Klusbabes 12!!!

Goeiemorgen meiden,

Heeeeeeeerlijk zeg die rust hier hahaha. BAmbi, snap dat je er tureluurs van werd hoor!!! Ik had de "mazzel" dat ik halverwege inviel dus, kon het nog een soort van bijhouden. Ik moet wel toegeven dat als ik pas vanmorgen had gekeken, ik dan vluchtig had dorrgelezen en echt geen zin had gehad om te reageren.
Jaqcy; gaat het een beetje meisje?

Rimke; is je boze bui weer weg?

Linda; jeetje je lijkt vnadaag wel op mij!!! Rennen, rennen, rennen haha. Succes met die kleine kabouter vanmiddag ........

Meiden, tot vanavond. Zal wel pas weer laat worden  Pfffff ben het zat man. Mn energie raakt een beetje op geloof ik. Druk op mn werk deze tijd,thuis nog een hoop doen, boodschappen doen voor vaals. Moet vandaag lang werken en daarna ook nog met de fam. booodschappen gaan doen voor vaals zodat we niet gelijk naar de supermarkt moeten als we daar aankomen. Ben ook niet helemaal goed hoor, loop hier te poetsen en doen. Maar ja, wil toch opgeruimd weggaan. Ik had tegen mn mannetje gezegd dat ie wat hij wou meenenemen aan kleding zo min mogelijk aan moest doen van de week en dat is natuurlijk weer misgegaan grrrrrrrr wasmand vol!!!! Moet ik ook nog wegwassen en strijken voordat we weggaan. Maar ja, nog ff doorbijten en dan een weekje rust !!!!!! Meiden, fijne dag .....

Kus happy

Zo, weer als vanouds he? Gisterenavond! Voor bijna niemand meer te volgen.
Bambi: hoest met je hoofdpijn?? Zo naar, hoofdpijn, ik kan dan echt niet meer achter de computer zitten dus ik vind je een bikkel!!!
Happy: druk druk druk! Gelukkig ben je volgende week lekker vrij!
Linda: ook weer aan het rennen en vliegen..................what's new.........

Ik ben weer afgekoeld. Is'ie de hele dag al weg, en dan moet er savonds nog even bij vrienden langsgegaan worden............kan daar echt enorm pissig van worden.
Ik lijk wel een hotel, even eten, lekker in een schoon bed slapen, en foetsie is hij weer.......hahahaha! Ik stel me aan maar ik vind het wel gezellig als we eens een avond met zijn tweetjes hebben, morgen is hij weer weg, donderdag gaan we samen weg, dan hebben we vrijdag nog even, en het weekend is ook druk! Nou ja. het is niet anders.
Ik moet zo weer naar de fysio, daarna gaan we even wat inkopen doen, dus wij zijn denk ik ook de hele dag wel bezig.
Dikke kus Rimke

Hey meiden,

Ja jeetje, wat een avond gisteren. IIk kan me voorstellen dat het niet te volgen is als je er niet bij was. Geloof me, ik was er wel bij, maar kon het gewoon niet eens volgen, hi hi.

Bambi meid doe rustig aan he, hoofdpijn is maar niks.
Jacqy hoe gaat het nu met je?
Mamoetje, spannende dag vandaag, ben echt super benieuwd
Rimke en Linda, een drukke dag dus voor jullie. Rimke, gaat het wel wat beter met je schouder? En is er nu al vervangend werk voor je?

Groetjes

hee halloooo,,

nou zeg wat kunnen jullie lullen, heb niet alles nagelezen, daar heb ik geen tijd voor...!! want het is zoveel..

nou linda, ik ben het met bambi eens, die kwaaltjes hoeven niet te betekenen dat je ongi eraan komt,, het blijft spannend.. tot de ongi komt.. of de posi test.. en die hebben we natuurlijk het liefst!! whahahaha..

Moet dadelijk gaan werken, heb avonddienst.. bleh.. heb geen zin!!!

anoeska.. ik ben in een paar jaar tijd 9 keer geopereerd geworden aan fistels en abcessen.. behoorlijk pijnlijk.. Heb jij die ook (gehad) of niet??
Nou kun je toch weer zien dat elke dokter wat anders zegt he,, of elk ziekenhuis.
Ik ben ook al een paar keer bij de gyn. geweest, wij hebben al moeten bespreken of ik een keizersnede moest, of een gewone bevalling..en al veel bloedonderzoeken, en scans e.d.

Nou dat lijkt me ook heftig als er een stuk van je darmen wordt weggenomen..zal je ook wel lang van hebben moeten herstellen of niet..

Ik lees trouwens dat er best veel hier iets aan hun darmen hebben..is echt klote.!

Nou meiden..
ga zo werken..kus kleintje..

Mamoetje: Nog steeds net ongi? hoop t niet voor je...

Bambi: ik werd al helemaal gek gisteren van die berichtjes dat ik er op een gegeven moment maar over heen las. En jij met je hormonen, kan me voorstellen dat t 10x erger was hihi

Had vandaag mailtje van Danielle, is dus weer ongi geworden, Ik vroeg al waarom ze niet meer kwam buurten, maar geen antwoord. Jammer dan, Het is wel mijn vriendinnetje maar dan komt ze evengoed niet meer op roze wolk whahaha gemeen he?

Hier verder geen nieuws. Gisteravond had ik chips gevreten en daarna augurk (niet gelijk erna hoor). Bleehh was er misselijk van. God straft onmiddelijk zeg maar
Wel weer lekker geklust hihi

hmm wilde wat typen maar collega kwam eraan...snel pagina weggeklikt...vergeten dus....dan is t gelogen...denk denk

Ik weet al wat ik wilde typen toen ik even op Hyves ging kijken...

heel vaak worden er dus berichtjes (op Hyves bijv.) doorgestuurd die je bijv 10x moet doorsturen. Daar doe ik dus eigenlijk nooit aan mee. Dus ik hoop niet dat er iemand beledigd is als ik niks doorstuur....alleen laatst met die schuddende kerstbillen had ik doorgestuurd haha

hey meiden

zo nog even een half uurtje rust en daarna weer aan het werk, de kou in en langs de mensen voor de spaarzegeltjes die ze sparen bij een meubelwinkel, die breng ik dan rond in weer en wind haha

Nou de oogarts was heel erg tevreden en zijn ogen zijn ook weer getest en dat was gelukkig hetzelfde gebleven

Bambi: hoe is het nou meid, is je hoofdpijn alweer gezakt,, ik kan erin komen dat je helemaal tuureluurs ervan werd hoor gisteravond, het was ook wel in ene erg druk en niet ibj te houden

happy: ook aan het ren en vlieg werk vandaag hahah, maar nog 2 daagjes meid dan heb je lekker de hele week vrij

Rimke: hoe is het met je meid, en je schouder gaat het alweer wat beter? is de fysio tevreden

Ik moet vanmiddag ook weer pijnlijden bij de fysio, ik heb het erg in me rug en moet elke week heen anders gaat het niet zo goed haha

xxx linda

Terug
Bovenaan