Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden,

Jacqy meid wat balen van je nega test, ik snap er niks van als ik je klachtjes zo hoor, vooral van je borsten. laten we hopen dat het toch nog te vroeg was oke. Woensdag weer ?

happy meid lekker geld uitgeven hihih. en waar vlieg je vanaaf weer heen.?

rimke gelukkig weer terecht, waar ben je geweest dit weekend ? was het leuk en hup weer aan de klus hihih nee dar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen hihih.

essy moeten die capuseles ingenomen worden via je mond? jeetje ter grote van badparels ? ik heb al moeite met me vitamine elke avond en een paracetamol krijg ik helemaal niet weg.

ga nu ff wat drinken wat ben in ene mega dorst.
soepje was lekker ben vooral niks aan het doen en lekker met mannetje op de bank.

xxx Bambi

hey meiden

Rimke; je bent weer terecht en het gaat gelukkig goed met je, Waar ben je heen geweest van het weekend?? haha en gelijk aan de klus,

Bambi; bij jouw staat de kerstboom dus ook al, wel gezellig he als het weer eenmaal staat,

Sterretje: 16 weken meid wat gaat dat toch snel. nog een paar weekjes wachten dan zal je de baby voor het eerst voelen in je buik, dat is toch zo ontzettend mooi om mee te maken

Happy: haha 130 euro lichter, en de intratuin weer blij dat je bent geweest haha, als je maar mooie spulletjes hebt gekocht waar je van kan genieten, daar gaat het toch om

jacq: een negatieve test, balen meid, maar nog even afwachten wie weet

Bieb; ook voor jouw afwachten meid, en inderdaad anders een dinsdag even de ha bellen, misschein dat ze dan gaan bloedprikken you never know

Zo mijn kerstboom staat, alleen dus met lichtjes en de ballen en slingers moeten er nog in, Mijn man is dus vandaag de hele dag weer aan het werk en het wordt wel vannacht voor hij thuis is, hij wilde de kerstboom steeds niet van de vliering halen dus heb ik dat net zelf maar gedaan, haha rugbreuk toe, maar goed, als ik straks ga slapen bel ik me man op en dan zeg ik natuurlijk niet dat de kerstboom al staat, hahaha zal ik wel te horen krijgen, joey vond het wel grappig een boom in huis,

xxx linda

hey essy

dat zijn hele grote pillen dan van die teunisbloem, niks voor mij, ik krijg de pil niet eens weg, en die clomid pillen daar kauw ik eerst op voor ik ze doorslik hahaha
En wat een stunt dat je vriend het kadootje waarschijnlijk bij de xenos heeft laten staan, hahaha, ik had ook boos geworden hoor , maar achteraf toch wel grappig toch

xxx linda

@jacqy: he, balen zeg. Maar kop op. Misschien te vroeg getest, ik ga heel hard duimen.
@linda: pas op met je rug. Dus de boom staat al. En de lampjes zitten er al in. Dus het vervelendste werk zit er op. Ik hoop dat je je snel weer lekker in je vel voelt zitten. Dit is ook niks. Ja, nog even, wanneer voelde jij joey voor het eerst?
@happy: waren dat allemaal kerstdecoraties? poeh zeg, dan heb je even geshopt zeg. Al loopt de prijs al snel op.
@bambi: veel plezier met je zus. Ik hoop dat je het gezelliger hebt met haar dan ik gisteren met die van mij. Ik kon haar wel achter het behang plakken.

hey sterretje

ik was 19 weken zwanger toen ik joey voor het eerst voelde, het voelde net alsof er een vlindertje in me onderbuik zat,haha ik kan het niet anders omschrijven, nadat ik verder in me zwangerschap zat voelde ik natuurlijk wel echt schoppen, maar niet altijd, omdat joey zo klein was had ie ruimte over in me buik dus vandaar, maar het is echt leuk

xxx linda

@bieb: die reisjes naar parijs, maar ook naar londen zijn idd niet zo duur. Wat betreft het testen, ik zou ook even afwachten.
@Essy: Ik kan me idd ook herinneren dat een van de meiden een tijd teunisbloem heeft geslikt. Ik weet alleen niet meer wie. Balen van het cadeau. Denk je dat je klaar bent.
@Rimke: en waar ben je geweest van het weekend?

Nou, hier is het huis weer lekker aan de kant. En we hebben lekker eten gehaald. We hadden na afloop echt geen zin eer om te koken. Voelt wel altijd prettig als het weer allemaal gedaan is. De stucadoor komt morgen kijken. ik ben benieuwd.
ik ga nog even tv kijken en dan slapen. We hebben gisteren zo'n speciale wekkerlamp van philips gehaald. Ik ben benieuwd of ik echt zo lekker ga opstaan. We kunnen zelfs het wekgeluid instellen op vogeltjes die je wakker fluiten, hihihi.
Poeh zeg, het is weer flink aan het stormen buiten. Houdt dit nog op?
welterusten allemaal

Terug
Bovenaan