Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden,

Ik hoop dat het allemaal gaat werken zo.
Ik heb de berichtje via hyves van rimke, essy en bieb ontvangen hoor, maar ff voor de meiden die geen hyves hebben reageer ik liever hier.

bieb balen meid nog niks bekend, ben het met me voorgangers eens de gyn bellen.
 Rimke en essy kunnen weer gaan klussen. hihih
Rimke balen van je blaasontsteking alweer, wel leuk je boom al op, ikke ook en gisteren lag ie al om. grrr.

Vandaag toch iets meegemaakt.
Vandaag liep me halfjaar contract af en kreeg er nu weer een half jaar bij, kreeg nog ff de mededeling of ik hetminder vaak over me hond en me familie wou hebben. Ik nog pardon ? (ik denk me collega heb het namelijk altijd over de complete familie en kids en heb sommige verhalen al een miljoen keer gehoord, ) Ik vond het best vreemd en zal er in het vervolg wel op letten als ik lekker aan het kletsen ben.

Toen kwam het echte pas hoor. Waarom ik zo veel zit te gapen, heb je daar medische redenen voor ? Ik zei eh ja ? Toen werd het moeilijk, en heb ik maar verteld dat ik zwanger ben. Gelukkig reageerden ze daar wel leuk op en nu maar afwachten hoe en wat. Ik zag mijn werkgever altijd als een zeer leuke man, maar had nu ff een rot gevoel, (ik heb namelijk al heel veel kut bazen gehad en kwam ff de rot periode naar boven.

nou ga naar me spruiten (gatver) en miss tot vanaaf.

xxx Bambi

@linda: Is joey misschien ziek aan het worden? Hoe is het nu eigenlijk met zijn oog? Zie je nog iets van de operatie? Heb je trouwens ooit iets van die forum-lui gehoord? Kaart ze hè!
@jaqcy en mammoet: balen van de rd's. Hopelijk wordt dat letterlijk en figuurlijk een nieuw begin op 31 december/ 29 december.

Zo dat was weer balen met het forum gisteren. En ik heb geen hyves, dus ik kan ook niet uitwijken. Heeft iedereen hier trouwens al hyves of zijn er meer achtergebleven mensen zoals ik

Tja, verder is de stucadoor geweest en de laatste week van het jaar worden 2 kamers gestucd. Dat wordt dus een weekend flink aanpoten om 2 kamers leeg te krijgen.
Ik moet deze week de hele week werken voor de afwisseling, maar ik merk het aan mijn rug. Gelukkig kan ik komende week bij de fysiotherapeut terecht.

Hoi mammoet,
Ja
 op de site van predictor. Echter heb je al contact gehad met de huisarts. Ik heb ergens gelezen of gehoord dat een cyclus van 21 dagen erg kort is, misschien te kort. Ik weet niet hoe ik hieraan kom, maar ik zou het anders even navragen.

@bambi: Ja maar, wat zijn dat voor rotopmerkingen??? Je deed toch iets administratiefs? Je bent toch niet met klanten over je privé-leven aan het praten of bij klanten aan het gapen??? Wat een verkapte vorm om iemand te vertellen dat diegene niet zichzelf mag zijn. En jij mag wel naar hun verhalen luisteren. Ik zou nu elke keer bij zo'n verhaal gaan gapen en zeggen, tja zwangerschap, kan er niks aan doen.

He meiden!

Jeetje.. ik kom zowaar in 1 keer het forum op!! jippie!!! of juig ik nu te vroeg?!?!
Sterretje, ondanks hyves kom ik ook nog hier hoor! Hoe is het met je buikje? groei je al flink?
Linda, joey is toch niet ziek aan het worden he?! ik hoor veel kindjes die ziek zijn!
Bambi, wat een rotopmerkingen zeg! Ik hoop voor je dat dit een moment opname was en dat het toch nog gezellig gaat worden ook met je werkgever!

Ik zit volop in de rd'tjes op het moment! loop echt leeg! niet normaal meer!

Liefs Jacqy

Joehoe, wat een luxe, hij doet het

Ff snel, want, meiden avond he ....

Jacqy; balen meisje. Kop op he, we gaan ervoor deze laatste maand !!!!!

Rimke; het zit niet mee he, hoop dat 2008 voor jou alle goeds brengt !!!!! Sterkte en rustig aan he .....

Bambi; wat een rare bedoening op je werk. Ben het met sterretje eens, lekker gaan zitten gapen haha

Linda; als joey idd maar niet de griep krijgt. Ach kleine kaboutertjes mogen ook wel eens dwars zijn he hahaha. Gezellie in je huis met je kerst versiering?

Kus happy

Sterretje; ik heb ook geen hyves hoor !!!!!!!

Gisteren met de meiden kaartjes besteld voor de toppers in mei 2008, gezellie hoor!!!! Ze hebben 181x gebeld voordat ze erdoor waren maar, joehoe het is gelukt. Heb een boze mail naar jonge gezinnen gestuurd vanmorgen grrrrrr de stoom kwam uit mn oren. Heb geen reaktie gehad hahah ze vinden me zeker niet zo aardig. Wordt net gebeld dat we een uurtje later gaan, lekker nog ff kletsen hier dan ....

Liefs happy

Terug
Bovenaan