Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden,

Happy gezellig darten in de kroeg. en gelijk heb je om toch wat spulletjes neer te zetten, het duurt nog ff tot kerst zelf en dan is het toch een wat warmer gevoel, vind ik zelf dan.

linda eerst je ballen en dan pas je slingers ? knap hoor, bij werkt dat niet zoveel ballen hangen erin haha.

Kruimels ik heb een bruin met creme boom en dan met doffe en glimmenden ballen in verschilende formaten. net als de kleureen in mijn huis, bruin en creme hihih. Veel plezier met de echo van je vriendin van daag. Tuurlijk snap ik je dubbel gevoel, maar ook jij mag biinenkort.

bieb meisje het blijft wel spannend he. vooral als je lichaam je verder nog nooit voor de gek heeft gehouden.succes ermee.

hier last van een zeurhond. Loopt maar een end te piepen. Vanacht om 2 uuir komt ie ook jankend de kamer in. moest ie drinken. Maar ik stond zosnel op dat ik me toch een party kotsmisselijk werd blegg. heb er maar een koekje ingestopt en toen was het gelijk over haha. maar ik gas zo de vaat maar eens doen en dan denk ik dat ik voor de middag al ff boodschappen ga doen en aar me moeder, dan is de hond ook weer zoet .

xxx bambi

hey bambi

misschien dacht de hond vannacht, ik zal ze maar wakker maken want dan kunnen ze alvast wennen voor als de baby eris hahaha
veel plezier vanmiddag,
Jouw boom klinkt ook gezellig en mooi, Mijn boom is gewoon groen, ik zal een foto op hyves zetten vind ik wel leuk

xxx linda

Ik lees dat iedereen al een boom heeft opgezet? Nou wij niet hoor, zal dit weekend wel kopen worden
Haha Bambi, de hond is jullie al aan t voorbereiden voor als de baby er is hihi
Enne las dat jacqy neg. heeft getest? jammer, maar het kan nog allemaal...hopen dat wij in ieder geval beiden aan de beurt zijn..

Sorry, rest nog niet echt gelezen

Iemand al wat van Rimke gehoord? of heb ik haar reactie niet gelezen?

Net weer paar testen gehaald, hopelijk nu maar 1 nodig hihi
Morgenvroeg maar weer testen

Had trouwens vorige week nog nieuw jasje gekocht, loopt beetje wijd uit. Lijkt net of ik zwanger ben als ik die aan heb, weet nog niet of ik die houdt, Maarrrr wel alvast makkelijk voor als ik 6 maanden zwanger ben hahaha

zo, pauze is om. tot later

Godkolere zeg, sorry maar heb weer 10 min, werk gehad om in het forum te komen en weer 10 min werk gehad om te kunnen reageren, ik heb gelijk weer een mailtje gestuurd naar het forum jonge gezinnen, of ze het forum gewoon voor altijd goed kunnne laten werken en niet voor 1 week. Ik hoop maar niet dat het ge etter weer van voren af aan begint grrr

hey happy

ik ben benieuwd wat voor antwoord ik terug krijg van jonge gezinnen, het zal wel weer zijn van we zijn ermee bezig, die tekst hebben ze standaard in de computer staan haha

Hoe ging het spoelen met je vader vandaag?/

xxx linda

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde(uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22) Daan308
23)
24)
25)
26) Linda 2e kindje  Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
27)
Mootje 9e ronde ZWANGER!!!!!
28)kruimels, 7de ronde  

29) Bieb2e ronde na mk, Essy 3e ronde

30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31)

JANUARI

1)  
2)Essy, 4e ronde
3)
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan