Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen lieve schatten!

Ik was er even niet want had het heeeel druk! Donderdagavond Sinterklaasinkopen gedaan, vrijdag kwam nichtje te logeren (wat een schat, dat wil ik ook!), die zaterdagochtend weer weggebracht, oppashondje gehaald en een half uurtje later kwam de volgende logee ook. Die is er nog en zit samen met man te x-boxen..wihihihi. Ik ben even naar boven gesneakt om jullie verhalen te lezen. Lief happy dat je me mistte. Niks aan het handje dus, gewoon druk.

Heb niet alles goed bijgelezen. Wel dat bieb nog niet ong is maar ook geen positieve test heeft. Jij bent zoooo regelmatig....ik geloof nog steeds dat je zwanger bent!

Happy, veel plezier bij de intratuin! Ik heb ook al zo'n zin in de kerstboom! Volgend weekend ga ik er eentje halen denk ik!

Sterretje en Bambi, wat lijkt me dat leuk om met de babykamer bezig te zijn....zucht....

Er zijn idd wel heeeeel veel zwanger op het forum. Lees het niet allemaal maar  de topics "ZWANGER" en "JOEPIE" vliegen om m'n oren...ik vind dat bieb deze ronde echt zwanger moet zijn want anders hebben wij klusbabes deze ronde niet 1 zwangere .....

Rimke, hoe is het met jou? Begin me wel een beetje zorgen te maken...

En Linda2?

Linda, hoe wat jullie Sinterklaasfeest gister? Was Joey blij met z'n cadeautjes?

Tot zover eerst maar weer. Vanmiddag loge terugbrengen en dan door naar familie om Sinterklaas te vieren, gezellig!

Dikke kus!

Nog even iets anders. Ik heb deze week mijn moeder verteld dat ik naar de huisarts ben geweest ivm onregelmatige cyclus en dat ik nu naar de gyn moet. Ze was wel een beetje verbaasd (dacht dat jullie nog geen kinderen wilden). Heb niet met zoveel woorden gezegd dat ik het nu perse wil maar wel dat ik niet meer al de pil ben, en onregelmatig ongesteld ben en dat niet opschiet als je kinderen wil....mijn moeder wist genoeg wihihihi.

Vanmiddag gaan we het ook aan mijn man's ouders en zus vertellen. Voor ons zelf vinden we het wel prettig om er met een paar mensen over te kunnen praten en niet meer alleen met z'n tweeen. Wij zijn wel erg close met onze gezinnen (ouders en schoonouders) en delen best heel veel met elkaar. En omdat we naar de gyn gaan kunnen we daar ook bekenden tegenkomen die dat dan weer aan onze ouders vertellen. En wij vinden het wel zo fijn dat ze dat dan ook weten.

Ik bedoel je verteld toch ook dat je naar de tandarts gaat of een moedervlek laat weghalen e.d. dus waarom dit niet. Het voelt nu geheimzinnig omdat ik gewoon wil vertellen als ik naar de huisarts ben geweest en nu naar de gyn ga dus vertellen we het.

Sorry voor dit egoberichtje.

Dikke kus!

goeiemorgen meiden

Zo sinterklaasavond was gezellig, Joey vond zijn kadoos helemaal geweldig en wilde gelijk overal meespelen, Wij hebben ook allemaal mooie kadoos gehad, Vanmorgen ben ik weer verder gegaan met de kerstversiering, haha, nu alleen nog even de kerstboom, maar die moet me man van de vliering halen want dat is te zwaar voor mij

Happy: veel pleizer vandaag bij de intratuin vandaag, en niet teveel kopen he hahaha

Kruimels: wat erg dat je moeder ms heeft, en dat je niet goed contact met haar hebt, komt het wel ooit nog goed met het contact tussen jullie

Pip: meisje ben er weer, we maakten ons al zorgen meid, Het is toch leuk dat je aan de mensen om je heen wilt vertellen dat jullie bezig zijn enz, wij hebben er bewust voor gekozen om het niet te doen omdat met Joey werd er elke maand gevraagd en?? en dat doet op een gegeven moment pijn als het niet lukt, en vooral nu ik die medicijnen heb, maar goed dat is ieder zijn keuze

Bambi; jouw schoonmoeder heeft ook ms, jeetje he wat is dat toch verschrikkelijk

Rimke: waar ben je meid??? hoe gaat het met je ik maak me een beetje zorgen

Linda: waar ben jij , ook over jouw worden we ongerust

Meiden iedereen die ik ben vergeten sorry, maar ik zit dit bij me vader te typen en me broer zit steeds te zeiken naar wie ik nou aan het typen ben haha

tot vanmiddag

xxxxx linda

Hallo dames!!!

