Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@linda: Ik ben benieuwd. Wel grappig dat je destijds nog niet wist wie daar aan het trappen was. Ik dacht afgelopen week al wat gevoeld te hebben, maar het zal wel wat anders geweest zijn.

happy, pip is gelukkig weer terecht, anders was ik zo even naar de bargeres gereden, haha om te kijken waar ze was.
spannend voor je dat je vriendin al zo snel uitgeteld is, het word dus een jongetje.
niet teveel kopen he, haha je kun wel aan de gang blijven met dat mooie spul allemaal.
hoe was het bij de intratuin? nog leuke dingetje gekocht?
ja sorry, maar ook dit berichtje is weer om 23:40 geschreven, whaha. ben gewoon een avond mens. vooral als ik lekker m'n eigen gang kan gaan.
lig dus wel altijd al eerder op bed, maar heb dan gewoon nog even wat tijd voor mezelf.

pip, meisie je bent erweer. stond al bijna bij je voor de deur, whaha (nee hoor)
jij hebt een gezellig maar vooral druk weekend gehad lees ik wel.
leuk he van die kleine koters.
fijn dat je het je moeder hebt laten weten, ik ben achteraf ook wel blij dat wij het verteld hebben. zo kunnne ze nu ook rekening houden met de vakantie te plannen.anders moet je gewoon een smoesje verzinnen, waarom je juist dan liever niet wilt gaan.
kan me voorstellen dat je moeder dan verrast was, regeerde ze blij?

linda, nee mijn contact met m'n moeder word waarschijnlijk nooit meer goed.
ik doe erg m'n best om normaal met elkaar om te gaan, maar zal m'n kind daar nooit alleen achterlaten. oma of geen oma.
klinkt heel drastisch, maar ik wil niet dat mijn kind zo wordt als zij.
sterretje, dit is ook gelijk voor jou geschreven, jij vroeg me er ook naar.
balen zeg dat je weer zo deprie bent van je medicijnen, morgen de laatste meid, nog even volhouden, je mannetje begrijpt het vast wel.
leuke sinterklaas gehad dus, met kleine joey, geweldig asl je sinterklaas kunt vieren met zo'n kind erbij, lijkt me helemaal geweldig!!!

renee, whaha nou je verhaal was inderdaad lekker lang (net als mij) leuk toch!!!!!
hebben we tenminste wat te lezen, haha
de verbouwing loopt inderdaad op het eind, spannend allemaal!
lastige vraag hoor van die cyclus van jou, ik zou het niet durven zeggen eigenlijk, maar die bruine afscheiding lijkt mij wel je ongi te zijn. ook als ik kijk naar die 63-45-33-32 dagen cyclus. mijn eigen cyclus word ook nu pas wat regelmatiger. ben meer dan half jaar verder nu.
als je het zeker wil weten zou ik toch eens met je ha over hebben.
en over die krampen die je nu hebt, welke dag zit je nu van je cyclus?

bieb, wat balen zeg, dat de testen gewoon 3 keer negatief aangeven.
in principe zou je nu toch positief moeten kunnen testen.
maar omdat je nooit onregelmatig ongi bent is het wel raar.
zou toch de ha eens bellen.
wat een heerlijk vooruitzicht, dat je in Mei 3 weken naar Bali gaat, echt heerlijk.

jaq, TESTEN , we zijn zooooo nieuwschierig!!!!! je bent bijna onze laatste hoop op deze maand nog een zwangere klusbabes. het mag blijkbaar niet zo zijn hier op ons forum. op alle andere forums worden ze achter elkaar zwanger en wij blijven maar ongi worden, snik snik.
maak jij ons eens even blij met goed nieuws!!!!
ga je testen?

bambi, leuk dat je boompje staat. wat voor kleuren gebruik je in je boom?
geeft niks meid, dat je een beetje emo word als iets niet lukt, dat zijn echt gewoon de hormonen en zal je nog wel een flinke poos houden. dat moet je omgeveing dan maar voor lief nemen. een hele prestatie zo'n kindje in je buik dragen!!!!!

rimke, gelukkig ben ook jij weer terecht.
leuk weekend gehad? waar ben je heen geweest?
fijn dat het bloeden weer gestopt is en dat je weer lekker aan het klussen bent geweest.
hoop dat het bij jou ook snel weer raak zal zijn.

wij hebben vandaag sinterklaas gevierd bij de meoder van mijn vriend met nog 2 families.
trekken we altijd loodjes en gezellig eten met elkaar.
was weer super gezellig.
aanstaande woensdag vieren we het dan nog een keer met z'n vijfen. dan gourmetten we altijd en mogen de hondjes ook mee. een groot feest. haha
ik heb nog geen boom staan hoor. ben daar eigenlijk nooit zo vroeg mee, maar dit jaar helemaal niet. wil eerst alles een beetje op stee hebben.
en bovendien, helpt een vriendin me met boom uitzoeken en optuigen.
en dat gebeurt volgende week allemaal.
verder niet veel nieuws, behalve dat ik nog een beetje ongi ben.
nog dagje en dan kunnen we weer aan de klus, haha
ga nu lekker slapen, is alweer laat genoeg
morgen met vriendin mee naar de echo, ze is nu 28 weken zwanger.
ik weet al wat het geslacht word, en ga morgen eens goed opletten of ik dat ook duidelijk kan zien.
vind het ook wel moeilijk hoor, zij al wel zwanger en ik nog niet, maar daar moet ik me maar even overheen zetten. zal wel een heel normaal gevoel zijn.
welterusten allemaal
groetjes Kruimels

goeiemorgen meiden

Zo de ballen hangen in de boom nu nog de slingers en dan ben ik helemaal klaar, wel weer gezellig hoor die boom in huis haha

Kruimels: ik kan je begrijpen hoor dat je je kindje niet bij je moeder zou brengen omdat het contact zo slecht is, ik zou dat dan ook denk ik niet hebben gedaan
Gelukkig dat jullie ook een gezellige sint avond hebben gehad, het heeft toch wel wat hoor, en woensdag gaan julllie lekker gourmetten, jammie vind ik ook lekker hahah
Het is een normaal gevoel hoor wat jij hebt, tegenover je zwangere vriendin en al helemaal dat je meegaat naar de echo, over de andere kant vind ik het wel speciaal dat jij het geslacht al weet en dat je mee mag, en jouw tijd komt ook nog hoor meid dat je daar met een dikke buik rondloopt,

Jacqy; hoe is het bij jouw meid, al rd's ik hoop   het niet voor je meid

Bieb; hoe is het bij jouw meid??

Zo de laatste clomid pil zit erin en hopelijk heb ik ze volgende maand niet meer nodig, ik zal even op de temp.lijst kijken na hoeveel dagen na de laatste pil ik toen en eisprong kreeg, kan ik daar een beetje rekening mee houden , haha
meiden ik ga weer stoppen, ik ga even sporten en boodschappen halen en ik ben er vanmiddag nog wel eventjes
Iedereen een fijne vrije en werkdag hhaha

xxxx linda

Goeiemorgen lieve meiden

Linda; gezellie hoor je boom al. Wij zetten hem niet neer omdat we een week weggaan, zou de rest ook niet neerzetten maar, dat staat al boven haha. Wou eerst niets neerzetten maar, dat veranderd ook niks aan de situatie he. Laten we het ondanks alles tovh maar gezellig maken. Ga ik lekker van middag op mn gemak doen.

Bambi; doorsttig typje haha zeker zoute soep op hihi. Volgens mij vroeg jij waar we waren gisteren. We waren darten in de kroeg met nog een paar. Gezellie hoor....

Kruimels; kan me voorstellen dat je met een dubbbel gevoel naar die echo gaat. Geniet er toch wel van he, vind dat altijd zo n mooi moment, ga altijd bijna janken haha emotionele muts he!!!!! Idd weer een laat bericht van jou haha. Als je straks zwanger bent willen we dat niet meer zien hoor, dan ga je lekker op tijd naar bed whahaha

Sterretje; waren helemaal geen kerstkadootjes maar, allemaal voor onszelf whaha erg he. Wel iets voor mn ouders meegenomen maar, dat heb ik al gegeven pfffff heb echt geen geduld hoor !!!!! Ben je lekker wakker geworden?

Zo met mn paps naar het ziekenhuis om te gaan spoelen. Dat moet nu 1x in de maand. Maar, dat geeft niet want het heeft resultaat en dat is het belangrijkste. Fijne dag en tto later.....

Kus happy

Renne, gelukkig ben je er weer . We waren er al een aantal kwijt haha erg he , je wordt mooi in de gaten gehouden !!!! De uitslag van mn vader was idd goed, gelukkig. Maar, nu is er een afwijkende waarde in zijn prostaat gevonden en ze weten niet wat dit is. Ze denken dat dit door het spoelen komt maar, het j=kan ook iets anders zijn. Nu krijgt hij 8 jan een prostaat onderzoek en dat gaat dan weer twee weken op kweek. Dus ff afwachten wat dat nou weer is pffff. Kan me trouwens goed voorstellen dat je het allemaal niet meer wist hoor !!!! Dat heb ik soms na eend ag al whahaha.

Kus happy

Even snel een berichtje van mij
Hier gelukkig nog geen ong. Ik ga straks even nwe test halen en morgenvroeg testen. Sinds gistermiddag blijf ik plassen...en voel echt van alles in mijn buik. Kan niet missen zou je denken. Ik heb ook af en toe als ik denk dat ik toch zwanger zou kunnen zijn, dan voel ik mezelf stralen. Moet ik wel beetje mee oppassen (voor mezelf dan) dat als het toch niet zo blijkt te   zijn, dat het geen teleurstelling is (alhoewel dat natuurlijk wel een teleurstelling is)

Ik hou jullie op de hoogte!

ps Kruimels: ik ga niet op vakantie in mei maar mijn ouders (was t maar waar haha)

Bieb: afwachten maar meid, en dat is inderdaad erg vervelend, ik hoop het zo voor je

Happy: gezellig gedart gisteravond las ik, haha, succes vandaag met je pa met het spoelen en lekker dat het nu nog maar 1x in de maand hoeft, En wat het protaatonderzoek betreft, ik snap ook niet hoor waarom dat nou allemaal zolang moet wachten pfff maar ja het is niet anders, succes
haha ga je evengoed wat spulletjes neerzetten voor de kerst, je veranderd er inderdaad niks mee als je niks neerzet, probeer er inderdaad met z'n alle een gezellige tijd van te maken ook al is dat moeilijk

xxxx linda

Terug
Bovenaan