Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jemig jemig jemig, wat een k.tforum toch!
Is toch niet normaal????
Kreeg net al van bieb een berichtje via hyves...................
Bieb: hier nog een keer: wanneer was jouw eitje? Heb je hem gespot? Was die later of niet? Dit is wel vaag, je was toch altijd best regelmatig?
Linda: wat klote die bijwerkingen van clomid! Je moet er wat   voor over hebben zeg!
Bambi: lekker gewerkt??? Ben je nog zo moe??

Jacq: ik hou het op mijn manier op: fuckerdefuck!!!! Wat kut dat je ongi is gekomen!
We gaan met zijn allen voor de laatste maand in 2007!!!

Hier alles redelijk wel, gister een dijk van een migraine aanval............is weer over.
Vandaag lekker relaxed thuis, nog wel last van mijn schouder dus werken zit er helaas nog niet in.........
Net gezellig de kerstboom opgezet!!! Whahahaha! Ik was altijd tegen een kerstboom voor sinterklaas, maar wij hebben het van het weekend al gevierd en had er inenen zo'n zin in! Dus hebben we in verband met de katten een kunstboom gekocht en die heb ik net opgetuigd! Gezellig!!!

hey rimke

Balen dat het nog niet helemaal goed gaat met je schouder,
Gezellig he de kerstboom weer in huis, geeft toch altijd weer een romantische sfeer hahah zwijmel zwijmel haha, Ik heb zaterdag de kribbe neergezet en een zondag de boom, Ik ben er ook altijd vroeg mee kan ie lekker lang staan

xxx linda

Bieb: bel morgen de gyn op en vertel hoe en wat ik denk dat je dan wel langs mag komen, hier wordt je ook niet wijzer van, en vooral omdat je van alles voelt en steeds negatief test, Succes meid

xxx linda

Dat vind ik een goede linda!
Dat zou ik ook doen als ik jou was bieb, dan kunnen ze in ieder geval verder kijken!
Of misschien even een echo maken?
Ik vind het in ieder geval heel vaag!!!

Mijn mannetje belde net, we zijn uitgenodigd vanavond om bij vrienden te eten, ben alleen zo moe, dat ik er eigenlijk geen zin in heb...........toch maar ja gezegd...........heb vanacht nogal verrot geslapen want heb weer een blaasontsteking...............3 aweken geleden ook al!!! Wil nu liever geen antibiotica, dus heb het op een zuipen gezet, liter sinaasappelsap................komt nu mijn neus uit!!!

he rimke het zit je niet mee meid, nu weer een blaasontsteking gisteren migraine, ik hoop voor je dat het volgende jaar een jaar voor jouw is hoor meid, je hebt het echt verdiend,
Ga lekker vanavond bij je vrienden eten, dat verzet wel weer eventjes, en wie weet wordt het heel gezellig, en ik kan er inkomen dat sinasappelsap nu je neus uitkomt na zoveel haha

xx xlinda

meiden ik ben ervan tussen, Ik ben er vanavond niet, kaartavond bij een vriendin Morgen lees ik weer bij voordat ik naar me werk ga,
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

@rimke: ja, maar. Ik hoop dat 2008 mooie dingen voor je in petto heeft. Je rug, migraine, wéér een blaasontsteking. Bij AH hebben ze 2 soorten cranberriesap. Lekker om even van de sinaasappelsap af te zijn.

Hee meiden.

Wat vervelend die micraine en blaasontstekking, heb het zelf ook vaak.

Hopen dat het snel over is. Heb je, mocht je deze ronde zwanger raken, geen verhoogde kans op nierbekken ontstekking. een vriendin van mij heb dat tijdens haar zwangerschap gehad en die lag 1 week in het ziekenhuis.

Ik ga nog maar eens op zoek naar een online ovulatie test. Iemand ideeën??

gr Mamoetje

Terug
Bovenaan