Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihi, ik weet ook wel dat je niet alleen maar naar de gyn gaat om zwanger te worden...maar we willen het gewoon vertellen omdat het idd fijn is om het met een paar mensen te delen. Ik ga ook wel zeggen dat ik niet iedere maand blikken hoef van en en en...maar precies wat jij zegt Renee, soms is het fijn om er met iemand over te praten.

btw, wat een leuke hyvesfoto heb je nu renee!!

Linda, leuk dat het geslaagd was gister. Op naar de kerstsferen hihi, succes!

X

Goedemorgen,

hier een ego berichtje.

Nog geen ong maar ook geen pos. test. Grrr weet t niet meer hoor. Vanmorgen neg. getest (3x zelfs maar dat is weer zoiets doms, kom ik zo op terug).
Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik zou gewoon denken; ja ik ben zwanger. Gister lag ik rustig op bed tv te kijken, en voelde wel van alles in buik, steekjes, gerommel.
Ik dacht echt van, ja ik test vandaag positieg. Nou, dus niet.
Wat zal ik doen? Dinsdag nog eens testen? En als het dan nog neg is dan huisarts of gyn bellen? Ik moet als ik wel zwanger ben bij 1 week overtijd gelijk voor controle naar gyn ivm bbz vorige keer. Niet dat ze er dan wat aan kunnen doen natuurlijk, maar dan ben ik er wel snel bij stel dat t weer verkeerd is (wat ik hoop van niet)
Ik denk nu ook van, is het soms weer mis, is het weer een mk? Maarja, dan zou ik wel toch hormonen in lichaam hebben, en dus eigenlijk pos. moeten testen....

Oja, had dus vanmorgen 3 testen nodig grrrr! 1e test trok ik per ongeluk houder eruit, dus verkeerd. Toen 2e test, en gaf gelijk niet zwanger aan. Dus ik al depri. Ik denk, hoe kan dat nou? Maar was beetje dom. want van 1e test stond nog niet zwanger op schermpje , en dat blijft een uur staan, en dan kan je pas weer testen. Hup, weer test de prullenbak in. En 3e test dus ook neg. Had wel urine van daarvoor gebruikt, maarja, dat maakt toch niet uit?

Kon vannacht ook al niet slapen. Gingen 12 uur slapen, half 2 lag ik nog wakker. Daarna af en toe gedommeld. Had ook nog s droge ogen, dus ook al niet zo prettig.
Vanmorgen pas 10 uur opgestaan.

Dames, ik weet t niet meer....

He meiden!

bieb, meid, wat vervelend! nu al flink over tijd maar geen posi test in handen!!! ik weet ook niet zo goed wat je nu moet doen. misschien toch maar contact opnemen met de ha??
Linda, jij bent al lekker het huis kerstklaar aan t maken! gezellig hoor! is je ongie al gestopt??
Happy, veel plezier bij de intratuin!
Rimke, linda 2 waar zijn jullie??? we missen jullie!!
Pip, toch wel fijn he?! dat je het je ouders verteld! kun je er tenminste over praten met iemand!

Hier nog steeds geen ongie!! nog een paar dagen wachten!! spannend! wou gisteren bijna testen.. heb namelijk die van matcare.. 3 dagen voor nod kan t.
Maar heb me toch ingehouden! haha

Liefs Jacqy

@bieb,
Dat is vreemd meid. Wanneer had je de eerste keer posi getest en hoelang was je toen al overtijd?

@linda: dus bij jullie is sint de deur uitgetrept en kerst in tha house, hihihi. Wel leuk dat joey zo genoten heeft. een kind maakt zo'n sinterklaasavond toch heel speciaal.
@happy: ja, sinds gisteren 16 weken. Het vliegt om. Spannend voor je vriendin. En waar gaan jullie allemaal heen in Vaals? Je moet een dagje Aken doen. Dat is heel dicht in de buurt. En ook een mooie stad. Vooral met kerst hebben ze daar kerstmarkt en zo. Trouwens Maastricht ook. Er wordt dan ook een ijsbaan op het Vrijthof gemaakt en er is een kerstmarkt. Veel plezier bij intratuin, ik hoop dat jullie slagen. Ik ga denk ik ook maar eens kijken voor een boom, ik kom door jullie helemaal in de stemming.

Ik moet nog even teruglezen, ik ben de helft alweer kwijt.

