Goedemorgen,
hier een ego berichtje.
Nog geen ong maar ook geen pos. test. Grrr weet t niet meer hoor. Vanmorgen neg. getest (3x zelfs maar dat is weer zoiets doms, kom ik zo op terug).
Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik zou gewoon denken; ja ik ben zwanger. Gister lag ik rustig op bed tv te kijken, en voelde wel van alles in buik, steekjes, gerommel.
Ik dacht echt van, ja ik test vandaag positieg. Nou, dus niet.
Wat zal ik doen? Dinsdag nog eens testen? En als het dan nog neg is dan huisarts of gyn bellen? Ik moet als ik wel zwanger ben bij 1 week overtijd gelijk voor controle naar gyn ivm bbz vorige keer. Niet dat ze er dan wat aan kunnen doen natuurlijk, maar dan ben ik er wel snel bij stel dat t weer verkeerd is (wat ik hoop van niet)
Ik denk nu ook van, is het soms weer mis, is het weer een mk? Maarja, dan zou ik wel toch hormonen in lichaam hebben, en dus eigenlijk pos. moeten testen....
Oja, had dus vanmorgen 3 testen nodig grrrr! 1e test trok ik per ongeluk houder eruit, dus verkeerd. Toen 2e test, en gaf gelijk niet zwanger aan. Dus ik al depri. Ik denk, hoe kan dat nou? Maar was beetje dom. want van 1e test stond nog niet zwanger op schermpje , en dat blijft een uur staan, en dan kan je pas weer testen. Hup, weer test de prullenbak in. En 3e test dus ook neg. Had wel urine van daarvoor gebruikt, maarja, dat maakt toch niet uit?
Kon vannacht ook al niet slapen. Gingen 12 uur slapen, half 2 lag ik nog wakker. Daarna af en toe gedommeld. Had ook nog s droge ogen, dus ook al niet zo prettig.
Vanmorgen pas 10 uur opgestaan.
Dames, ik weet t niet meer....