Van mij uit is het ook alweer een tijdje stil geweest. Komt ook door dat kut forum wat het steeds maar niet deed. Ik heb wel steeds door de zure appel heen gebeten en alles gelezen hoor!!  
Jullie vertellen eigenlijk zo veel dat ik het bijna niet kan volgen.

Ik weet wel nog dat:

Bieb overtijd is!! ik duim voor een beeb voor bieb!!   Spannend meid, heb je alweet getest?? laat het ons weten!!

Linda al druk aan het kerstversieren is! het begint bij mij ook al langzaam aan te krieblen hoor. Vorig jaar had ik dat helemaal niet maar nu wel al! Zet je een foto ´op je hyves van de versieringen?  
Fijn dat je nog een kuurtje van de gyn hebt gekregen, alleen minder leuk voor je hubby! hahaha En nu klussen voor je leven!!

Linda en Rimke toch ondanks alle verwachtingen in toch nog ongesteld geworden....

Pip alvast veel succes bij de gyn! en laat me weten hoe het is gegaan...Weet ik dat voor het geval dat ik ook kan gaan. Ik hoop naturlijk voor je dat je de afspraak af kunt zeggen i.v.m. goed nieuws!!!

Jacqy voor jou duim ik ook hoor want het wordt weer spannend!!!

Happy ik weet niet meer zeker of de uistlag goed was geweest..... volgens mij toch wel he? sorry maar ben het kwijt...

Linda2 nog steeds vermist??? Waar ben je??? we missen je!

Sterretje uit de misselijke periode. Gelukkig maar, lijkt me een van de vervelendste kwalen. Ik moet er ook niet aan denken als ik bekkenbodeminstabiliteit krijg....Brrr....

Bambi toch nog geslaagd met je keutertje!! gelukkig maar dat je er nu vanaf bent! en nu alleen nog maar met het beesie knuffelen!!
Die 'vriendinnen'  zij echte troelas!!! Hou j maar fijn aan ons!!!

Kruimels ben je nu bijna klaar met je verbouwing? ongelooflijk dat je dat allemaal kunt doorstaan. Ik was geloof ik al 10 keer weggerend!

wie nog??
Ben ik iemand vergeten? sorry dan.... heb echt mn best gedaan!

Ik heb eens in mn agenda gebladerd. Ik heb iedere keer dat ik ongesteld was of bruine afscheiding had gehad mooi in mn agenda genoteerd. En nu blijkt nu ik er achteraf in blader dat het misschien wel eens een cyclus zou kunnen zijn maar dat de ongesteldheid nog niet optimaal werkt. Nou had ik wel de laatste keer iets wat op een menstruatie lijkt maar nog niet helemaal....
63 - 45 - 33 - 32
hmm.... kan natuurlijk ook zo zijn dat ik wil dat het een cyclus is en daarom overal wat achter zoek... Ik heb trouwens al 2 of 3 dagen last van krampjes in mn onderbuik en rugpijn. Gisteren was het echt een zeurende pijn in buik en rug, ik kon er niet van stilzitten.... Zou dit misschien een eisprong kunnen zijn? afwachten dan maar. We hebben wel   vrijdag EN zaterdag lekker geklust!!
O trouwens na 6 weken hadden ze eindelijk de teunisbloemolie binnen bij de etos! snel he!  Nu ben ik maar weer begonnen ermee. ik wacht af

Ik ga even deze zwijnenstal onder handen nemen!

See you later, alligator!

X

jeemineeik lijk kruimels wel zo lang is het geworden

Pip je hoeft niet altijd naar de gyn omdat je zwanger wil worden. De gyn is er ook als er iets anders aan de hand is. Wij hebben er ook voor gozen om het niemand te vertellen, maar soms baal ik daar van. Als ik een beetje in de put zit kan ik er niet mee naar mn moeder of zo... Succes met het vertellen!!!

Hahaha linda hoezo verslaafd

fijne zondag!

X

Terug
Bovenaan