@renee: ik had te vroeg gejuichd wat betreft demisselijkheid die weg was  Gisteren had ik er weer veel last van. Ach ja, als het niet anders gaat.

@pip: wat fijn dat je het toch kwijt kunt aan je naasten.

@jacqy: ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Al dat wachten steeds. Heb je al symptomen?
@kruimels: geen blokbewoonster. Jammer, leek me wel wat. Maar je hebt gelijk, dat was dit jaar niet normaal. En de vorige jaren viel het niet op, omdat ze een mooie zomer hadden, maar nu regen, geen ramen en met emmers de vloer watervrij maken. Groot gelijk heb je. Wat rot dat je moeder MS heeft en ook rot dat jullie contact niet zo goed is. Denk je dat het ooit nog goed komt? Ik bedoel, stel ze wordt oma?
@bambi: jouw schoonmoeder heeft ook MS. poeh zeg. Zo zie je maar dat iedereen wel iets heeft. Ik moet zeggen dat ik altijd dacht dat het een spierziekte was. lijkt me echt eng om dat te hebben. Dat je uiteindelijk hulp nodig zult hebben en je krachten verliest.

Dames, ik ga vandaag eens wat doen. Ik heb gisteren te lang mijn bedje opgewarmd, dus vandaag gilt de was om de wasmachine!!!

hey bieb: wat naar meid weer negatief, ik zou als ik jouw was het nog eventjes aankijken en dan inderdaad de ha even bellen over hoe en wat, en vooral omdat je altijd op tijd bent

Jacqy: spannend hoor meid, wat goed dat je nog niet hebt getest,

Ik voel me depri vandaag, en het weertje helpt ook niet bepaald, alles gaat verkeerd, vandaag me humeur is totaal niet te genieten,   en ik zit mezelf in de weg, lang leven Clomid, Ik zei net tegen me man, (die overigens vandaag weer aan het werk is ) dat we vanaf vrijdag tot maandag aan 1 stuk door gaan seksen hahaha want als het goed is ben ik in die dagen vruchtbaar, hij moest lachen, en ik zei ik hoop dat het dan raak is en dat ik die stomme medicijnen niet meer hoef te hebben want ik ben echt mezelf niet, en ik kan het natuurlijk ook tegen niemand zeggen als ze zeggen pfff wat ben jij opstandig, maar ja nog 1 dag en dan ben ik er weer vanaf

xxx linda

Linda; kan me voorstellen dat je er opstandig van wordt, en het weer werkt ook al niet mee. Wie weet is het deze maand raak!! Ik hoop het zo voor je

sterretje: bij vorige zw.schap  zou ik ook ongi donderdag hebben  en had zondag pas pos. getest.  Maarja, vandaag dus neg.    
Had ook test van matcare gebruikt, 6 dagen van te voren kan je die gebruiken, maar getest op NOD dag. Dus dan zou ik in de praktijk woe pos. kunnen testen. Wat een gedoe zeg. Ik ben echt altijd op tijd, dus denk gewoon dat ik zwanger ben. Kijk wel elke keer in broekkie of ik toch niet ongi ben geworden, nee dus. Gelukkig maar. Denk dat ik di of woe weer ga testen, en anders bel ik toch eerst de huisarts. Misschien kunnen  zij ook wel bloedprikken ofzo

jacqy: misschien test je met sinterklaas wel pos. (en ik ook...) spannend hoor

Pipstip; fijn toch dat  je met je familie erover kan praten, Als ik in medische molen zou moeten, zou ik het er ook over hebben. Je moet toch ergens je ei kwijt

Vanmorgen belde moeder. Gaan dus in mei 3 weken naar Bali., Heerlijk, Wilde met feestdagen eigenlijk, maar geen plaats meer. Ze wilde misschien met mijn vader dagje Parijs, is 8 december. Ik zei al, o dan wil ik wel mee. Maarja, is dus alleen vertrek uit het Westen heel vroeg op zaterdag. Dus dan zou ik vrijdag naar ouders moeten gaan, en zaterdag daar ook overnachten, want komen pas 12 uur s avonds aan, en zondag weer naar huis. Niet zo veel zin in, hele weekend weg. Anders bel ik morgen reisbureau wel wat de mogelijkheden zijn. Iijkt me wel leuk. Kost geloof ik 35,- pp, is te doen toch?

Terug
Bovenaan