Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo meiden,

Na een druk en teleurstellend weekje heb ikw eer even de tijd om te reageren.

Ik ben vorige week maandag na een cyclus van 21 dagen al ongesteld geworden. Omdat dit  vrij vroeg is heeft de huisarts mij doorgestuurd naar de gyn. Gelukkig was het gewoon ongesteldheid. Maar moet er rekening mee houden dat dit mijn normale cyclus is.

Zie hier dat het forum nog steeds niet goed werkt. Probeerde een beetje terug te lezen maar heb de hoop maar opgegeven.

Wat ik me afvraag is wanneer mijn eisprong is als ik zo'n korte cyclus heb.. Die testen kopen vindme vriend overbodig.. Laat de natuur zijn gang gaan zegt ie, maar ik kan nergens een test vinden op internet waar je het in kan vullen en dan de vermoedelijke datum te zien krijgt. (gek vorige maand wel gedaan, nergens meer te vinden)

Toch wel een beetje teleurgesteld ook al was het pas de eerste ronde, zeker nu de 28ste en de 1ste 2 vrienden van mijn vriend vader zijn geworden. Maar ach, op naar de volgende ronde misschien meer geluk.

Groetjes,

Mamoetje 89

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde(uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22) Daan308
23)
24)
25)
26) Linda 2e kindje  Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
27)
Mootje 9e ronde ZWANGER!!!!!
28)kruimels, 7de ronde  

29) Bieb2e ronde na mk, Essy 3e ronde

30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2)Essy, 4e ronde
3)
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He meiden!

nou. het heeft helaas nog niet zo mogen zijn! toch ongie geworden vannacht! balen!! was ook een half uur eerder opeens van mijn pijn in mijn borsten af! en toen begon t!
En nu word het helemaal leuk! 31 december mijn volgende nod! word of een knallend nieuw jaar of 1tje die begint met een traan.... laat er maar het beste van hopen!
Heb  verder nog niet bij kunnen lezen. moet zo weer weg. Naar mijn sint  en piet adressen voor woensdag. even kennismaken.  

Liefs Jacqy  

hoi meiden,

Wat een k*t forum. grr ben een half uur bezig om in de klusbabes te komen en kan niet naar pagina 20 dus heb ook niet alles terug gelezen.

Mamoetje en jacqy meiden heel erg balen dat jullie ongie zijn geworden. jacqy word indd spannend zag in de roze wolk. eind van het jaar weten we meer hahaha.

Verder weinig te melden hier, ga zo me bedje in want morgen weer werken. Als het forum zo raar doet ben ik altijd gelijk uit me hum.
Nou ga kijken of ik het geplaats krijg.

xx Bambi

het berichtje plaatsen ging soepeltjes net, hopelijk blijft dat zo maar dat zal wel niet, grrrr
Hier weinig te vertellen, Joey is al de hele dag mopperig en wil weinig, en dan heeft ie pech want ikheb ook nergens zin in hahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan