand dat ik aan het temperaturen ben en heb de eerste maand een cyclus van 36 dagen gehad. de tweede maand een cyclus van 32 dagen en de derde maand is nog even afwachten dus.
Maar ik zie helemaal geen temperatuurs verlaging, wel een verhoging?????
wanneer heb ik volgens jullie nou mijn eitje gehad?

we hebben vanavond een verjaardag dus of ik kijk voor dat ik weg ga nog even, als het niet te laat word nadat ik terug ben en anders morgenvroeg.
is een verjaardag waar het meestal wel na 23:00 wordt dus dan kom ik morgen wel weer even kijken bij jullie.

moet nog even wat dingetjes in huis doen, morgen wel een dagje vrij, dus flink aanpakken maar.

fijne avond allemaal
groetjes Kruimels

hey kruimels

ik snap ook helemaal niks van dat temperaturen, ik moest het doen van mijn gyn, maar ik heb wel allerlei klachten en ik hoop ook   echt dat ik zwanger ben, maar soms dan denk ik dat mijn lijf me in de maling houd , Ik wou dat ik je kon helpen meid, maar ik snap er zelf ook weinig van eerlijk gezegd

xx linda

Terug
Bovenaan