goeiemorgen meiden
Zo sinterklaasavond was gezellig, Joey vond zijn kadoos helemaal geweldig en wilde gelijk overal meespelen, Wij hebben ook allemaal mooie kadoos gehad, Vanmorgen ben ik weer verder gegaan met de kerstversiering, haha, nu alleen nog even de kerstboom, maar die moet me man van de vliering halen want dat is te zwaar voor mij
Happy: veel pleizer vandaag bij de intratuin vandaag, en niet teveel kopen he hahaha
Kruimels: wat erg dat je moeder ms heeft, en dat je niet goed contact met haar hebt, komt het wel ooit nog goed met het contact tussen jullie
Pip: meisje ben er weer, we maakten ons al zorgen meid, Het is toch leuk dat je aan de mensen om je heen wilt vertellen dat jullie bezig zijn enz, wij hebben er bewust voor gekozen om het niet te doen omdat met Joey werd er elke maand gevraagd en?? en dat doet op een gegeven moment pijn als het niet lukt, en vooral nu ik die medicijnen heb, maar goed dat is ieder zijn keuze
Bambi; jouw schoonmoeder heeft ook ms, jeetje he wat is dat toch verschrikkelijk
Rimke: waar ben je meid??? hoe gaat het met je ik maak me een beetje zorgen
Linda: waar ben jij , ook over jouw worden we ongerust
Meiden iedereen die ik ben vergeten sorry, maar ik zit dit bij me vader te typen en me broer zit steeds te zeiken naar wie ik nou aan het typen ben haha
tot vanmiddag
xxxxx linda