Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jezus Bambi! WAt is dat nou voor een kinderachtig gedoe!? Waarom   mag je niet over je thuissituatie vertellen? Wat is dat voor een collega dat ze daar over klaagt?! Wat een onzin. En idd gewoon lekker de hele dag gaan gapen!
Gelukkig is wel je contract verlengd! Hoera!!!!!

Happy meisje: hoe voel je je? Toch al een beetje het huis versiert of doe je dat maar helemaal niet? Wanneer krijgt je vader nu weer een onderzoek of uitslagen daarvan?

Wij zouden bij vrienden gaan eten maar mijn mannetje kwam net thuis en zag mij met rode ogen en in en in bleek op de bank zitten en heeft besloten dat we toch maar thuis blijven! Is nu patatjes aan het scoren.........lekker!!!!!!

Hey lieve rimke,

Lekker meisje, thuis blijven. Doe jij maar lekker rustig aan he.....Ik heb gisteren wel wat aan kerstversiering neergezet. Haha eigenlijk alles behalve de boom!!!! Mn mannetje is nu bezig met de verlichting op het balkon. Gisteren met mn vader gewwest om te spoelen en nu krijgt hij 8 jan. dat prostaat onderzoek en 15 ja. de uitslag daarvan en dan gelijk ook weer spoelen. Ff lekker een maandje rust, geen ziekenhuis pffff.

Liefs happy

hihhihihi, dus die boom komt ook nog? Lekker genieten van december, wat een kut maand het af en toe ook is.........
Wordt spannend dus januari, maar eerst even bijkomen na alle toestanden. Het is jullie gegunt! Met de familie toosten op het leven zullen we maar zeggen he? Stoer van je dat je doorgaat hoor, het is zo makkelijk en lekker om af en toe bij de pakken neer te gaan zitten, maar je schiet er helaas niets mee op.

Ik vind het lastig eventjes, zou donderdag eerste afspraak bij verloskundige hebben en zou 4 maanden zwanger zijn met kerst. Lekker met een buikje enzo, zag het helemaal voor me. Helaas. En ik vind het vervelend dat ik dat met niemand kan delen buiten jullie en mijn mannetje om. Vrienden gaan allemaal door, en niemand begrijpt het toch.......
Genoeg getreurd, ga aan de patatjes!!!!
Kom vanavond nog even buurten!!!!

@ Rimke : Sterkte de komende maand!! Zal wel een rot periode zijn. Hoop dat het nieuwe jaar veel goeds brengt!

@ Sterretje : Ja het is ook heel kort. Maar ben er ook voor naar de gyn geweest. Voor zo ver ze het vorige week kon zeggen was het gewoon een ongesteld heid of slijm dat uit je baarmoeder wil. Dat gebeurd normaal als je de rd hebt maar kan ook ervoor zijn en dan verlies je ook bloed. Maar morgen de uitslag van kweek 1 en 19 dec (toevallig ook mijn NOD als ik deze cyclus blijf houden.) kweek 2. Zolang ik morgen voor een uur of 2 niet gebeld ben is het goed. Maar waarschijnlijk is dit mijn normale cyclus. Ik kan me cyclus voor de pil niet erg goed meer herineren. Alleen de eerste keer dat ik ongesteld werd!

Me mannetje staat lekker te koken.. Schnitzel.. bijna klaar zie ik dus tot straks..

gr Mamoetje

Hey rimke,

Het zal voor jou ook confronterend worden he met de kerst. Sterkte lieverd. We komen er wel hoor !!!!!!! Ook voor ons schijnt de zon weer eens.........Snap dat het lastig is dat je er met niemand over kan praten. Gelukkig heb je in ieder geval ons nog he. Merk echt dat ik hier een hoop vertel en van slag ben als het forum niet goed werkt. Kop op he lieve schat ..........

Dikke kus happy

Terug
Bovenaan